
Buzka92
Pasjonat-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Buzka92

Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
Łuków
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
2.6 V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
288 wyświetleń profilu
-
Sprawdź jeszcze wiskoze, może cały czas jest spięta, ale tak na 90% masz problem z wkładem termostatu:) Przy wymianie zwróć uwage na poprawne założenie:)
-
Witam:) Kolego sformułuj ładny pościk:) Popraw temat i zadaj pytanie:) Sprawdzałeś poduchy silnika?
-
Witam:) Sprawdź czujnik płynu chłodzącego:) Ten 4 pinowy na magistrali za lewą głowicą (patrząc od przodu pojazdu).
-
Bo ogólnie problemem jest wysoko biorące sprzęgło. Dwumas zregenerowany, zestaw sprzęgła nowy, a tu dalej takie kwiatki. Dzięki za namiar na stronke TRW. Ze zdjęć jasno wynika że mam inną niż w polifcie... Czyli zakup nowej się kłania.
-
Po to pisze, żeby oszczędzić sobie pracy. Jeżeli ktoś zna odpowiedź to pomoże i mi i potomnym. Jeśli nie będzie takiego kupie w ciemno i dam znać.
-
Witam i pozdrawiam!!! Prosze o bardzo szybką rade ponieważ jutro mogę kupić pompke sprzęgła. Moja niemiłosiernie trzeszczy. Sęk w tym że tamta jest z polifta 1.8 a mój to 95r 2.6 quattro. Są jakieś różnice?
-
Chcesz jeszcze odpowiedzi?
-
Dlaczego ludzie do hydro popychaczy polecają minerał? Skąd w ogóle przekonanie że minerał to lekarstwo na wszystko??? Ludzie rozumiem że jeśli żre wam olej to chcecie odwlec remont, ale zdajcie sobie sprawe że jak zalejecie auto mineralnym auto będzie wam klepało jak łysy z brazzzers o dupcie porno modelki!!! 2.6 to żaden majstersztyk, luźno spasowany silnik bardzo prostej konstrukcji. Jeśli serducho w dobrej kondycji warto lac full syntetyk, nawet jak wcześniej był pół, film olejowy jest trwalszy. Jeśli zauważacie dymek rano z rurki, polecam oleje o lepkości pracy 40, tyci gęstsze a potrafią troszke opóźnic wymiane np uszczelniaczy zaworowych dodatkowo korzystnie wpływaja na zwiekszony luz między gładzia a pierścieniem spowodowany przebiegiem (tak, wy wszyscy którzy macie silniki w przezaje..stym stanie od nowości bez remontu zdajcie sobie sprawe że tłoki wykonują suw, gdzie zachodzi tarcie, co powoduje naturalne ścieranie... ) Co do lepkości zimowej tu wasza decyzja, jak czesto odpalacie i studzicie auto w mróz myśle że 0w, Jeśli rzadko 5w. Jeśli planujecie przejeździć sezon i na złom, po co kupowac nowy minerał, kupcie od sąsiada zużyty...
-
Witam i pozdrawiam:) Również mam problem z poszarpywaniem:) Zauważyłem poprawe po regeneracji dwumasy, aaaale to tylko stłumiło to szarpanie:) Według mnie mamy problem z torsenem:) To wygląda na opóżnienie w przekazywaniu napędu... Co do podpory wału to CORTECO ma zamiennik:) Ciężko dostać ale jest:) Poza tym pasuje od Transita i Opla Omegi A (po moyfikacji szparek na śrubeczki). Sama podpora może powodować wibracje ale nie szarpanie układu napędowego:) Jeśli juz mamy czepiać sie wału należałoby sprawdzić krzyżak, ale wątpie by był tak ekstremalnie zużyty:) U mnie poduchy wyglądaja na zdrowe
-
Nie koniecznie są to rady a bardziej subiektywne odczucia;) Patrząc na konstrukcje naszywch wydechów to raczej dwa bo w innym przypadku musiałbyś przeniesc albo prawa rure na lewa strone albo lewa na prawa zeby w miejscu kata ich połączyc tłumikiem. A to spowoduje różne pojemności dla głowic... Polecam dwa małe tłumiczki przelotowe. Przez to przy zastosowaniu srodkowego komorowego bedzie miał troche lżejsza prace:)
-
Strumiennica czesto nie ma wygłuszonej scianki przez co gazy walą o nią a w środku jest to słychac. Zamiast kata polecam przelotowy pod warunkiem ze jego obudowa jest dobrze wygłuszona. W środkowym tłumiku gazy maja gubić znaczna część swojej ennergii, wiec tu polecam konstrukcje komorowa, jak najbardziej zblizona do oryginału (zamiennik kosztuje 700zł), i końcowy kwoli właściciela. Jesli zastosujemy tania sportowa koncówke która dodatkowo nie bedzie wystawała poza obrys auta bedzie w środku głośno.
-
Tzn? Ja nie jestem zwolennikiem przelotów, bo z oczywistych powodów pozbywajac sie oryginalnych bebechów w układzie wydechowym, pozbywamy sie założen konstrukcyjnych. Układy wydechowe w autach z piecem wolnossacym muszą wykorzystywac zjawiska falowe i dynamiczne by sprawniej napełniac mieszanka komory spalania. Na oko przy dużej mierze szczescia nielicznym udaje sie tak odprężyc układ by zyskac kilka Nm i KM. Dlatego gdy robisz drastyczne zmiany w pojemności układu wydechowego i układu dolotowego powinno sie równiez zoptymalizowac to w mapach silnika. Niie znam sie dobrze na układach wydechowych, spawam maszyny i urządzenie w przemyśle inżynieryjnym...
-
Ja spawam kwasówe, robiłem juz wydechy ale obecnie nie mam na to czasu.
-
Nie myślałeś o środkowym od 2.5 tdi? Są młodsze i w dużo lepszym stanie bo nie maja kontaktu z lpg
-
Witam. Podepne sie pod temat. Z jakiej wersji silnikowej jeszcze pasuje sprzegło? Jak sprawdzic dwumas?