Skocz do zawartości

pawel286

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawel286

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

260 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pawel286

0

Reputacja

  1. Ok, dzięki za info. W takim razie muszę zapytać kogoś innego w ASO, bo pytałem o doposażenie auta. Dostałem info ze nie ma kodów i taniej kupić używkę :)
  2. Wyjaśniło się może jak to jest z tempomatem? Byłem dzisiaj w ASO na częściach i pytałem o zakup manetki i dostałem info że w systemie nie ma nic o kodach aktywacyjnych. Mam A4 B9 Avant (K8D) z 2016r. Aktualnie mam tylko limiter (8T9), brak asystenta pasa ruchu (6I0), bez asystenta świateł (8G0) i kierownice bez podgrzewania (1XW) - manetka 4M0 907 129 HC. Odpaliłem sobie w aucie asystenta świateł drogowych i asystenta pasa ruchu. Dokładając tempomat chciałbym też dostosować manetkę do tych funkcji. Nie mogę się połapać w etce co wybrać. Wiem że powinna mieć kody wyposażenia K8D - Avant, 8T6 - GRA z limiterem bez ACC, 6I1 - Asystent Pasa Ruchu, 8G1 - Asystent świateł drogowych, 1XW - kierownica multifunkcja bez podgrzewania. Gdyby dało się to zakodować vcds bez aktywacji to szukałbym używki i próbował zrobić sam.
  3. Cześć, podrzucam, może się przyda. a4 b9 cswb.txt
  4. To jakim preparatem na szybko można by było tam popryskać, żeby tam coś ruszyło? Bo przyznam że rozebranie całej manetki wchodzi w grę dopiero za miesiąc, a chciałoby się trochę poużywać nowej zabawki ;p Kupiłem dwa spraye Kontakt S i Kontakt U rozebrałem tylko przycisk i plastik z przodu popryskałem kontaktem S poruszałem później kontaktem U (bo niby takie zalecenie że ten U usuwa pozostałości po S) na koniec przedmuchałem sprężonym powietrzem. Tempomat śmiga aż miło. Dzięki wszystkim za pomoc
  5. Cześć, jestem na świeżo po montażu tempomatu w moim A4 B5 [AJM]. Montaż zakończony sukcesem. Kilka info ode mnie. 1. Jeśli ktoś chce sobie dołożyć bezpiecznik tak jak w oryginale do skrzynki wejście 11 to trzeba kupić 2 konektory o numerze 000 979 133 E 2. Piny do białej kostki 000 979 012 E. Testowałem tempomat w VCDS Lite przy użyciu VAG KKL i niestety nie pokazują się tam dane w takim formacie jak było pisane w tym wątku tylko 1.0 lub 0.0 i nie wiem czy wszystko działa tak jak ma być bo mam dziwne objawy. Podejrzewam, że styki są zanieczyszczone i nie pracuje to tak jak powinno. Auto nie zawsze reaguje na przycisk FIX mimo prędkości powyżej 40 km/h, przyspieszanie też nie zawsze reaguje. Tu moje pytanie, czy powinno być tak jeśli już mam ustawioną już prędkość i zwiększam ją + na manetce to rozłącza mi tempomat i znowu muszę wciskać FIX, czy powinno trzymać już tą prędkość? Z kolei przycisk - działa tak samo czyli powiedzmy, że zwalnia auto ale znowu muszę wciskać FIX, co w moim odczuciu nie różni się wcale od wyłączenia tempomatu . Jeśli to oznaki, że to wina manetki to jaki jest najskuteczniejszy sposób czyszczenia czegoś takiego? A może to wina podłączenia i jest ktoś z VAGiem w Krakowie kto mógłby mi pomóc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...