-
Postów
955 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
8O TomOskroba
Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
.
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
2497 wyświetleń profilu
-
Wniosek. Czy kupujesz diesla czy benzynę. Bez znaczenia! Aby była norma euro 6
-
Dokładnie tylko to już się będzie tyczyć również samochodów benzynowych, więc można powiedzieć że benzyna jest tak samo na minie jak diesel, tylko z lekkim opóźnieniem 🤭
-
No i właśnie to mnie ciekawi bo teoretycznie nowsze/starsze samochody spalinowe. Czy to diesel czy benzyna będą wycofane z produkcji, ale stare będą mogly sobie jeździć. Za 8 lat minimalna norma diesla to będzie euro 6 . I teraz myślę to czego się bać ? jedyni minus to taki, że za 10 lat może nikt ode mnie go nie kupić. Tylko że będzie miał wtedy 17 i warty za wiele to nie będzie Ciężki temat ...
-
50/50 miasto trasa. No nic chyba odpuszczę diesla a szkoda bo zawsze je lubiłem. Dzięki za pomoc
-
Ano właśnie.. też się tego boję.. bo w każdej chwili może wydarzyć się coś niespodziewanego i wtedy zostanę z dieslem którym nie będę mógł się poruszać. :s poza tym wszystko idzie za żeby to był diesel. Zorientowałem się w między czasie odnośnie bezawaryjności i raczej jest to poczciwy motor bez większych problemów Niestety coś fajnego w tfsi to już spore siano .
-
Witam ! Ok pół roku temu założyłem temat odnośnie zakupu audi a4 b9. Wszystkiego się dowiedziałem i miałem podjąć się zakupu, ale czas słodko płynął a ja z racji pracy na własnej działalności w domu odkładałem zakup ponieważ drugi samochód potrzebny jak psu buda... Ale jednak być musi bo w jeden mały ciężko się załadować:( Zmieniłem trochę model na audi A5 I generacji 2.0 TDI 190km quattro z 2016 roku wersja poliftowa. Mam na oku fajna sztukę z przebiegiem 216 tys i potwierdzonymi wpisami ( legal bez ściemy) Pogubiłem się już w tych poprawionych wersjach 2.0 TDI stąd pytanie czy to są godne polecenia egzemplarze ? Auto będzie robiło 5-7tys rocznie max, a z racji ceny diesla jestem bardziej przychylny do jego kupna bo silniki benzynowe wystrzeliły w kosmos. Oprócz bezawaryjności/awaryjności auta mam drugie pytanie do znawców ekościemy odnośnie jazdy dieslem. Mieszkam w Łomiankach obok W-wa i mam gdzies z tyłu głowy że w końcu może coś się zmienić i mój diesel nie będzie mógł się poruszać po warszawskich drogach. Dużo czytam w internecie ale konkretów żadnych. Wstępne daty i normy euro. Kupować? Czy jednak się bać? Może jest tu jakiś cwaniak ? Pozdrawiam serdecznie!!
-
Niestety moje 100tys można sobie włożyć w buta. Tj kolega wyżej. Ok 100 tys to za mało. Odczekam swoje i dołożę 120 i połknę tego diesla wtedy coś dobrego uda się znaleźć z fajnym wypasem
-
Tak jak mówisz. Sam kupiłeś i naprawiłes. Ja nie wiem gdzie i jak licytować. Jak załatwić potem transport itp
-
Nie no wiem że jazda nieporównywalna, ale A6 C7 jest dla mnie za duże. A7 3.0 tfsi to za duży silnik no i samochód też nie mały. Koszta eksploatacji na pewno też są dużo wyższe. Tylko a4 b9 Nie chcę też rozbitków z USA. Zajmuje się autodetailingiem i robiłem już sporo samochodów z USA. Rzadko składane są tak jak trzeba. Jak jest dobrze spasowany to coś trzeszczy w środku, albo na odwrót. Odpada Ale dzięki za podpowiedź
-
Pewnie, że warto Nawet wcześniej! Dobra czyli już wszystko wiem. Teraz pozostaje znaleźć fajny egzemplarz Myślę że dobre wyposażenie 252km + quattro z dobrym przebiegiem to już ponad 100k, wiec pewnie będę celował w 190, ale to zobaczymy Dzięki jeszcze raz za rady jestem po tym nastawiony pozytywnie do tego auta 👍
-
No i jeszcze drugie pytanie. W tfsi jest sam łańcuch czy pasek i łańcuch jeżeli chodzi o rozrząd ? Bo mówiłeś, że raz na długi czas jest interwał wymiany
-
Najlepiej chciałbym właśnie head up Pół skóry Tempomat aktywny. A co do reszty to jestem tak w tyle że nawet nie wiem Radary na pewno też bym chciał. Najlepiej wersja 252 jeżeli jest tak samo bezawaryjna:) czy od wersji 190 km różni się tylko softem czy np turbina i intercooler są wydajniejsze ? Kolor też musi być ten szary jak podkład pod ściany. To warunek żony 😅 jednak najważniejsze z tego wszystkiego jest stan auta i mały przebieg. Na resztę jestem w stanie przymrozyc oko. Autem chcę przynajmniej 5 lat polatać:)
-
Dzięki za obszerną odpowiedź! Masz rację mam drugie auto i po "bułki do sklepu" odpalam fiata 500 żony Więc czy spali 8 czy 10 nie będzie dla mnie odczuwalne. Patrzyłem jeszcze alfa Romeo stelvio ale tam żre tą benzynę w niesłychanych ilościach więc w ogóle odpuściłem temat. Co do pytań to na pewno chciałbym wiedzieć czy na starcie po zakupie oprócz filtrów i oleju + wymiany rozrządu trzeba coś jeszcze robić ? Np olej w skrzyni ? JAloe mniej więcej koszta na start szykować ?
-
To ja tego 2.0 tfsi właśnie wybrałem bo myślałem że spalanie jest dużo mniejsze. Kolega w pracy ma passata 1.8 tfsi 190km i mówi że w mieście ma 9-10 litrów spalanie. Nie wiedzialem że dochodzi do 12-24 Robię czasami takie trasy po mieście że często odpalam i gaszę i o to mi właśnie z tym dieslem chodzi. Robie oczywiście też trasy dłuższe ale głównie jazda po mieście
-
Ja bym nawet wolał diesla bo jeździłem wszystkimi Hyundaiami w dieslu, ale co z niedogrzanym silnikiem ? Zapychające się nagarem elementy dolotu ? To już mit ? Chodzi mi tylko o to żeby wybrać rozsądnie:)