Skocz do zawartości

resiak82

Pasjonat
  • Postów

    375
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

1 obserwujący

O resiak82

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Wlkp

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2633 wyświetleń profilu
  1. No EGR z przepustnicą
  2. Ale mój EGR nie ma chłodniczki
  3. Chodzi o tą uszczelkę?
  4. Ok. A gdzie ta uszczelka się znajduje?
  5. Witam. Dziś ponownie rozebrałem EGR bo ten błąd 4900 nie dawał mi spokoju. I coś mnie zdziwiło przy rozkręcaniu. W zaworze od strony spalin jest jakaś ciecz. Wygląda jak ropa ale dotykajac i wąchając ropy nie przypomina. Co to może być koledzy? I skąd się to tam wzięło?
  6. Witam. Po roku znowu wyszedł błąd 4892. Wszystko wyczyściłem i po złożeniu wyszedł nowy 4900 który po skasowaniu pojawia się na nowo. W czym może być problem? Pozdrawiam
  7. Wiem że mozna wyssać górą. Ale nie chce znowu spuszczać oleju skoro wczoraj to robilem. Chodzi mi o to czy mogę jakoś uszczelnić korek nie odkręcając go z miski
  8. A powiedzcie mi koledzy czy te gwintowanie mogę zrobić przy następnej wymianie oleju. Bo przyznam się że auto na wczoraj potrzebowałem i na gwint korka nawinąlem sznurek teflonowy i jakoś tam dociągnęło. Zalałem olejem trochę pojeździłem i dzisiaj widzę że troszkę się poci przy podkładce. I się zastanawiam czy mógłbym ten korek tak chamsko czymś zakleić do kolejnej wymiany? Jeśli tak to czym najlepiej?
  9. Jeśli chodzi o opiłki to gdzieś z czytałem że dobrze jest gwintownik posmarować smarem aby się do niego przeklejały i na koncu przelać trochę olejem
  10. Witam. Mam ten sam problem. Zerwany gwint w misce też silnik caga. Na razie nawinąłem na korek trochę teflonu i z czuciem korek dociągnął ale wiem że to kiepski pomysł. Czy ktoś z kolegów stosował zestaw naprawczy i czy ten będzie ok do naszych misek? allegro.pl ALLEGRO.PL
  11. Ok dziękuję. Sprawdzę to
  12. Witam. Błędy dotyczą golfa 5 plus 1.4. Świeca wymieniona, cewka podmieniona i nadal błąd wyskakuje. Z autem nic się nie dzieje jak się pokaże błąd. Pali i zbiera się normalnie. Gdzie mogę szukać jeszcze przyczyny? Co mnie zastanowiło to że świeca na 3 cylindrze była luźna odkręcona trochę przed wymianą świecy
  13. Z nagraniem będzie problem. Rozebrałem przód aby sprawdzić czy rozrząd się nie przestawił i niby jest ok. Paliwo podaje, sitko na pompie sprawdzone i czysto. Odpowietrzylem vcds i auto odpaliło. Czary mary, błędów nadal żadnych nie ma, a więc nie wiem o co chodzi
  14. Witam. Podczas jazdy auto dostało lekkich drgań i zgasło. Nie chcę odpalić, rozrusznik nie kręci tylko słychać jakby takie wycie( ciężko okleslic), błędów vcds nie pokazuje. Pasek rozrządu na miejscu. Co może przyczyna? Gdzie szukać
  15. W jaki sposób najlepiej go sprawdzić? Obecnie od dwóch dni auto jeździ dobrze tzn nie traci tej mocy. Ale wiem że pojeżdżę trochę i znowu zacznie się to dziać. Nie wiem od czego jest to zależne. Błędów żadnych nie ma
×
×
  • Dodaj nową pozycję...