Skocz do zawartości

aristo111990

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aristo111990

Informacje

  • Imię
    Paweł Piotr
  • Miasto
    München

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

229 wyświetleń profilu

Osiągnięcia aristo111990

0

Reputacja

  1. witam panowie, ze sie zapytam, ile dawaliscie za przyciemnianie szyb w b8? Moj magik chce ok 500PLN ( folia z nr zeby nie bylo problemu z TüV)
  2. Po pierwsze, nie wiem, czy takie info na FISie da sie wykodowac. Nigdy sie nie spotkalem z takim kodowaniem. Po drugie, ludzie jezdza 8 jesli sie da wykodowac) bez pelnego oswietlenia albo chca montowac jakies wynalazki w miejscu oryginalnego oswietlenia...
  3. Masz z pamiecia foteli auto, czy nie? Nie wiem, czy we wszytskich sie da dokodowac ( automat, elektryczne siedzenia, etc..) podzr,
  4. Chlopaki, jak czytam tutaj informacje nt. glosnosci po uruchomieniu to chyba jestem na niewlasciwym forum. Poziom glosnosci po uruchomieniu zapamietywany jest z momentu wylaczenia silnika/wyciagniecia kluczyka ze stacyjki i tylko tyle. Tego nie ustawia sie w MMI. To nie Chorus czy Concert II. Jedyne co mozecie zmienic, to poziom podczas aktywnych PDC, podpowiedzi nawigacji, czy TMC, itd, itp.
  5. U mnie (BJ 04.2014) starczy w pozycji manuialnej ustawic i przekrecic kierownica. Dziala, bo jak kodowalem, to w ten sposob sprawdzalem.
  6. Dolacze sie do tematu odnosnie reakcji na pedal gazu po zmianie z AUTO/COMFORT na DYNAMIC. Osobiscie nie widze, zeby auto zwawiej reagowalo na pedal gazu. Zakodowane mam poprawnie (w Hidden Menu, VCDS etc.) Do braku roznicy po zmnianie trybu dorzuce takze brak zmiany charakterystyki ukl. kierowniczego.. Niestety, efekt placebo nie dziala na mnie
  7. Yoghurt dzieki za wyjasnienie powrotu do AUTO w CAR Menu.
  8. Niestety, mam wrazenie ( a w zasadzie na pewno) ze u mnie w b8 MY2014 AUDI Drive Select nie dziala. W CAR Menu codziennie rano mam AUTO, a zmiana trybu podczas jazdy AUTO-COMFORT-INDIVIDUAL etc.. nie powoduja zadnej roznicy. Zarowno pedalu gazu jak i ukl. kierowniczego. Sprawdze jeszcze raz kodowanie.
  9. Wczoraj pokazywali jak zamierzaja 'uzdrowic' 2.0TDI dokladajac kawalek rurki z kratka w srodku + update software. Moc nie powinna spasc, spalanie nie powinno wzrosna: tyle wg VW z konferencji prasowej z wczoraj. Jako inzynier wiekszej glupoty i przekretu nie widzialem...
  10. O ile pamietam, albo z dolu badz z gory sa zatrzaski, a po przeciwnej stronie sa takie nozki do wsuwania... Nie pamietam dokladnie, co na gorze co na dole jest.
  11. Autobahn Licht dziala tylko z Bi Xenon (wg AUDI) W przeciwnym wypadku, to kodowanie jest nonsensem.
  12. Dziwne z ta temp. oleju.. no ale to bajer. Caly Lap Timer to kolejna pozycja, ktora trzeba na FISie przelaczac... Co ciekawe, 2.0TDI wolno sie nagrzewa do temp. roboczej.. Jadac do biura ponad 35km ( autostrada 110-140kmh) tempt. podnosci sie do ok. 75stC... W BMW w ponad trzylitrowym dieslu starczy mi max 7km...tej samej trasy, ale to tak na marginesie. Hohe, musialbys sprobowac na drodze krajowej na prostym odcinku mierzac (na oko) zasieg swiatel ( po slupkach) przy <110 i >110 kmh. O ile pamietam, byla to chyba mniej wiecej dlugosc 2 slupkow (czyli ponad 100m) - a wiem, ze nie mialem bi Xenona w C6..
  13. Panowie, swiatla autostradowe testowalem juz w A6 C6 i w A4 8K. Dziala, choc najlepiej to sprawdzic jednak na drodze krajowej, przez lat patrzac na slupki przy drodze. Wtedy ma sie niejako lepsze porownanie, czy faktycznie to cos daje, czy to tylko placebo. Otoz to dziala, NIestety, nie polecam nikomu przelatywac droga krajowa przy >110kmh. Wskazanie temp. oleju dziala, niestety ( u mnie) pokazuje dopiero temp. powyzej chyba 70stC (tyle pamietam, co sprawdzilem). Z ciekawych kodowan to polecam 'opcje skandynawska' - swiatla tylne wlaczone z dziennymi (dobre na Austrie-tunele, czy tez na zime)
  14. Tak, auto srodkiem jest w zasadzie BMW 7er. Jedynie co, to auto jest minimalnie krotsze od 7. Reszta to to samo. Tarcze, zawieszenie, komponenty.. etc.. tylko nazywa sie 5. Ja cenie je za komfort, bezpieczenstwo i widocznosc ( przynajmiej do przodu, bo ta do tylu bez kamery to jest tragednia! ) pozdr,
  15. Head Up Dach anthrazit Panoramadach i Adaptive Suspension Te rzeczy chcialem, reszta niejako juz byla
×
×
  • Dodaj nową pozycję...