Skocz do zawartości

Albercikk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Albercikk

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    PL

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

266 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Albercikk

0

Reputacja

  1. temat do zamkniecia. Naprawione
  2. oryginał , teraz bylem sprawdzac jeszcze vagiem i po dodaniu gazu cisnienie spada, zawor wysterowania sprezarki jest w takim polozeniu jak powininen . cisnienei spada do 6bar a potem jak chwilke pochodzi na wolnych obrotach znow wskoczy, lub musze troszke dodac gazu na chwile zeby wskoczylo cisnienie
  3. Albercikk

    Klima - PROBLEM

    Witam wszystkich, otóż mam bardzo nietypowy problem ze swoja klimatyzacja w A4 B6 2.5tdi 2004r , mianowicie, gdy jest bardzo goraco a auto stoi np po nocy nie jest w stanie sie wogole właczyc, po krótkiej jezdzie gdy sie zatrzymam w koncu sie odpali, ale pracuje tylko na wolnych obrotach jak dodam trochę wiecej gazu rozłaczy klime i wentylator, następnie jak znow dodam mocniej gazu to potrafi sie załaczyc ale nie zawsze . Podczas jazdy jak sie jedzie mega delikatnie to pracuje, jak troche mocniej dodam gazu to rozłaczy i juz sie nie uruchomi . Co sprawdzilem ewentualnie wymienilem: - nowa wiskoza ( stara juz nie dawala rady) -nowy czujnik cisnienia klimy ( aby wyeliminowac problemy z pomiarem cisnienia) -nowy osusacz (wymieniony ubieglego roku) -wymieniony klimatronik aby wyeliminowac problem sterowania -wymieniony dławik ( w tamtym roku) -w tamtym tygodniu bylem na recyklingu gazu ( sprawdzenie i uzupełnienie) nie bylo co uzupełniac , odzyskano 520g i rowniez tyle nabito Zauwazylem na vagu : -poczas rozlaczenia Prąd sterowania zaworu regulacyjnego N280 dalej jest taki sam czyli 0.640 (podczas pracujacej klimy steruje w zaleznosci od potrzeb jak reguluje klimatronikiem) -Współczynnik trwania impulsu wysterowania zaworu N280 jest w granicach 70% -Współczynnik trwania impulsu sygnału ciśnienia z czujnika G65 jak klima pracuje to jest okolo 44% ( w momencie dodania gazu ta wartosc zaczyna spadac do 26% , po ponownym dodaniu gazu jak akurat sie uda to wartosc znow wzrasta do 44%) -Ciśnienie czynnika w układzie klimatyzacji jesli klima wylaczona jest okolo 4bar, jak zaskoczy to ta wartosc jest pomiedzy 13-15bar oczywiscie po dodaniu gazu jak rozlaczy wartosc spada . Prosze o jakieś sugestie badz porady, oczywiscie jesli sobie w dalszym ciagu sam z tym nie poradzę to zawioze do jakiegos zakładu zajmujacego sie naprawa klimy ale w czestochowie nie wiadomo kogo wybrac aby po pierwsze zrobił to fachowo a po drugie nie skasowal za to jak za zboże :D
  4. Witam wszystkich. Odgrzeje trochę . Mam 2.5tdi BCZ, robiłem program i wygenerował nie całe 180 kucyków, przebieg 240 000km, Czy ktos z was moze sie pochwalic programem BCZ na ori czesciach? Czy wymiana samej pompy u mnie moze duzo pomoc ? mysle jeszcze nad FMIC centralnym ( tutaj tez pytanie czy ktos widział gotowe kity czy lepiej spawać ) Pozdr.
  5. Witam przesyłam log z Vaga . Blad na silniku jest mi znany przez zaślepkę egr i niestety musze ją wyjąć . Czy mozecie pomoc z resztą błędów? Zaznaczam ze nie dziala mi pamieć foteli. tzn podswietlenie na przyciskach działa a sama pamieć nie oraz gdy przełączy sie pokretlo od lusterek na prawo to przy wlaczeniu wstecznego nie opuszcza sie prawe lusterko . czy jestescie w stanie cos pomóc ? Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 401 S Component: 2.5l V6 TDIG000SG 0003 Coding: 02002 Shop #: WSC 63251 00006059 130 106LC150_1.V79158391482 1 Fault Found: 00560 - :VRNEn0Züe./ëço$&v°}P¸XŤ+–iXATn 08-10 - NnŤőǤt/}mÜ"đ„Űd•…=nG - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 4529 Coding: 04455 Shop #: WSC 00011 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 AA Component: A4 Klimaautomat 1323 Coding: 00000 Shop #: WSC 63251 1 Fault Found: 00601 - Td'T' c1!S2UÉĹ;oK%#Ýž›n,*cj*cXaÁ"bI"lb(gj(e]b\x^ž,=6Á6Q?l 30-00 - &˘^ýN4€ÂčYdK'˘{ťţ î Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 F Component: int. Lastmodul RDW 0517 Coding: 01011 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 N Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 01042 Shop #: WSC 63251 1 Faults Found: 01331 - QA QM}ACw~h1X5_†ô7€Ř@ę?+%1@: ně]pďĎCfĄÂ 49-10 - h6ZI[uĺôŠ{(sĎRůi[ - Intermittent Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 930 T Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42 Coding: 00101 Shop #: WSC 00001 WAUZZZ8EX4A259500 AUZ6Z0D0072350 No fault code found. Address 36 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 760 Component: Sitzmemory R2 F 0305 Coding: 00002 Shop #: WSC 63251 No fault code found. Address 37 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 919 887 E Component: BNS 4.2 H05 BNO 0060 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AT Component: Komfortgerát T23 1210 Coding: 06976 Shop #: WSC 63251 1 Fault Found: 01331 - QA QM}ACw~h1X5_†ô7€Ř@ę?+%1@: ně]pďĎCfĄÂ 80-00 - )elsę˛9VI9(iqŢkbLöt>/ Address 55 ------------------------------------------------------- Controller: 4Z7 907 357 Component: dynamische LWR D09 Coding: 00060 Shop #: WSC 63251 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 152 Component: chorus II GRO 0008 Coding: 00202 Shop #: WSC 00673 No fault code found. Address 76 ------------------------------------------------------- Controller: 8Z0 919 283 A Component: Parkingsyst. A4 RDW D09 Coding: 00114 Shop #: WSC 63251 No fault code found. End -------------------------------------------------------
  6. Kto wie gdzie to znaleść ?
  7. Witam, mam identyczny problem . Dzis dołożyłem zmieniarkę do chorus II , wyrzuca błąd braku połączenia ze zmieniarka , kodowanie zrobione u mnie wygladalo 00202 . a dalej blad występuje . po nacisnieciu CC/CD wyswietla No Tape, po wylaczeniu radia i przycisnieciu CC/CD i wlaczeniu wyrzuca NO CDC . Macie jakies pomysły i rozwiazanie problemu?
  8. Witam, sprawa załatwiona, nie tylko żle wyregulowana , turbina juz łopatkami sie ocierała, vnt rowniez znow zaczelo sie blokowac i teraz jest zregenerowana. Śmiga aż miło
  9. Witam. Moja przygoda z tym silnikiem zaczeła sie od bledu przeładowania silnika, znalazlem pękniętą rurę , wymieniłem. Nastepnie rownież widzialem przytarte VGT zostało to wyczyszczone i teraz pracuje prawidłowo (przynajmniej tak mi sie wydaje) Moje obawy były rownież co do N75 ktorego rownież wymieniłem . Teraz wywala blad przy około 130km/h Błąd 00575 -08-10 Control Limit Surpassed Przesyłam logi : BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_242654.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_242655.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_242656.html STATYCZNE: Grupa 023: http://vaglog.pl/log_242653.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_242652.html Grupa 014: http://vaglog.pl/log_242651.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_242650.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_242649.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_242648.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_242647.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_242646.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_242645.html DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_242644.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_242643.html Zauważyłem ze dynamiczne 011 turbo przeładowuje tylko pytanie czy to wina czujnika cisnienia ? Gdy czysciłem VGT zauwazyłem rownież że te klapki sa w niektorych miejscach delikatnie wyszczerbione tak jakby je w tym najcieńszym miejscu wyząbkował czy to tez moze byc tego wina ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...