Skocz do zawartości

Matey06

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Matey06

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Biała Podlaska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

285 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Matey06

1

Reputacja

  1. Wydaję mi się, że problem rozwiązany. Do oceny jeszcze log dla speców, nie wiem czy książkowy, ale na moje oko jest okej, nie przeładowuje już bije do 2barów, zbiera się ok 2000 obrotów. Log dynamiczny po naprawie. Najprawdopodobniej wszystkiemu były winne przewody, nie wiem dokładnie który, ale wymieniłem większość, stary został tylko co idzie do zbiornika podciśnienia i do egru.
  2. Zrobilem vagiem nastawy podstawowe w gr 011. Cisnienie w polozeniu ON/OFF wynosilo 979/1020 Czy te wartości są poprawne ? Sztanga rusza się poprawnie wg mojej oceny, więc zawór chyba też jest sprawny. Tutaj filmik z nastawów. Moje pytanie czy coś jeszcze oprócz przewodów może być przyczyną notlaufow w moim przypadku ? Za wymiane przewodow zaraz sie zabieram.
  3. Zrobilem, tak jak mowiles, w kompie byl pekniety wezyk, mala dziurka i walilo olejem, wymienilem go na delikatnie wiekszy moze 1-2mm bo nie dostalem w sklepie identycznego, ale na dniach sie za nim rozejrze. Probowalem przegonic auto jakies ok 18km mi wyszlo na 4 biegu tak jak pisales. Ale auto wpadalo w tryb awaryjny pomimo lekkiego operowania gazem. Dzisiaj jeszcze raz sprawdzilem recznie sztange, i wydaje mi sie ze chodzi w prawidlowym zakresie. Czy moze ktos to ocenic i ma jakies pomysly ? Wrzucam link video ruchu sztangi Ruch sztangi. Odczytalem jeszcze bledy z wiki-rosstech I jest napisane zeby sprawdzic N75 bo moze byc wadliwy w domowych warunkach to zrobie ?
  4. Leopold o tym wezyku pisales ? Jezeli tak, to wyglada na caly. Turbo nie przegonie bo wchodzi w tryb awaryjny, wiec zostalo czyszczenie. zdjęcie wężyka
  5. Tak, jak napisałeś turbo chyba do czyszczenia, bo sztanga chodzi, ale w zakresie jakies 0,5 cm +- 0,2. Z tym kompem jeszcze nie sprawdzalem, na weekendzie tam zajrze, jezeli to wezyk dam rade sam to ogarnac ? I co do turbo szukalem tematow z demontazem i czyszczeniem, i byly problemy z odkreceniem dolnego odplywu oleju, sam bym to ogarnal ? W serwisie pewnie by wzieli 300-500zl
  6. Siemka. Mam problem w mojej A4 ok.3 lata. temu turbina była ponoć regenerowana, dlaczego ponoć bo nie wiem czy faktycznie ją zregenerowali czy tylko przeczyścili i smigalo do tej pory, teraz znowu wchodzi w tryb awaryjny. Zrobiłem logi dynamiczne dzisiaj i zapisalem bledy z VAG'a. Proszę o analizę logów. Gdzie szukać przyczyny? Co jeszcze sprawdzić? Logi 003 011 Dynamiczne Kody: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-00 - Short to B+
  7. Poniekad rozwiazalem swoj problem, poniewaz podpialem swoj stary zegar sprzed wymiany i na klimatroniku wartosc juz jest normalna. Najwidoczniej ten drugi zegar ktory mi zalozyl elektryk jest walniety i nie przekazuje do klimatronika takiej temperatury jak trzeba.
  8. Nie mam laptopa do VAGA ;/ i nie zrobilem pomiarow, ale wymienilecz czujnik, stary byl juz popekany od strony wnetrza weza. Ale na klimatroniku dalej -60 wskazuje. Dodam ze ok tydzien temu wymienialem licznik, bo stary prad mi kradl i elektryk cos programowal w kompie z powodu wymiany licznika, moglo to miec wplyw na te wskazania na klimatroniku ? Zorganizuje laptopa i pomierze na vagu jeszcze.
  9. Odgrzewam kotleta, mam takie pytanie a jak u mnie na kanale 49 wyswietla -60 ? Ma ktos pomysl na to ? czujnik rąbniety ? Auto to a4 1.9 110 AFN 97rok
  10. Witam wszystkich miłośników niemieckiej marki Mam na imię Mateusz, jestem posiadaczem A4 B5 1.9 TDI 110 KM . Pozdrawiam serdecznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...