-
Postów
71 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O bladzio1
Informacje
-
Imię
bladzio1
-
Miasto
Mińsk Mazowiecki
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CDHB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1345 wyświetleń profilu
-
Przemysław Krzywiel obserwuje zawartość bladzio1
-
A4 B8 Avant RS-look - Czarna bestia - Stage 3 - 300 KM+
bladzio1 odpowiedział(a) na bladzio1 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Był moment kilka lat temu że przeszło mi Quattro przez myśl ale po zasięgnięciu opinii na forum szybko pomysł zarzuciłem. Zbyt kosztowna inwestycja. -
A4 B8 Avant RS-look - Czarna bestia - Stage 3 - 300 KM+
bladzio1 odpowiedział(a) na bladzio1 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Na tamten czas były to dosyć świeże i zdrowe końcowe puchy przelotowe więc zgodnie z sugestią Przemo-car postanowiłem ich na razie nie ruszać. Silnik ma się dobrze bo wszystkie modyfikacje zostały zrobione z głową i tak żeby jednostka nie była zbyt wysilona. Co do spalania to cóż... nie oczekiwałem mniejszego spalania przy tak podniesionej mocy Średni poziom ok 10l/100km przy mocy 300KM+ był i jest dla mnie akceptowalny przy takiej frajdzie z jazdy. Chociaż przy obecnych cenach benzyny to im mniejsze spalanie tym lepsze, wiadomo ale nie można mieć wszystkiego. Wolę frajdę z jazdy kosztem wyższego spalania. Tak jak napisałem powyżej silnik znosi to dobrze bo modyfikacje zostały zrobione z głową. Chłodnicy oleju nie zmieniałem, jedynie IC. Mam aktywny pomiar temp. oleju na FIS'ie więc mogę na bieżąco to monitorować. Oscyluje ona w okolicach 100-102 st.C. a jedynie w ekstremalnych sytuacjach chwilowo dochodzi do 110 st.C. Przepraszam Was, że dopiero teraz odpisuję jednak nie zaglądałem tu za często w ostatnich miesiącach. Praca, dom, rodzina i ogólnie życie mnie pochłonęło... Przy aucie już za dużo nie robiłem, jedynie jakieś drobne kosmetyczne kwestie a tak to cieszyłem się z przyjemności jazdy nim -
Witam, Ja też już jestem po... Nie ma się co bać tylko OSTRY nożyk w rękę, zimne piwko na zachętę i do roboty. Bez sensu płacić komuś za taki banał skoro każdy może to wyciąć we własnym zakresie. Najtrudniej jest zacząć kroić tapicerkę i trochę się schodzi ale z każdym kolejnym otworem jest już coraz łatwiej. Ostatni zrobiłem dosłownie jakbym nic innego w życiu nie robił . Ja mam fotele sport więc trochę się obawiałem czy krawędzie nie będą się strzępić ale było OK, niczym ich nie zabezpieczałem. Otwór wyciąłem zdecydowanie mniejszy niż koledzy bo tuleja i tak się wciśnie. Najważniejsze to wyciąć i wyciągnąć odpowiednią ilość pianki bo w przeciwnym wypadku nie wejdzie na miejsce albo będzie wypychana.
-
Ja tez robiłem w MDM Serwis w Warszawie.
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
bladzio1 odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Hej, Prośba o wycenę filtra oleju Mann W719/45 oraz oleju Ravenol VST 5W40 5L. Ewentualnie odpowiednik z AMSOIL, Penrit lub coś innego co polecasz do 1.8 TFSI CDHB. -
Napisz coś więcej o tym modzie. Ja mam z tyłu Semi Dynamic ale te w lusterkach wyglądają git!
-
bladzio1 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
A4 B8 Avant RS-look - Czarna bestia - Stage 3 - 300 KM+
bladzio1 odpowiedział(a) na bladzio1 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Co prawda nie mam żadnych zdjęć z samego montażu zawieszenia i ale wrzucam kilka zdjęć, które zrobiłem już po fakcie. -
Panowie, jeżeli komputer nie rejestruje żadnych błędów naprowadzających na możliwe usterki to wdg mnie ma na to wpływ niewłaściwa praca turbiny. Nie oznacza to jednak, że turbo jest niesprawne - szwankuje po prostu sterowanie klapą WG, czyli zawór N75. Radzę zajrzeć do niego i zobaczyć czy nie jest zaolejony. Jeżeli jest to to jest właśnie przyczyną jego nieprawidłowego działania i sterowania WG. Trzeba też zdjąć wąż idący do turbo od filtra powietrza i zobaczyć czy na wlocie do turbo nie ma oleju? Dostaje się on tam z węża idącego z odmy do turbo właśnie i syfi N75 który przez króćce zaciąga stamtąd powietrze. Po prostu odma jest zle skonstruowana i nie odseparowuje prawidłowo oleju od gazów i syfi nim dolot. Kręcący się wirnik turbiny ten cały syf dodatkowo jeszcze zasysa z odmy. Poruszałem już ten problem na forum kilkukrotnie gdyż mnie też dotknął ten problem. Takie są moje doświadczenia i przemyślenia w tym temacie... Inne wytłumaczenie nie przychodzi mi już do głowy a rozważałem wiele możliwości.
-
Wszyscy piszą, że inne podciśnienie i że konieczna jest zmiana softu ale żadnych konkretów co się może negatywnego wydarzyć, itp... Jaka zmiana softu? Co tam trzeba skorygować i kto to może zrobić? Tuner, który robi chiptuning bedzie w stanie to zrobić czy tylko ASO?
-
A4 B8 Avant RS-look - Czarna bestia - Stage 3 - 300 KM+
bladzio1 odpowiedział(a) na bladzio1 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
W sumie to wszystko co napisałeś to prawda i ma to sens...może faktycznie mój by objechał S4 -
Panowie a czym tak naprawdę (negatywnym) może skutkować założenie do 1.8 TFSI odmy o innym oznaczeniu np. AK (poprawiona i wzmocniona, dedykowana do 2.0 TFSI) zamiast AH która powinna być wdg. VIN i ASO.
-
A4 B8 Avant RS-look - Czarna bestia - Stage 3 - 300 KM+
bladzio1 odpowiedział(a) na bladzio1 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Nie mierzyłem się ale wątpię gdyż seryjne S4 ma Quattro a ja niestety nie... Nie bawię się w takie produkcje filmowe. Auto robiłem dla siebie i własnej przyjemności z jazdy. Nie zależy mi na biciu rekordów tym bardziej, że fura służy głównie jako auto rodzinne. Ceny są zbliżone w całej PL - w tym przypadku w renomowanej podwarszawskiej firmie wyszło to 1800 PLN. Dostarczasz swoje turbo do przeróbki chociaż z tego co się dowiadywałem to są też firmy które mają takie hybrydy już gotowe na półce do sprzedaży. -
A4 B8 Avant RS-look - Czarna bestia - Stage 3 - 300 KM+
bladzio1 odpowiedział(a) na bladzio1 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Dzięki. Odpycha się całkiem fajnie ale byłoby jeszcze lepiej gdyby to było quattro... Mimo to nie wiem czy jest w PL mocniejsze 1.8 TFSI...? -
A4 B8 Avant RS-look - Czarna bestia - Stage 3 - 300 KM+
bladzio1 odpowiedział(a) na bladzio1 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Aktualnie samochód jest w trakcie wieloetapowej korekty lakieru przygotowującej go na nałożenie powłoki ceramicznej. -
A4 B8 Avant RS-look - Czarna bestia - Stage 3 - 300 KM+
bladzio1 odpowiedział(a) na bladzio1 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Jasna sprawa panowie tylko czasu ciągle brak... Obiecuję, że foty już niedługo się pojawią bo projekt zbliża się do końca!