Skocz do zawartości

bladzio1

Pasjonat
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O bladzio1

Informacje

  • Imię
    bladzio1
  • Miasto
    Mińsk Mazowiecki

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDHB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1191 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bladzio1

4

Reputacja

  1. Był moment kilka lat temu że przeszło mi Quattro przez myśl ale po zasięgnięciu opinii na forum szybko pomysł zarzuciłem. Zbyt kosztowna inwestycja.
  2. Na tamten czas były to dosyć świeże i zdrowe końcowe puchy przelotowe więc zgodnie z sugestią Przemo-car postanowiłem ich na razie nie ruszać. Silnik ma się dobrze bo wszystkie modyfikacje zostały zrobione z głową i tak żeby jednostka nie była zbyt wysilona. Co do spalania to cóż... nie oczekiwałem mniejszego spalania przy tak podniesionej mocy Średni poziom ok 10l/100km przy mocy 300KM+ był i jest dla mnie akceptowalny przy takiej frajdzie z jazdy. Chociaż przy obecnych cenach benzyny to im mniejsze spalanie tym lepsze, wiadomo ale nie można mieć wszystkiego. Wolę frajdę z jazdy kosztem wyższego spalania. Tak jak napisałem powyżej silnik znosi to dobrze bo modyfikacje zostały zrobione z głową. Chłodnicy oleju nie zmieniałem, jedynie IC. Mam aktywny pomiar temp. oleju na FIS'ie więc mogę na bieżąco to monitorować. Oscyluje ona w okolicach 100-102 st.C. a jedynie w ekstremalnych sytuacjach chwilowo dochodzi do 110 st.C. Przepraszam Was, że dopiero teraz odpisuję jednak nie zaglądałem tu za często w ostatnich miesiącach. Praca, dom, rodzina i ogólnie życie mnie pochłonęło... Przy aucie już za dużo nie robiłem, jedynie jakieś drobne kosmetyczne kwestie a tak to cieszyłem się z przyjemności jazdy nim
  3. Witam, Ja też już jestem po... Nie ma się co bać tylko OSTRY nożyk w rękę, zimne piwko na zachętę i do roboty. Bez sensu płacić komuś za taki banał skoro każdy może to wyciąć we własnym zakresie. Najtrudniej jest zacząć kroić tapicerkę i trochę się schodzi ale z każdym kolejnym otworem jest już coraz łatwiej. Ostatni zrobiłem dosłownie jakbym nic innego w życiu nie robił . Ja mam fotele sport więc trochę się obawiałem czy krawędzie nie będą się strzępić ale było OK, niczym ich nie zabezpieczałem. Otwór wyciąłem zdecydowanie mniejszy niż koledzy bo tuleja i tak się wciśnie. Najważniejsze to wyciąć i wyciągnąć odpowiednią ilość pianki bo w przeciwnym wypadku nie wejdzie na miejsce albo będzie wypychana.
  4. Hej, Prośba o wycenę filtra oleju Mann W719/45 oraz oleju Ravenol VST 5W40 5L. Ewentualnie odpowiednik z AMSOIL, Penrit lub coś innego co polecasz do 1.8 TFSI CDHB.
  5. Napisz coś więcej o tym modzie. Ja mam z tyłu Semi Dynamic ale te w lusterkach wyglądają git!
  6. Panowie eksperci - nikt nic w tym temacie nie napisze konkretnego, popartego jakimiś faktami???
  7. Co prawda nie mam żadnych zdjęć z samego montażu zawieszenia i ale wrzucam kilka zdjęć, które zrobiłem już po fakcie.
  8. Panowie, jeżeli komputer nie rejestruje żadnych błędów naprowadzających na możliwe usterki to wdg mnie ma na to wpływ niewłaściwa praca turbiny. Nie oznacza to jednak, że turbo jest niesprawne - szwankuje po prostu sterowanie klapą WG, czyli zawór N75. Radzę zajrzeć do niego i zobaczyć czy nie jest zaolejony. Jeżeli jest to to jest właśnie przyczyną jego nieprawidłowego działania i sterowania WG. Trzeba też zdjąć wąż idący do turbo od filtra powietrza i zobaczyć czy na wlocie do turbo nie ma oleju? Dostaje się on tam z węża idącego z odmy do turbo właśnie i syfi N75 który przez króćce zaciąga stamtąd powietrze. Po prostu odma jest zle skonstruowana i nie odseparowuje prawidłowo oleju od gazów i syfi nim dolot. Kręcący się wirnik turbiny ten cały syf dodatkowo jeszcze zasysa z odmy. Poruszałem już ten problem na forum kilkukrotnie gdyż mnie też dotknął ten problem. Takie są moje doświadczenia i przemyślenia w tym temacie... Inne wytłumaczenie nie przychodzi mi już do głowy a rozważałem wiele możliwości.
  9. Wszyscy piszą, że inne podciśnienie i że konieczna jest zmiana softu ale żadnych konkretów co się może negatywnego wydarzyć, itp... Jaka zmiana softu? Co tam trzeba skorygować i kto to może zrobić? Tuner, który robi chiptuning bedzie w stanie to zrobić czy tylko ASO?
  10. W sumie to wszystko co napisałeś to prawda i ma to sens...może faktycznie mój by objechał S4
  11. Panowie a czym tak naprawdę (negatywnym) może skutkować założenie do 1.8 TFSI odmy o innym oznaczeniu np. AK (poprawiona i wzmocniona, dedykowana do 2.0 TFSI) zamiast AH która powinna być wdg. VIN i ASO.
  12. Nie mierzyłem się ale wątpię gdyż seryjne S4 ma Quattro a ja niestety nie... Nie bawię się w takie produkcje filmowe. Auto robiłem dla siebie i własnej przyjemności z jazdy. Nie zależy mi na biciu rekordów tym bardziej, że fura służy głównie jako auto rodzinne. Ceny są zbliżone w całej PL - w tym przypadku w renomowanej podwarszawskiej firmie wyszło to 1800 PLN. Dostarczasz swoje turbo do przeróbki chociaż z tego co się dowiadywałem to są też firmy które mają takie hybrydy już gotowe na półce do sprzedaży.
  13. Dzięki. Odpycha się całkiem fajnie ale byłoby jeszcze lepiej gdyby to było quattro... Mimo to nie wiem czy jest w PL mocniejsze 1.8 TFSI...?
  14. Aktualnie samochód jest w trakcie wieloetapowej korekty lakieru przygotowującej go na nałożenie powłoki ceramicznej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...