Skocz do zawartości

yaroosx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yaroosx

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    kielce

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia yaroosx

0

Reputacja

  1. > jak by ktoś chciał to ja mam pompę 06G115105 od bkd > która jak się okazało jest dobra jak coś na email lub PW Witam, mam chyba podobny problem jak Ty miałeś, po wymianie wszystkich elementów, przycięcie smoka i zaślepienie otworu smarowania wałków, słabe ciśnienie i zapaliła mi się kontrolka oleju co było przyczyną u Ciebie?
  2. Witam, dołączę się do tematu, mam podobne objaw do "witjacrf" Audi A4 B7 2.0 103kW BLB, dziwny dzięki tylko w czasie jazdy szczególnie ujawnia się na 3 biegu z komory silnika przy gwałtownym dodaniu gazu i od razu odpuszczeniu go pojawił się dziwny odgłos tak jakby coś ocierało "odgłos podobny do czegoś co by się kręciło i o coś ocierało..." może ktoś miał taki przypadek? Poniżej link z moim nagranym dźwiękiem:
  3. Postanowiłem wymienić w moim aucie Audi A4 B7 2004r. moją kierownicę czteroramienną na taką samą ale multifunkcyjną oraz dołożyć tempomat. moje pytanie to, czy dobrze dobrałem wszystkie elementy elektroniki? Posiadam: kierownica multifunkcyjna 4F0419091AH moduł 8E0953549N, taśma 4E0953541A, okablowanie 4F0971589A, tempomat 4E0953521 Po podłączeniu i próbie kodowania kierownica multifunkcyjna nie działa oraz tempomat, tylko się podświetla kierownica i pali się kontrolka od ASR nie ma ABS nie widzi czujnika konta skrętu. nie wiem czy zakupiłem prawidłowy moduł? czy nie powinien być z końcówką Q? lub coś robię nie tak? Proszę o pomoc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...