yaroosx
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O yaroosx
Informacje
-
Imię
Jarek
-
Miasto
kielce
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia yaroosx
0
Reputacja
-
> jak by ktoś chciał to ja mam pompę 06G115105 od bkd > która jak się okazało jest dobra jak coś na email lub PW Witam, mam chyba podobny problem jak Ty miałeś, po wymianie wszystkich elementów, przycięcie smoka i zaślepienie otworu smarowania wałków, słabe ciśnienie i zapaliła mi się kontrolka oleju co było przyczyną u Ciebie?
-
Witam, dołączę się do tematu, mam podobne objaw do "witjacrf" Audi A4 B7 2.0 103kW BLB, dziwny dzięki tylko w czasie jazdy szczególnie ujawnia się na 3 biegu z komory silnika przy gwałtownym dodaniu gazu i od razu odpuszczeniu go pojawił się dziwny odgłos tak jakby coś ocierało "odgłos podobny do czegoś co by się kręciło i o coś ocierało..." może ktoś miał taki przypadek? Poniżej link z moim nagranym dźwiękiem:
-
podgrzewana multifunkcyjna kierownica + tasma airbag + okablowanie + moduł
yaroosx odpowiedział(a) na niestandardowy temat w Audi A4 B6/B7
Postanowiłem wymienić w moim aucie Audi A4 B7 2004r. moją kierownicę czteroramienną na taką samą ale multifunkcyjną oraz dołożyć tempomat. moje pytanie to, czy dobrze dobrałem wszystkie elementy elektroniki? Posiadam: kierownica multifunkcyjna 4F0419091AH moduł 8E0953549N, taśma 4E0953541A, okablowanie 4F0971589A, tempomat 4E0953521 Po podłączeniu i próbie kodowania kierownica multifunkcyjna nie działa oraz tempomat, tylko się podświetla kierownica i pali się kontrolka od ASR nie ma ABS nie widzi czujnika konta skrętu. nie wiem czy zakupiłem prawidłowy moduł? czy nie powinien być z końcówką Q? lub coś robię nie tak? Proszę o pomoc?