-
Postów
39 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Ecio

Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Konin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
841 wyświetleń profilu
-
Ecio obserwuje zawartość Światła led raz świecą, a raz nie.
-
Panowie sorki ze odgrzewam kotleta, ale rozwiązaliście problem z ledami? U mnie pojawił się ten problem gdy aktywowałem w vcds światła dzienne drl. Mianowicie tylko lewy Led czasami gasnie i wywala błąd spalonej żarówki. Odpalę jeszcze raz auto i wszystko wraca do normy na jakiś czas. Gdy używałem ledow przekręcając pokrętło wszystko było ok. Znalazłem gdzieś na forum aby sprawdzić kostki po lewej stronie przy pedałach bo mogą być zawilgociale przez wodę. Może macie jakieś inne rozwiązania? Bo ewidentnie jest to problem z drl.
-
Cześć, wymieniłem olej w skrzyni biegów, przy okazji wymiany silnika. I teraz skrzynia wyje między 2-3tys biegów pod obciążeniem :-( olej jako zalalem to castrol syntrans v fe 75w-80. Skrzynia to WWO 1.8t quattro bfb. I pytanie czy zalałem właściwy olej? Czy też skrzynia do wymiany? Jeśli do wymiany możecie polecić z jakim oznaczeniem szukać skrzyni? Pozdrawiam, udanego weekendu
-
Wpadło kilka modyfikacji w aucie pozwalające uzyskać 250KM 425Nm: Nie obyło się bez remontu silnika obejmujacego: *regeneracje głowicy (wypalone gniazda zaworowe) *wymiana wszystkich uszczelek (kol ssący i wydechowy, uszczelka głowicy góra i dół itd.) *nowe pierścienie *nowy napinacz łańcucha rozrządu *nowy łańcuch rozrządu *odprężenie silnika stosując uszczelkę 1.3mm (seria 0.8mm) *rolka alternatora i pasek *przewody hamulcowe i rurki przewodów miedziane *rozrząd + pompa wody+napinacz rozrządu *turbo hybryda *komplet filtrów + płyny: hamulcowe,wspomagania, chłodnicze + olej Revenol vst 5w40 *Re audio SR10D2 600RMS *żarówki cofania i przeciwmgłowe wymienione na LED'owe *Tablet jako centrum multimedialne podłączone przez AUX *BNS 5.0 (jakościowo dźwięk gorszy niż w concert 2+)
-
Pomocy! Ręce już mi opadają walczę z bns 5.0 wcześniej miałem concert 2+(3) i nie działają mi głośniki próbowałem różnego kodowania i nic. Trzeba zamieniać jakieś piny? W błędach mam błąd 00003 Control module 014 defective. Na fisie calyczas wyświetla mi się "telephone". Wchodząc w diagnostykę co jakiś czas się tak jak by resetuje. A i feder mam przesunięty na maxa w prawo I na dole głośnik przekreslony. Myślę że może być coś takiego ze jest włączony telefon (który nie jest zakodowany) i wycisza mi resztę. bardzo proszę o pomoc
-
Ok dzięki chłopaki postaram się na dniach zrobić logi i wrzucę na forum
-
Jeśli wykonałbym logi 002+033;003+020;115+118 jest szansa na zdiagnozowanie czy to enka?
-
Dzięki za pomoc, postaram się jutro na sprawdzić
-
Zaworek czyli N75? Bo dziury raczej nie ma bo to pierwsze co sprawdziłem, jeżeli była by dziura to chyba nie było by tego efektu nagłego" odetkania"turbo? (głośno myślę)
-
Cześć, mam problem z turbiną. Wczoraj było tak, że auto nie miało tak jakby mocy ale jak przytrzymałem dłużej pedał gazu w podłodze to szarpło autem i tak jak by się coś odblokowało i nagle auto znów nabierało mocy(tak jakby coś było zatkane i powietrze to przepchnelo cis)Dziś jadąc autostradą po przejechaniu około 50km z prędkością 200km/h i turbo po dodaniu gazu ładowało tylko 0.3bara (normalnie ładuje około 1.2-1.3[auto po zmianie softu]) Na "bramce" zgasiłem auto i odpaliłem jeszcze raz i wszystko wróciło do normy ciśnienie doładowania 1.2/1.3 bar. Mam podejrzenie że może być to przycinający się zawór DV (wymieniałem rok temu na nowy ori ;/) komputer nie wykazał błędu od N75, jedynie błąd przeładowania ( z tym że mogłby to być stary błąd bo dawno nie kasowalem błędów)Tak ladowalo później po zresetowaniu normalnie. Tylko co z tym wczorajszym i w sumie dzisiaj rano też to się powtórzyła tak jakby "odetkaniem "? W praktyce wyglądało to tak po rozgrzaniu auta wcislem but w podłogę na dwójce i czuć było jak by auto miało jakieś opory (nie było efektu wgniecenia w fotel) poczym jak wrzuciłem trójkę przycisnalem dalej gaz w podłogę przez pewien czas było też tak że nie czuć było ładowania tak jakby coś stawialo opór turbine po czym coś tak jakby przepchnelo i zaczął ładować normalnie i wszystko było dobrze. Po zgaszeniu auta po np 3h odpaliłem znów auto i ta sama sytuacja Tak jakby coś się zacielo i po pewnym czasie powietrze przepchnelo zator i wracało doładowanie. staram się jak najlepiej opisać to co się dzieje z autem.Jakieś sugestie koledzy ?
-
Długi czas nic nie dodawałem, ale prace nad b6 cały czas trwają Dołożone ledy w dekory: Został wygłuszony bagażnik auta Wymieniony kolektor wydechowy: Wymiana wtrysków gazu na barracudy 130 (plus adaptery fi12) i filtr gazu na ULTRA 360 Dołożenie dokładki zderzaka z b7
-
Prośba o sprawdzenie logów BFB po modyfikacji (późno wstająca turbina)
Ecio odpowiedział(a) na Ecio temat w Audi A4 B6/B7
OKej, super dziękuje Panowie za pomoc -
Prośba o sprawdzenie logów BFB po modyfikacji (późno wstająca turbina)
Ecio odpowiedział(a) na Ecio temat w Audi A4 B6/B7
A wskazania Lambdy są według was prawidłowe ? -
Prośba o sprawdzenie logów BFB po modyfikacji (późno wstająca turbina)
Ecio odpowiedział(a) na Ecio temat w Audi A4 B6/B7
Szczerze powiedziawszy nie zastanawiałem się nad tym;/ Dziękuje kolego za odpowiedź -
Prośba o sprawdzenie logów BFB po modyfikacji (późno wstająca turbina)
Ecio odpowiedział(a) na Ecio temat w Audi A4 B6/B7
Kolego możesz wytłumaczyć w jaki sposób to wyczytałeś z tych logów ?:) -
Prośba o sprawdzenie logów BFB po modyfikacji (późno wstająca turbina)
Ecio odpowiedział(a) na Ecio temat w Audi A4 B6/B7
To co proponujecie panowie, farro fi 8 i sprawdzić czy to da radę, a jak nie to może wymiana wtryskow na barracudy 130? Słyszałem że skrajnie wytrzymują do 65km na cylinder. Co do późno wystającego turbo to może być też wina luzu na lopatkach? Sprawdzałem je i wyglądają jak by wyleciał tam jakiś mały kamyczek bo są powyszczerbiane lekko łopatki :-/