Skocz do zawartości

dziobu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dziobu

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Gdynia

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    APS
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

771 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dziobu

1

Reputacja

  1. Została w Gdyni, ale chłopak jeździ nią do Niemiec do pracy, także raczej rzadko ją zobaczysz
  2. Sprzedana, teraz mam inne daily i rozglądam się za e38 v8 ?
  3. Zostawiam I robię dalej, na wiosnę do lakiernika idzie
  4. Nie, nigdzie nie było wystawiane oprócz grupy na FB, nie zależało mi na sprzedaży, wtedy chciałem kupić sobie e38 4.0 bez vanosów. ?
  5. Odnośnie chłodnicy oleju ja bym celował w uniwersalną że względu na wygląda, ładniej się prezentuje np tuż za grillem, a obok niego jeszcze trzeba gdzieś upchać chłodnice wspomy. W s4 b5 widziałem, że z FMIC łatwo można wszystko ładnie rozpalanować. Co do zacisków to sztos, sam całuję w 345, ale to kiedyś na razie są inne ważniejsze rzeczy do zrobienia.
  6. odrywasz ją, ona jest na klej albo taśmę dwustronną tak czy siak to trzyma mocno także łatwo nie pójdzie i trzeba uważać żeby nie połamać bo naprawdę to mocno trzyma
  7. Z miłą chęcią, będzie brakowało tylko licznika bo szkoda wydawać kasę na licznik s4, w którym będzie trzeba ściągać pin, kodować transportery i fis zrobić, a w tym już zadbałeś o fis. Także licznik jedynie zostanie a4 no i w sumie dekor bez Quattro :/
  8. Nie zastanawiałem się chciałbym coś czego nikt nie ma, ale pewnie będzie jakiś jr chociaż jak wstawię 345 heble z przodu to dobrze będzie je pokazać to może bbs CH. Nie wiem jeszcze jak wróci od lakiernika na wiosnę to dowiem się czy mnie jeszcze na cokolwiek będzie stać haha. Miała iść po folie, ale wypadły progi. Zgadza się A Tu kolejny puzelek, ogólnie nie wstawiam wszystkiego, ale już sporo gratów nazbierałem ?
  9. Jedna felge musiałem prostować, polerowany rant w niej to zwykła blaszka może o grubości 2mm? Także za ten hajs co ona stoi to nie warto. Lepiej trochę dołożyć i kupić np jr10, ale poza tym rantem nie mogę na nie narzekać, jeżdżę martwiąc się bardziej o miski olejowe i podwozie niż felgi
  10. Replika coś na wzór rotiforma z polerowanym rantem. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to na nowy sezon będzie nowe koło.
  11. Tak, hajs wiadomo łatwo wydać.... dobrze, że dostałem odszkodowanie bo tak bym się zabił haha
  12. Ja mam seryjne audio Nokia i blaupunkt wraz z wzmakiem magnat 600watt i to ładnie gra. Tak ładnie, że nie mam zamiaru nic więcej ruszać w audio Jedynie wygłuszenie drzwi kiedyś, ale to kiedyś dla samego komfortu podróżowania i koniecznie bagażnik bo z tym wydechem to trochę głośno czasami jest w środku Nie pytaj haha, pojechałem po niego 800km w dwie strony. Brakuje jednego halogenu, kratkę jedną wymieniłem w aso 160zł szt, kły musiałem dokupić i te zdjęcie tych części to właśnie śruby do zderzaka nowe śruby do kłów bo te moje torxy siedzą na słowo honoru, połowa obiejechanych i tylko łby przyspawane żeby odkręcić, poza tym trzeba go pospawać(małe pęknięcie) pomalować w kolor.. Reasumując wyszedł mnie dużo za dużo Na wiosnę idzie do lakiernia i audik cały będzie malowany prócz dachu miał iść pod folię, ale nie wiem muszę pomyśleć i zebrać kasę
  13. oho, cerateca widzę. Użyłeś już go? Zauważyłeś poprawę pracy silnika co kolwiek na plus po zalaniu jego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...