Skocz do zawartości

mango_japko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mango_japko

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Mazowieckie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

368 wyświetleń profilu
  1. mango_japko

    SPOTY RADOMSKIE

    Panowie znacie kogoś w Radomiu albo okolicach, co by mi szczelność dolotu sprawdził?
  2. Czołem, potrzebuje: C27192/1 - Filtr powietrza Engine Flush Pro-Line LM2662 Zestaw - Olej Motul X-Cess 5w40 5L + filtr oleju Knecht OC470 CALIFORNIA CAR SCENTS Coronado Cherry i dodatkowo zwykły filtr kabinowy Auto takie jak w profilu, pozdrawiam
  3. Czołem Panowie, co się stało, że nagle Motul X-Cess 8100 5W 40 zrobił się be i króluje LM? Odkąd pamiętam numero uno był Motul
  4. Czołem Panowie, w Waszym pięknym mieście puknął mnie gość. Wiecie może kto dobrze wyciąga wgniecenia? Została mi taka pamiątka
  5. Cześć, od siebie mogę Ci napisać, że wymieniałem tak samo spryskiwacz na taki zamiennik, bo u mnie dysza pękła. Żeby oszczędzić Ci nerwów od razu napiszę, co i jak. Taki zamiennik tracił ciśnienie tuż przy samym wyjściu płynu, otwierała się dysza ale brak płynu. Jak to naprawiłem? Jak wyjąłem swoją ori dyszę, to ściągnąłem samą główkę, jest tam taka zawleczka metalowa. Jak ściągniesz tę główkę to między łączeniem główki a siłownikiem jest taki mały gumowy oring. Jeśli już się domyślasz, właśnie ten gumowy oring w zamienniku przepuszczał ciśnienie, zamieniłem je miejscami ori->zamiennik i wszystko działa bez problemu. Straciłem na to 2h, ale działa. Za swój zapłaciłem 55zł. Oczywiście Twój egzemplarz może działać bezproblemowo, jednak jeśli będzie taki sam problem jak u mnie to masz tutaj rozwiązanie.
  6. mango_japko

    B6 DIVISION

    Sedan, benzyna 1.8T - powoli się przymierzam, żeby na wiosnę wjechać w sezon jak Jezus na ośle w niedzielę palmową. Bo co jak co ale b6 w stocku jest tragiczne i smutne
  7. mango_japko

    B6 DIVISION

    Panowie, ile musiałbym rzygnąć za komplet s-line zew(zderzak spryski, listwy, lotka, zderzak tył - sedan) i dokładkę q? W 3,5k się zmieszczę?
  8. Dokładnie tak, zakupy robię na showcarshine - zawsze mają to czego potrzebuję i jestem zadowolony.
  9. Szampony: Chemical Guys Mr. Pink SHINY GARAGE PINK GLOSS SHINY GARAGE STRAWBERRY CAR WASH DODO JUICE BORN TO BE MILD Rękawica: MEGUIARS MICROFIBER WASH MITT ShowCarShine Microfiber Beige WASH MITT
  10. No to tak ściana płaczu: Świece: NGK PFR6Q x 4 (5773 czy 6458?) Cewki: auto już jest po akcji serwisowej(mam wbite 28E9 w k.s. w 2011r.) jakbym potrzebował to: 06A 905 115 D/R/L/M? Padnięte DV: 06A 145 710N? Auto po chipie? Niemiec nic nie mówił... Co do turbo to nawet jak mój mechanik się przejechał to stwierdził, że to jeździ ale jak 1.8 a nie 1.8T. Mam również pytanie co do nieszczelności. Już wcześniej chciałem się do tego zabrać. Problem polega na tym, że nie mam kompresora i nie wiem czy taki 12V się nada(podejrzewam, że nie) a może taki na stacji gdzie się pompuje opony? Przeczytałem, że szczelność powinno się sprawdzać ciśnieniem takim jakie pompuje turbo, podać 1,2/2bar? Mam 2003 modelowo 2004 -> test podejrzewam, że ma przebiegać identycznie jak tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=MEL3l1cnSyE Wypiąć wąż od przepływki, odpiąć odmę i zaślepić, odkręcić korek oleju. Wszystko się zgadza? Jestem laikiem jeśli chodzi o takie sprawy(jak będzie potrzeba wtedy auto pojedzie do mechanika, póki co chcę tego uniknąć) i z góry przepraszam za takie, mogłoby się wydawać, idiotyczne pytania Oczywiście, dziękuję bardzo za każdą chęć pomocy!
  11. z góry przepraszam za głupie pytanie ale po czym można to zauważyć w tych logach? Czyli jak mechanik powiedział, że ten typ tak ma to się nie mylił. Dodam tylko, że przed wykasowaniem błędów miałem takie w silniku(check na blacie): 3 Znalezione: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent17976 - Throttle Actuator (J338): Mechanical Failure P1568 - 001 - Upper Limit Exceeded - IntermittentPo zrobieniu dynamicznych, powrócił 16683
  12. Witam serdecznie, proszę o pomoc w analizie logów - dla mnie jako laika, wygląda na padnięte turbo. Auto nie jedzie, straciło moc. Jeżdżę nim sporadycznie, po odpaleniu obroty są na poziomie 1,2k rpm po czasie spadają. Na biegu jałowym auto delikatnie "bije" - nierówno pracuje. Poniżej zamieszczam linki z vaglog: DYNAMICZNE: Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_277267.html Grupa 003, 020: http://vaglog.pl/log_277266.html Grupa 115, 118: http://vaglog.pl/log_277264.html Z góry dziękuję za pomoc!
  13. Porysować owszem może porysować. Często jak zjeżdżam do siebie to też myję w 2 dni 3 auta(tyle mi się schodzi z odszczurzaniem aut zew + wnętrze) i korzystam z rękawic do mycia. Może i małe ale bez problemu mogę się z nich pozbyć piachu poprzez wytarcie w grit guardzie. Poza tym dochodzi dokładność i pewność, że wszystko starłeś na cacy.
  14. Sprawdź tutaj, co miesiąc kompletowane są zestawy: http://www.purepc.pl/artykuly/zestawy_komputerowe
  15. Jeśli chcesz, żeby auto automatycznie nie zamykało się po minucie to musisz zamknąć auto kluczykiem, po czym otworzyć je kluczykiem i trzymać w pozycji otwarcia kilkanaście sekund. Po tym zabiegu auto nie będzie się już zamykać po minucie gdy je otworzysz z pilota.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...