Skocz do zawartości

Kerach

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kerach

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

289 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kerach

0

Reputacja

  1. Zamierzam wyjąć i rozebrać przednie fotele w mojej A4, żeby założyć maty grzewcze. Pytanie- ma ktoś jakieś fotostory jak rozebrać fikoły, żeby niczego nie uszkodzić i potem je złożyć do kupy? Ewentualnie szybki, treściwy opis. Na co uważać, od czego najlepiej zacząć i tym podobne rady
  2. Witajcie. Dziś grzebałem przy mojej A4 i niestety mnie pokonało. Szukam plusa, może być 12V, na którym sygnał znika po zamknięciu auta ale zostaje w trakcie odpalonego silnika czy włączonego zapłonu. Konkretnie potrzebny mi jest taki kabel w drzwiach przednich. Macie jakieś propozycje? Jakieś foty?
  3. Kerach

    Żarówki LED

    Tak właśnie pomyślałem czy nie będzie szkodzić bezpiecznikom. W takim razie chyba lepszym rozwiązaniem będzie kupić ledy bez polaryzacji
  4. Kerach

    Żarówki LED

    Wymieniłem dziś w aucie wewnętrzne oświetlenie z normalnych żarówek na żarówki LED ale pojawił się problem. Dwie małe W5W przy lusterku nie świecą. Tył i środkowa przy lusterku świecą bez problemu lecz te po bokach, uruchamiane na przycisk nie. Zetknął się ktoś z takim problemem?
  5. Hamulce też bym zmienił na Twoim miejscu, wiadomo, że 1.8T ciężej zatrzymać niż 1.6 na tych samych hamulcach Dla własnego bezpieczeństwa założyłbym większe tarcze a co za tym idzie inne zwrotnice (czy sie myle?). ECU też musisz inny no i tak jak pisali koledzy wyżej immo, wydech więc koszta rosną. Sam sie zastanawiam nad SWAP'em ale na 1.8 bez turbo, mniej roboty, mniejsze koszty a mocy i tak wystarczy
  6. W bagażniku jeździ subwoofer, na brak basu nie narzekam a z tego co dobrze kojarzę to Hertz jest bardziej pod bas. Czy się myle?
  7. Pod radio. Myślałem, żeby wydać max 200zł
  8. Jakie głośniki polecacie na przód? Średnia półka cenowa.
  9. Potem odepnij ECU, lekko go unieś i masz idealne miejsce, żeby przełożyć kabel
  10. Prawy górny róg w komorze silnika. Odkręcania masz kilka śrubek (jedna jest ze słabym dostępem bo schowana pod plastiki podszybia)
  11. Polecam rozwiązanie jakie zastosowałem u siebie. Podnieś maske, odepnij ECU, przesuń go lekko w prawo i zobaczysz idealne dojście do wnętrza auta. Kabel (jeśli będziesz pchał od strony silnika) wyjdzie Ci w przestrzeni na nogi po stronie kierowcy. Drugą strone kabla ( do + ) puść przez gumę w której jest wiązka. Wytnij niewielki otwór, wyciągnij kabel , podepnij do plusa i gotowe
  12. Kerach

    Ślady po emblemacie

    Próbowałem, niestety nie pomogła :/ Jutro spróbuje, zobaczymy jaki efekt przyniesie
  13. Kerach

    Ślady po emblemacie

    Po zerwanych emblematach.
  14. Kerach

    Ślady po emblemacie

    Witajcie Na tylnej klapie auta mam naklejone emblematy "A4" i "1.6". Macie jakieś sposoby na usunięcie kleju spod tych emblematów aby nie było widać śladów? Czy lepiej oddać auto do lakiernika/blacharza żeby się tym zajął i nie bawić się w to domowymi sposobami?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...