
tomekrst
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O tomekrst

Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
RST
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Mam pytanie, czy miałeś problem z rozruchem na benzynie podczas takiego spadku ? Bo mi na benzynie kręcił, ale nie chciał odpalić.
-
Poczytałem nieco o tym co piszesz i rzeczywiście trafiłem na jakiś trop, mianowicie pewna osoba pisała, że program od gazu pokazuje kilka rodzajów czujników i w jego akurat przypadku czujnik który miał zapisany domyślnie przy temperaturze otoczenia 7 stopni wskazywał około 20, pomogło mu wybranie czujnika który podawał zbliżone temperatury z temperaturą obecną silnika. Postaram się zdobyć takowy kabelek i pogrzebać, dzięki. Zapytam jeszcze o jedną sprawę tutaj, żeby niepotrzebnie nie tworzyć nowego tematu. Podczas przeglądu gazu jakiś czas temu komputer wskazał kilka starych błędów dotyczących spadku napiecia poniżej 9V. Zlekcewazyłem to, bo od dluzszego czasu nie działo się nic niepokojącego. Niedawno jednak samochód nie chciał odpalić,kręcił długo, dodatkowo zaświeciła się kontrolka EPC. Na centralce, zamiast zaświecić się poziom gazu, a na dole migać dioda (jak to przy odpalaniu na benzynie), świeciła się tylko na stałe kontrolka na dole. Po naładowaniu akumulatora odpaliła bez problemu. Czy to możliwe, że komputer gazowy blokuje rozruch, pomimo tego, że startuje z benzyny ?
-
To zależy czy grzebiesz coś w autku czy raczej nie interesujesz się zbytnio mechaniką. Cały proces nie jest zbyt skomplikowany, potrzeba w sumie tylko w miarę dobrej pamięci, oczywiście kilku kluczy i kogoś do pomocy żeby ja zrzucić, bo jest dość ciężka. Jest w internecie sporo kompletnych poradników jak to zrobić od A do Z. Jeśli nie czujesz się na siłach możesz zawsze odstawić do mechanika, jeżeli materiał będziesz miał własny to skasują Cię w granicach 250-300 zł. Pozdrawiam.
-
Witaj, opisane objawy wskazują na koniec sprzęgła niestety..
-
Jak kolega wyżej, podepnij pod komputer jeżeli masz mozliwość i sprawdź wartości sondy, też po zakupie miałem problem z obrotami, jednak w mniejszym zakresie niż opisujesz Ty. Próbowałem czyścić krokowca i bez zmian. W moim przypadku lambda okazała się być padnięta
-
Brak wspomagania kierownicy na wolnych obrotach
tomekrst odpowiedział(a) na Daniel131 temat w Audi A4 B5
Cześć, być może pompa uległa uszkodzeniu w czasie gdy pracowała ze zbyt niskim poziomem płynu. Na pewno od sprawdzenia pompy bym zaczął. Wydaje jakieś dźwięki ? -
No tak, wszakże w bliskiej okolicy mojego miejsca zamieszkania (nie, nie zmienię miejsca zamieszkania) nie mam zbyt wielkiego wyboru jeśli chodzi o warsztaty specjalizujące się instalacjami gazowymi. Pytam więc celem ustalenia prawdopodobnej przyczyny mojego problemu.
-
Cześć, mam następujący problem, mianowicie sekwencja (STAG) zbyt szybko jak dla mnie przełącza się na gaz. Zdarza się, że po wyjechaniu z parkingu, po 50 m już się włącza, mimo, że gazmajster ustawił temperaturę przełączania na 50stopni. Skutkuje to tym, że silnik szarpie, dławi się, a gdy hamuje biegami strzela z wydechu. Problem mija bezpowrotnie gdy tylko podniesie się wskazówka temp płynu na desce. W czym może być problem ? Wymieniony czujnik temperatury i termostat. Pozdrawiam.
-
Dziękuje za odpowiedź, ale masz na myśli coś konkretnego ? Oddam ją na pełny serwis, ponieważ samochód od dłuższego czasu głównie stał i nie wiem jak to od strony technicznej wygląda mimo, że pracuje bez zarzutów. Przeszkadza mi jedynie to, że przełącza się na gaz po depnięciu gazu powyżej 2k, a chciałbym żeby osiągał przynajmniej połowe temperatury roboczej na benzynie, ale to jest chyba do ustawienia.
-
Witam, niedawno zakupiłem a4 z takim zestawem : Co o tym myślicie ? Po odebraniu od mechanika, jade do gazownika na sprawdzenie, bo czuje gaz w kabinie i nie jestem w stanie zrobić na 42l butli nawet 240km. Coś wymienić, jakieś porady ? Pozdrawiam
-
Witajcie, jestem 'świeżo upieczonym' posiadaczem a4 po przesiadce z a3 Mam nadzieje, że wiele się od was naucze