Skocz do zawartości

lukasz7871

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukasz7871

Informacje

  • Imię
    Lukasz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AJL
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

387 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lukasz7871

0

Reputacja

  1. Miałem ten sam problem jeszcze przed swapem hebli, jedni koło z przodu słabiej hamowało. Teraz wrzucone 330x32 i zobaczymy, ale podejrzewam uszkodzenie jednej sekcji w pompie abs. Odpowietrzanie wielokrotne nie przyniosło wtedy rezultatu.
  2. A co myślicie o oddaniu do regeneracji w poli?
  3. Oplot się połamie? Rozwiń te myśl? Zostały mi dwa przewody po 40 cm i chciałem je wykorzystać. Z tylu są już założone dwa długie w oplocie przez wahacze do zacisków s4 b6.
  4. Dev, mam już zaciski, zwrotnice, nowe klocki, śruby i przewody w oplocie. Myślałem, że są tarcze co podchodzą p&p, jak te zimermany od sida.
  5. Odświeżam temat, czy tarcze o nr: 20397-GL/T3 TARCZE ROTINGER GT MERCEDES M W164 330mm 8706014776 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 562 zł - TARCZE ROTINGER GT MERCEDES M W164 330mm (8706014776)... pochodzące z ML w164 o wym 330x32 otwór fi67, podejdą na zwrotnice s4 b5 i zaciski brembo z17? Masakra z tymi tarczami, myślałem że z cayenne podchodzą a tym czasem przymierzam już 2 kpl i się wkur..
  6. Poprawka 0.1 blok i 0,1 głowica. Problem jest nadal by znaleźć coś grubszego.
  7. Pytanko: podczas remontu silnika i przygotowaniu na 250 kucy, czy warto założyć grubsza uszczelkę pod głowice? Szczególnie gdy blok i głowica była planowana.
  8. Proszę o pomoc w dobrze uszczelki pod głowice. Blok planowany 0,40 a głowica 0,10. Co w sumie daje 0,50. Chce zrobić w niej max 250 kucy. Mam aktualnie uszczelkę elringa 1.22. I myślę czy dobrać grubsza?
  9. lukasz7871

    SZARPANIE

    Pojedzie do Digitune
  10. lukasz7871

    SZARPANIE

    Podmieniałem juz cewki po dwie na inne i bez rezultatu, świece 4 inne wpadły. Mówisz, żeby podmienić i za każdym razem logować? A i nie wspominałem, ale wtryski z 2.7 bit i turbo k03s+ fmic i przelot do 2.75"
  11. lukasz7871

    SZARPANIE

    Soft jest do bani, za bodato leje paliwa turbo poźno wstaje. Robili pewnie w stodole na przepływce no name i uszkodzonej dv. Poźniej gdy wpadła w me ręce to wymieniłem dv i przepływke na ori boscha downpipe 2,75 i trochę poogarniałem. Ale zaczęła szarpać i nie wiem do czego sie teraz uczepić. A chciałbym w końcu jechac na strojenie, bo turbinki szkoda na takiej mieszance.
  12. lukasz7871

    SZARPANIE

    Siemanko. Mam duży problem ze swoja a4 Jest to druga już z kolei w moim posiadaniu, tym razem 1.8T quattro 97r. Już w poprzedniej była walka z szarpaniem przy pedale w podłodze, ale był dziurawy waż. Wtedy kiedy turbo ładuje największe ciśnienie, to ona strzela jak karabin i nie jedzie. Auto miało zmieniony soft ale na noname przepływce i uszkodzonej dv. Pali jak smok, ale jechała w miarę. Chciałem się umówić już na strojenie, ale ewidentnie coś nie gra. Czy ktos poprafi mi zinterpretować logi dynamiczne? http://vaglog.pl/log-002_007_w4ee1K.htm http://vaglog.pl/log-001_013_2mA98Y.html http://vaglog.pl/log-003_025_HU8Bc.html
  13. http://vaglog.pl/log-001_013_o1T2mBM.html http://vaglog.pl/log-002_007_5Be3N1.html http://vaglog.pl/log-003_025_3p4Jinr.html Sory, że dopiero dziś, ale zima powróciła Wczoraj obczaiłem, że jest założona nowa przepływka noname, to wpadła ori Bosha z innej a4 na części oraz był wąż odmy nie skręcony idący do tipa. Teraz turbo jakby mniej pompuje bo wyskoczy na 1,1 bara i od razu cofa na 1. Ale to dopiero przy 4 tys... Miałem też dziwne drgania budy na biegu jałowym, ale pomogła adaptacja przepustnicy, jednak po dzisiejszych logach znów drgania są. Powrócił jednak tylko błąd od mieszanki. teraz tylko ogarnac czy wszystko sprawne i mogę jechać do tunera czy pojadę na darmo. Pozdrawiam
  14. Siemanko, proszę o pomoc przy ocenie usterki moje silnia. http://vaglog.pl/log-005_003_011_l5YV6c.html Logi na 3 biegu. ogólny objaw to brak odczuwalnego wzrostu momentu obrotowego do 4k, powyżej zaczyna ciagnąć. Turbo dmucha 1,2 bara- odczyt z turbotimera. W okolicy 3,6-4k jest taki jakby zamuł i dopiero ciagnie. niestety nie znam przzeszłości ale widze wtryski z 2.7bit, tubo nówka k03s z gwarancją, wydech przelot i FMIC dołożony. Wcześniej siadła jeszcze DV, ale teraz założyłem forge 007- w tamtej poszła membrana. A no i błędy załączam fotke. I na biegu jałowym czuć drgania nadwozia. Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.
  15. Siemanko, kupiłem już b5 z wydechem ulter przelot 2,5 cala z dwoma tłumikami końcowymi wszystko z tej samej firmy prawdopodobnie jakiś kit. Nie ma niestety DP tylko od samego turbo do końca ta sama srednica z plecionką 15 cm za turbo. Ogólnie dźwięk ma fajny pomruk i słychać turbo, ale podczas jazdy drze mordę za bardzo Ogólnie jestem fanem wydechó jak np w volvo seryjne, które maja fajny ton, świszczą, ale sa w miarę ciche. Ciekaw jestem czy ktoś kombinował z wydechami tej marki? DP jest w planach- w wolnym czasie w pracy sobie coś ogarnę, a własnie turbo k03 i k03s ma te sama flansze przy turbo pod wydech? Bo mam gdzieś jeszcze z aeb to bym zrobił na gotowo dp i dopiero potem montował, mile widziane wskazówki, wymiary. A co do ściszenia wydechu to chyba jeden zastapie seryjnym, ale licze na sugestię
×
×
  • Dodaj nową pozycję...