-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O HDstempel

Informacje
-
Imię
Norbert
-
Miasto
Carlow/Wlkp
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
575 wyświetleń profilu
-
Uzywalem delphi. Kazde dotkniecie hamulca w trakcie adaptacji skutkowalo wywaleniem komunikatu a niepowodzeniu.
-
Sprawa komplikuje sie gdy po wczesniejszej zlej adaptacji lub innej przyczyny auto podczas pelzania osiaga predkosc powyże 10km/h. W moim przypadku rozpedzalo sie do 13km/h. A hamulca przycisnac nie mozna, haha. Ilez bylo kombinacji, szukanie wzniesienia zeby jechac pod górke itd. Ale to nie wszystko, bo jak jedziesz w przód pod gorke zeby auto zwolnic to przy kolejnym kroku czyli adaptacji w tyl z tej gorki zjezdzasz, i auto przyspiesza a nie mozna sie przemieszczac pomiedzy kolejnymi atapami adaptacji. Mowe Wam, cyrk na kolkach. Zycze powodzenia. Ja wymiekam z tym multitronickiem. Powiem szczerze, ze komfort jazdy z ta skrzynia jest nieporownywalny do zadnej innej. Jazda jaknwozkiem akumulatorowym. Ale dosyc juz mam jazdy z dusza na ramieniu i nasluchiwania czy cos juz sie zaczyna ssypa. Bo sypnie sie. Jak kazda. To jest tylko kwestia czasu. Gonie bestie do ludzi puki jeszcze jezdzi
-
musi Ci zaliczyć, adaptacja zakonczona sukcesem czy cos tam. jakis pasek postepu czy procentowo cos tam na koncu leci i jak zakonczy sie na 100 % to znaczy ze all ok. kurde, nie pamietam juz dokladnie jak to bylo. wykonywalem polecenia mechanika, on trzymal lapka na kolanach a ja mu przez ramie zerkalem. ale podsumowanie jakies jest po którym jednoznacznie Ci powie ze zaliczylo. wszysko inne to blednie zrobiona adaptacja. no i szarpanie przy wbijaniu "biegu"
-
witam, kolego, jesli w skrzyni masz wgrany jeden z ostatnich softów to marny Twój wysiłek. Zawijaj gablote do warsztatu gdzie mają oryginalnego ODIS-a lub do serwisu AUDI/VW a problem bedziesz mial z glowy po kilkunastu minutach. Ja zjezdzilem z 8 roznych warsztatów z "fachowcami" stracilem kase,czas i paliwo bo kazdy jeden z nich mial taki czy inny klon VCDS-a czy cos podobnego. I kazdy poległ. Dopiero oryginalny ODIS sprawe zalatwil. Chociaż przyznam ze i z tym ODIS-em nie poszlo tak od razu. Bowiem jak zaliczylo mi adaptacje na jeżdzie w tył to do przodu ni u ja (wg wytycznych..jazda by nie przekraczac jakiejs tam predkosci i obrotów. I tak pięć razy pod rząd) Sztywno trzymalem się tych warunków no i niestety nie zaliczalo mi jazdy w przód. Wkońcu zrezygnowany, położyłem lage na to, dodałem gazu, przekroczyłem obroty i predkość i ....zaliczyło. Jeżdżę już któryś miesiąc po adaptacji i nie ma żadnych problemów. życze powodzenia
-
Uzywajac program vcds on Cie poprowadzi jak po sznurku. Odpowoednia temp silnika i odp procedura. W razie problemow pisz
-
Panowie, straszna lipa jest z dostepnością zestawu MMI 3G (z reszta jakiegokolwiek) dla aut z kierą po prawej stronie. Myśle tu o dostępności ww elementów na angieklskim Ebay-u. #wrclaguna# nadminił, że czytnik wersji europejskiej pochylony jest wlewo a wyspiarski w prawo. Faktycznie, patrząc z siedzenia kierowcy caly panel srodkowy "patrzy" w strone kierowcy. Jednak nigdy radia nie wyciągałem wiec nie wiem (a na zdjeciach ciezko jest sie dopatrzec) czy samo radio różni sie dla wersji europejskiej i wyspiarsiej. Konkretnie pisząc, czy ten czarny platikowy przód (panel radia) pochylony jest wzgledem samego radia czy może jest prostopadle do niego osadzony, a cale zwrócenie radia w strone kierowcy wynika z osadzenia go w kieszeni nad panelem klimatyzacji pod kątem do osi wzdłużnej pojazdu ? Kurde, nie wiem jak to bardziej zrozumiale opisasć, ale myśle, że osoby które miały kiedyś takie radio/czytnik w reku załapią o co biega. Cały czas kombinuje jakby tu doposażyć moje auto w MMI 3G. Auto w wersji angielskiej a osprzęt z k"raju". dziekuje za wszelkie wskazówki
-
Sukces odtrąbić !!! Problem rozwiązany. Naprawiony. Dopiero ODISS do tego podszedł. Dopiero tym programem można był skutecznie przeprowadzić adaptacje. Prawdopodobnie nowy soft skrzyni wcześniej nie dopuszczal VAG-a i jego klonów. Adaptacja robiona po wymianie oleju tylko nabruździła i rozregulowała sprzęgło a kolejne próby adaptacji a nowo, nic nie naprawiały. Teraz wszystko wróciło do normy. Dziękuje za wszelkie podpowiedzi i sugestie. Temat do zamkniecia
-
odpuscic?? alez skad. . Wyzwanie. W zestawie który jest pod linkiem który mi podaleś nie ma gateway-a i wiazki kabli. wiec do tego dojdą 2 klocki. ok 1200 za kable plus 800 za moduł. jak na zdjeciu rozpoznac róznice pomiedzy wyswietlaczem 6,5 " a 7" ? jest jakas róznica w mocowaniu? I co z tym nieszczęsliwym plastikiem w ktorym ekran jest osadzony? dotepne gdzies to jest bo nie moge znaleźć
-
no niezle, sporo tego. - gateway - co to jest? - panel sterujacy- namierzam, rozumiem ze dla MMI3 High musi byc z joystickiem, do tego ja mam angola wiec lustrzane odbicie.. - ekran - tu mam zagwozdke. ja mam ekran 6,5", z tego cosie orientuje powinienem zalozyc 7" ten o wiekszej rozdzielczosci. niestety nie wiem jak z panelem do tego.tym plastikiem w którym ekran jest osadzony. czy wymienia sie całą przednią półkę czy tylko ten element plastikowy w którym ekran jest osadzony?? - nie do konca rozumiem pojecie "czytnik MMI" - który to element? - tuner riadiowy? odobnie jak wyzej. które z tych ostatnich jest tym elementem zainstalowanym nad pulpitem kimatyzcji?? ja pitole, juz mnie to przerasta. zanim zaczne kupowac niezbedne elementy chce sie upewnic zeby nie wtopic..na co zwracac uwage?
-
Concert radio, ale z bluetooth i komendami glosowymi. Powiedzcie Panowie czy da sie zalożyć MMI 3G High HDD czy dać sobie z tym spokój, temat nie do przeskoczenia? (nie moge zdjecia wkleic nie wiem dlaczego... czyzby tylko z linków zewnetrznych ? )
-
witam, w mojej a4 b8 2009r przed lift nie mam obecnie MMI. Ale chcialbym miec i sie do tego przymierzam. Jednak im wiecej czytam w temacie tym bardziej dociera do mnie ze to jest przeprawa.. Chcialbym zamontowac MMI 3G High z HDD i czytnikami kart. Do tego wiekszy wyswietlacz. obecnie mam 6,5 " , a chce wsadzic 7". Pierwsze pytanie to czy wsadze 7" w puplit? Jeśli tak to pewnie potrzebny tez bedzie nowy panel? Czy bedą potrzebne jakies dodatkowe kable? Czego sie spodziewać w kwestii jakis tam blokad, czy to wszystko tak zadziala po podlaczeniu czy beda potrzebne ingerencje w ustawieniach gdzies tam w modułach? Może ktoś to juz robił to chetnie zaczerpne wiedzy.. pozdrawiam
-
a wskazania ujemnych wartości dla coolanta oraz to samo dla predkosci obrotowych na walkach wychodzacych mieszczą sie w tych tolerancjach?
-
rozkminiaj rozkminiaj, bo jak nie Ty to kto?? . Uwierz mi, jak bylbym w k"raju", nie pisalibyśmy tutaj, tylko gadałbym z Tb u Cb w garażu, zwłaszcza, że daleko nie mam. Niestety, teraz te 2500 km robi różnice...nie do przebycia. A co sądzisz o wskazaniach widzianych przez skrzynie, które Ci opisałem na PW, oraz o tym, że nie wyrzuca żadnych błędów??
-
dziekuje za odpowiedz. jestem tego samego zdania Bartek, tylko czym mam zrobic tą adaptacje skoro VAG-iem nie moge zrobic adaptacji bo nie widzi basic settings. Adaptacje robie za pomocą Delphi bo tylko on mnie dopuszcza doadaptacji. Procedure przechodze cala (5x jazda do tylu, i to samo do przodu) po czym klikasz OK i tyle. Wyskakuje info, ze adaptacja ukonczona. A problem zostaje
-
U mnie jest tak: jedno przycisniecie na kluczyku zamyka drzwi na full, czyli zamyka i zarazem aktywuje safelock, czyli nie mozna otworzyc drzwi od zewnątrz i od wewnątrz. Dalej, w razie potrzeby np. w przypadku gdy zostawiamy dzieci w aucie i chcemy je zamknąć tak, aby nikt nie otworzył drzwi od zewnątrz, ale dla ich bezpieczeństwa lub w razie potrzeby one mogly otworzyć drzwi od wewnątrz, podczas zamykania drzwi nalezy w przeciagu dwóch sekund od pierwszego wcisniecia nacisnąć przycisk drugi raz. Drzwi sa zamkniete od zewnatrz z mozliwoscia otwarccia od wewnątrz. I ta funkcja u mnie zostaje zresetowana po otwarciu drzwi z pilota. Czyli przy kolejnym zamykaniu drzwi procedura nominalna. Jedno wcisniecie, full, dwa wcisniecia: z mozliwoscia otwarcia od wewnatrz. Jednak nie zdarzyło mi sie nigdy zeby jakis komunikat byl wyswietlany na ekranie, nie zauwazylem tez aby jakiekolwiek ustawienia tej opcji wystepowaly w menu auta.Ale moja A4 to nie A5 i tez nie ten rocznik co kloegi #black dragon 5 wiec nie oznacza to ze skoro nie ma u mnie to nie ma tez tego u kolegi