Skocz do zawartości

zniwka

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zniwka

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Syców

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia zniwka

0

Reputacja

  1. Witam ponownie. Wczoraj przy przeglądzie i sprawdzeniu instalacji okazało się, że jest nieszczelność na sprężarce... Dość duża bo uniemożliwia ona nabicie takiego ciśnienia żeby sprawdzić czy klimatyzacja działa. I tu moje czy ktoś miał podobny problem? Czy jest możliwość uszczelnienia takiej sprężarki czy raczej tak nieszczelność jest równoznaczna z jej zatarciem? (na kole pasowym nie było czuć żadnych luzów)
  2. Witam. Potrzebuje pomocy ponieważ mam bardzo podobny błąd. Nabiłem dzisiaj lekko klimę (była pusta po wymianie chłodnicy) żeby zobaczyć czy działa (przed wymianą chłodnicy nie działała). No i niestety ECON dalej świeci się cały czas i nie da się wyłączyć. Odczyty mam bardzo podobne obie wartości przy N280 też 0.0. Przy G65 tylko 9,5% ciśnienie 1 bar (to chyba dlatego, że nabiliśmy naprawdę mało tego czynnika. Jest tylko jeden problem w błędach nie wyskakuje nic o N280 tylko właśnie błąd o słabym sygnale G65. Kupiłem już nowy jutro będę miał ale jak czytam forum i wątki o klimie to jest wiele rozbieżnych informacji i zaczynam się martwić (przez te odczyty 0 dla N280), że to na moje nieszczęście sprężarka. Miał ktoś podobny problem lub zna go z innego doświadczenia i jest w stanie mi pomóc? Pozdrawiam Dawid Edit: Jestem po wymianie czujnika i d*pa... Nadal pokazuje jego błąd i po usunięciu zaraz powraca... Ktoś? Coś?
  3. Może manetka nie ma już styku ? Nie ma sygnału że trzeba lać więc nie leje. A czy wtedy też nie powinno byc problemu z wycieraczkami?
  4. Witam. Mam problem. W czasie używania spryskiwacza nagle przestał działać. Myślałem może, że to bezpiecznik ale bezpiecznik dobry. Kupiłem nową pompkę bo starej nie było słychać. Po wymianie nic się nie zmieniło, tylko okazało, że stara była dobra. Sprawdzałem i niestety nie mam zasilania w kostce pompki. Wie ktoś co może być tego przyczyną?
  5. Witam. Mam problem i niestety nie znalazłem na niego sposobu. Mianowicie radio Concert II po podłączeniu wtyku do gniazda zapalniczki, od czegokolwiek, ładowarki, wideo rejestratora, zaczyna strasznie gubić fale. Wystarczy wypiąć wtyk i radio znowu zaczyna grać dobrze. Bez wpiętego czegokolwiek do gniazda zapalniczki radio radzi sobie bardzo dobrze ze ściąganiem fal (żadnych zakłóceń nawet w lokalnych stacjach). Ktoś ma może pomysł czym może być to spowodowane? Pozdrawiam. Dawid
  6. Zrobiłem jak poradziłeś i błąd zniknął. Dziękuje za informacje
  7. Tak było od kiedy kupiłem. Podejrzewam, że ktoś wyjął te ksenony. Ale czy jest teraz możliwość, zanim kupie ksenony, wyłączenia jakoś tego poziomowania żeby nie pokazywało mi błędu na FIS'ie?
  8. Tak dokładnie lampy mam zwykłe na żarówki H7 i brak ręcznej regulacji w środku. W VCDS mogę wejść w "XENON RANGE" nie chce mi natomiast wejść w "refl. lewy" i "refl. prawy". W opcjach wyposażenia znalazłem: 8JG = Reflektor halog. potrójny z lampą wyładow.('ksenon'). Tylko jak otworzyłem lampy to w nich są silniczki od sterowania także wg mnie powinno to chodzić. A jeśli to nie będzie chodzić to jest jakaś możliwość żeby wyłączyć to usterkę na fis'ie? A no i w zderzaku nie ma śladu po spryskiwaczach do ksenonów.
  9. Witam. Wiem, że jest o tym masa tematów ale każdy przewertowałem i nadal mam problem. A mianowicie na fisie świeci mi się kontrolka od samopoziomowania. Podpiałem VCDS'a i pokazał następujące błędy: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Friday, 08 April 2016, 11:58:21:0 Control Module Part Number: 4B0 907 357 C Component and/or Version: dynamische LWR D06 Software Coding: 00060 Work Shop Code: WSC 00000 VCID: 28237BA3DBEB 3 Faults Found: 01539 - Headlights Not Adjusted 35-00 - - 01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49) 30-00 - Open or Short to Plus 01534 - Control Circuit for Left Headlight Range Adjusting Motor (V48) 30-00 - Open or Short to Plus No to biorę się za wyjęcie lamp bo wyczytałem ze jak są te DEPO to trzeba PIN przepiąć.. Odkręciłem bez problemu i okazało się, że mam lampy VALEO (widoczne na zdjęciach, chyba ori) zwykła soczewka H7 nie ksenon. Wtyczka 10 PIN (zresztą żadnej nie mogłem zdjąć go ktoś powyłamywał te zabezpieczenia) wiec na oko oceniłem ze w każdym PIN'ie jest przewód (widać na zdjęciu). Sprawdzałem w lampach silniczki są (nawet wyglądają na stosunkowo nowe), czujniki na wahaczach też są. Wiec może ktoś będzie wiedział o co tutaj chodzi? Silniczki do wymiany? A jako dodatkowe to czy te czujniki obok lamp (z żółtymi wtyczkami takie wąskie podłużne zdjęcie poniżej) są od aribag'ów? Bo zauważyłem ze dochodzą do nich 3 przewody a podłącza się tylko 2 jeden mam zostawiony ślepo. Tak powinno być?
  10. Witam. Trochę odgrzanie ale mam pewne pytanie. Mam u siebie pełen fis (kolorowy) razem z navi i na konsoli środkowej mam tylko pokrętło i przyciski do sterowania navi. Brakuje mi tego przycisku "MENU" nad pokrętłem. I tu mam pytanie czy to oznacza, że nie mogę wejść w menu nastawień i tej reszty, o którym AUDI pisze tak ładnie w instrukcji na str. 47?
  11. Już wyjaśnione. Miał kolega racje moduł zegara radiowego, znalazłem w innym temacie opis montażu tego modułu i na zdjęciach jest to samo. A już myślałem, że będę miał mało roboty przy montażu kamerki.
  12. Ja mam takie pytanie bardziej z ciekawości. Dzisiaj sprawdzałem swoje czujniki bo VCDS pokazywał, że wszystkie są uszkodzone. Wiec zdjąłem zderzak i okazało się, że były po prostu wypięte z tej puszeczki. Ale zaciekawiło mnie coś innego wiązka czujników wchodziła do auta z lewej strony natomiast z prawej (te same miejsce jakby lustrzane odbicie wiązki od czujników) wychodziła druga wiązka zakończona jakby taką puszeczką. I tu moje pytanie co to jest? Jakiś czujnik czy może Audi pomyślało o ludziach i zostawili gotową wiązkę do podpięcia kamery cofania? Pytam bo chciałbym się w takową zaopatrzyć.
  13. Dzięki za odpowiedź. A czy ktoś wie od czego mogą byś te pozostałe kabel? Co do tego kodowania. Można coś więcej na ten temat bo nie bardzo wiem jak to zrobić w vcds.
  14. Witam. Mam problem z komunikatami na fis (kolorowe z nav). PIN'y CAN są wpięte do radia (COncert II) w odpowiednim miejscu (widoczne na zdjęciach) ale na FIS'ie nie wyświetlają się żadne komunikaty z radia. Wyjąłem radio i zobaczyłem ze z radia wystaje jeszcze jeden przewód (żółty i czerwoną końcówką) z wiązki samochodu wystaje przewód (czarny) z taką samą końcówką czy to może od tego? Dodatkowo z wiązki wystaje jeszcze kabel czerwony, który prawdopodobnie jest od anteny, bo taki błąd mi pokazał VAG i na wtyczce widać jeszcze kawałek tego kabla. Stąd moje pytanie czy winowajcą braku komunikatów może być ten przerwany kabelek (czerwony)? Poniżej zdjęcia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...