-
Postów
52 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Kevin88
4
Reputacja
-
lej Xcessa lub Ravenola. Chodź cena VST ostatnio poszła do góry. Przerobiłem już parę olejów, Ravenol jak i Motul się najbardziej sprawdzają. Valvoline jakiś czas temu się popsuł.
-
Ja miałem niedawno zalanego VST. Dobry olej. Mniejsze ubytki niż na Xcess`ie.
-
Zostaw ten co masz. Ja ostatnio na próbę zalałem Helixa ale 5w40 i jak narazie jest OK. Przejechane na tym oleju dopiero 1000km.
-
VST zalany w marcu do 1.8T z LPG. Dobrze się sprawuje. Bez obaw zalewaj.
-
W TDI z Valvo byłem zadowolony w TSie Alfy również ale w 1.8T już nie zabardzo. Synpower po okolo 7kkm był bardzo przepalony czego na Motulu i dotychczasowym Ravenolu nie było. Ale chyba dam mu jeszcze raz szanse.
-
co 10k km
-
u kogo konkretnie kupowałeś?
-
Dokładnie. W tej samej cenie jest też Shell Helix Ultra.
-
co 10k km wymiana filtrów i strojenie. Instalacja KME Nevo. 30k km przejechane i nic się nie dzieje.
-
4L/12kkm to kolego zajmij się silnikiem bo trochę dużo Ci bierze oleju.
-
No to go sobie zalewaj. Po co ta spina. Jak dla mnie możesz wcale oleju nie zmieniać.
-
po 3k km na Castrolu silnik klepał. Jak zlałem olej to wyglądał jak olej z diesla. Na Xcessie czy Synpowerze dużo lepsza kultura pracy silnika. Olej po 10kkm wyglądał dużo lepiej niż po 3k km na Castrolu.
-
poczytaj sobie o Castrolu na tym forum czy na innym to się dowiesz dlaczego nie należy go stosować. W tej cenie dostaniesz lepszy .
-
Nie jest konieczna płukanka za każdym razem.