Skocz do zawartości

Kevin88

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kevin88

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    SL

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

521 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kevin88

4

Reputacja

  1. lej Xcessa lub Ravenola. Chodź cena VST ostatnio poszła do góry. Przerobiłem już parę olejów, Ravenol jak i Motul się najbardziej sprawdzają. Valvoline jakiś czas temu się popsuł.
  2. Ja miałem niedawno zalanego VST. Dobry olej. Mniejsze ubytki niż na Xcess`ie.
  3. Kevin88

    Zmiana oleju czy nie?

    Zostaw ten co masz. Ja ostatnio na próbę zalałem Helixa ale 5w40 i jak narazie jest OK. Przejechane na tym oleju dopiero 1000km.
  4. VST zalany w marcu do 1.8T z LPG. Dobrze się sprawuje. Bez obaw zalewaj.
  5. Kevin88

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    W TDI z Valvo byłem zadowolony w TSie Alfy również ale w 1.8T już nie zabardzo. Synpower po okolo 7kkm był bardzo przepalony czego na Motulu i dotychczasowym Ravenolu nie było. Ale chyba dam mu jeszcze raz szanse.
  6. Dokładnie. W tej samej cenie jest też Shell Helix Ultra.
  7. Kevin88

    Co ile na przegląd gazu

    co 10k km wymiana filtrów i strojenie. Instalacja KME Nevo. 30k km przejechane i nic się nie dzieje.
  8. 4L/12kkm to kolego zajmij się silnikiem bo trochę dużo Ci bierze oleju.
  9. No to go sobie zalewaj. Po co ta spina. Jak dla mnie możesz wcale oleju nie zmieniać.
  10. po 3k km na Castrolu silnik klepał. Jak zlałem olej to wyglądał jak olej z diesla. Na Xcessie czy Synpowerze dużo lepsza kultura pracy silnika. Olej po 10kkm wyglądał dużo lepiej niż po 3k km na Castrolu.
  11. poczytaj sobie o Castrolu na tym forum czy na innym to się dowiesz dlaczego nie należy go stosować. W tej cenie dostaniesz lepszy .
  12. Nie jest konieczna płukanka za każdym razem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...