Skocz do zawartości

majbach7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O majbach7

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    Gdynia

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

277 wyświetleń profilu

Osiągnięcia majbach7

0

Reputacja

  1. Panowie, bardzo ważna jest długość paska wielorowkowego, miałem identyczną sytuację, mechanicy stwierdzili ze to napinacz wiec wymienili i od razu wpadł nowy pasek, oczywiście panowie zamontowali o 10 mm dłuższy i klepanie było jeszcze mocniejsze na zimnym silniku niż przed wymianą. Prawidłowy rozmiar paska to 6PK 1580.
  2. I jak wrażenia po wymianie soczewek, odbłyśników i nowych żarówek w nocy? Ja jadąc w nocy powyżej 100 km/h czuje dyskomfort i zastanawiam się nad regeneracja odbłyśników i nowe żarówki Philips XTreme Vision Gen2 D3S o barwie światła ok 5000 K. Auto Audi A4 b8 2011 r. Powodzenia w modzeniu!
  3. majbach7

    Żarnik BIXENON

    Ja również zastanawiam się nad regeneracją odbłyśników, soczewek i lamp z zewnątrz (Audi A4 B8 2011r) z ksenonem, w porównaniu do Passata B6, w Audi światła świecą gorzej i mam wrażenie przy większych prędkościach że jadę trochę po omacku:/ Byłem na stacji diagnostycznej i powiedzieli ze światła są ustawione prawidłowo. Na początku zastanawiam się nad wymiana samych żarówek. Czy koledzy, którzy wymieniali żarówki zauważyli poprawę?
  4. Witam, chcialbym podzielic sie informacja odnosnie wymiany kompletu sprzegla i dwumasy. Autko Audi A4 b8 Avant Quattro 2.0 TDI 143 KM CAGA z 2011 roku, przebieg w wiekszosci autostradowy 178 tys km. Zdecydowalem sie na wymiane poniewaz pedal sprzegla nie byl juz tak miekki jak powinien i przy mocniejszej jezdzie po miescie z 4 osobami na pokladzie pedal jeszcze twardnial . Oprocz tego, sprzeglo bralo juz dosc wysoko i ruszanie autem nie bylo plynne i komfortowe. W dodatki 1 bieg czasami wchodzil z oporem. Dwumasa zostala rowniez wymieniona chodziaz nie wydawala zadnych niepokojacych dzwiekow. W dodatku przy wcisnietym pedale sprzegla mozna bylo uslyszec dzwiek lozyska wyciskowego (inaczej oporowego). Czasami podczas gwlatownego ruszania pod gorke wyczuwalne bylo szarpniecie auta. Sprzeglo nie slizgalo sie. Po wymianie kompletu, roznica w komforcie uzytkowania jest znaczna, pedal pracuje bardzo delikatnie (tak jak w zony nowym golfie VII 1.4 TSI 150 KM z przebiegiem 2000 km) oraz ruszanie jest plynne. Rowniez drgania jakie byly przenoszone na karoserie po wymianie praktycznie nie czuc ze to diesel. Nowa dwumasa rowniez przy probie obrotu rekoma ma wyczuwalny luz lecz stara posiadala ewidentny luz. Koszt zakupu na Alledrogo sprzeglo z dwumasa, lozyskiem wyciskowym, tuleja prowadzaca lozysko to: SACHS 2500 zl, wysprzeglik hydrauliczny SACHS 200 zl. Numer czesci SACHS: 2289 000 298 009 - komplet sprzegla z dwumasa, 6283 000 090 009 - wysprzeglik 3114 000 946 - tuleja prowadzaca lozysko, Koszt wymiany to: 950 zl. Mam nadzieje ze w jakis sposob moja informacja pomoze uzytkownikom naszych perelek:)
  5. WItam i pozdrawiam wszystkich forumowiczow!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...