
cna
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
mi po wymianie tych dwóch problem ustąpił, vag pokaze błąd tego czujnika jak samochód juz w ogóle nie bedzie chciał odpalić
-
sprawdź czujnik położenia wału i czujnik temperatury silnika
-
co do tego szarpania to możesz sprawdzić czujnik temperatury silnika (najlepiej jak masz podmienić od kogos) miałem podobne objawy vag tez nic nie wywalał a po wymianie problem znikł , tylko w moim przypadku ciężko odpalał jak złapał 90 stopni, było by fajnie jak by ktoś bardziej doświadczony ode mnie się wypowiedział
-
Objawy są takie same na gazie jak i benzynie? Vagiem go sprawdzałeś czy nie wywala nic?
-
Przepustnica wyczyszczona falujace obroty ustały ale znowu pojawił się problem z ciężkim uruchomieniem silnika po dłuższym postoju, obstawiam pompę paliwa, jak można ją zbadać czy jest sprawna i czy pompuje jak trzeba?
-
Witam, od pewnego czasu moją brykę dopadły boleści a mianowicie skaczące wolne obroty, po wymianie kabli i świec zapłonowych myślałem ze pozbyłem się usterki lecz ona wróciła ze zdwojoną siłą. Po naciśnięciu pedału gazu najpierw lekko idą w dół, vag poza spadkami napięcia spowodowanymi prawie całkiem rozładowanym akumulatorem nic nie pokazał ale przysłuc**jąc się przepustnicy zauważyłem dziwne wypuszczanie bądź zasysanie powietrza , z góry dziękuje za jakiekolwiek propozycje i informacje dotyczące usterki.
-
Kurde bo mam dziwne przeczucie ze słabo pompa podaje trzeba by ją poddać badaniom , dysponuję ktoś może schematem podciśnienia silnika 2.8 ACK 30v i byłby skory podrzucić ?
-
Dzięki panowie za informacje , dodatkowo po sprawdzeniu go vagiem wywalił mi następujące błędy 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji / brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17664 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa / przerwa / brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Dodam ze nie dogrzewa mi płynu, temperatura na gajgerze jak i na fisie wynosi 60 stopni i nie wiem czy to wina czujnika płynu chłodnicy czy do wymiany mam termostat
-
Po kupnie audi a4b5 1.9tdi ajm zabraliśmy się do oględzin jej podwozia, na początek naszą uwagę przykuło dosyć ostre potraktowanie farmerami przedniego kanału powietrza przez który jak domniemam przelatuje powietrze z turbiny do icka na dodatek zaczyna się robić mokro w miejscach gdzie przykręcona była dolna krawędź zderzaka ma to jakiś wpływ na pracę bądź żywotność turbiny/silnika, podczas jazdy nie widać żadnych niepokojących oznak, "na razie" można to w jakiś sposób pokleić czy szukać nowego ? dodatkowo znalazłem wyciek ze skrzyni biegów w okolicach mechanizmu który odpowiada za wbijanie biegów "tak myślę" olej wydobywa się prawdopodobnie z tego miejsca , jest tam jakiś oring bądź uszczelka którą można w miarę bezinwazyjnie wymienić ???
-
może nie pali książkowo ale jest o wiele lepiej, u was w v6 przed odpaleniem słychać pompę paliwa ??
-
Nie zaglądałem z braku czasu dlatego napisze , czujnik wymieniony wszystko gra i wercy xd, cięgno gruszy zrobione na patencie i tez nie ma siły aby to puściło xd , jeszcze raz dzięki uszolek za podstawowe informacje.
-
Samochód sprawdzony vagiem i na silniku ku mojemu zdziwieniu zero błędów xd, zaczyna się robić tajemniczo ;p
-
Mam 2.8 ACK, 19 letni motor , upocony parę rzeczy trzeba zrobic ale smiga miło w trasie do 10 łyknie w mieście i 15 potrafi , raczej nie sugeruje się fisem
-
Grucha sprawdzona i działa zostało tylko posklejać to cięgno , wymyśliłem na nie patent, może się sprawdzi ;p co do odpalania to dziwy się dzieją bo koło południa ją odpalałem i zaskoczyła za pierwszym razem no ale tak czy siak posprawdzam to programem dokładnie jeszcze. Uszolek dzięki za info odnośnie tej gruchy.
-
Okej, dzięki za informacje , skleję to cięgno i zobaczę , myślisz ze na jałowym biegu z obrotami silnika (3500) powinna dawać oznaki życia jeśli jest sprawna ? A co do odpalania to zrobię jak mówisz sprawdzę go (vagiem) i dam znać co to za błędy