-
Postów
203 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Ok, a jeszcze dla pewności, dopiero jak się zmienia z wersji 3xxx na 4xxx trzeba dodatkowo inne moduły aktualizować? Więc taka zmiana z 3385 na 3695 nie wymaga dodatkowych działań?
-
Też tak myślę, więc pobieram ten jeden który mi został, wypakowuje na pendrive, odpalam to menu serwisowe dwoma palcami, i pendrive wkładam gdzie? Bo pod podłokietnikiem mam dwa gniazda ale usb-c
-
Ok, faktycznie, dzięki za pokierowanie. Ale teraz kolejna rzecz, u mnie wersja oprogramowania zaczyna się od MPR, nie MHI3, to rozumiem, że powinienem pobrać jednak z folderu MPR3/Firmware? I tam jest tylko jeden plik z początkiem jak u mnie czyli ER_AU_P3695, bo pozostałe to albo ER_AUASUV, albo ER_VWG36, albo US_AU…
-
Prośba o pomoc, bo nie mogę się w tym zorientować… Na mibsolution znalazłem tylko paczkę 20230926_M.I.B_Patches i tam są tylko pliki do MHI2, jak znaleźć do MIB3? Drugie pytanie, czy te instrukcje od A4 B9 tyczą się ogólnie MIB3, czyli mogę w ten sam sposób zaktualizować w S6 C8 (mam MPR3_ER_AU_P3385)?
-
Ktoś coś pomoże?
-
Zmieniam A4 na S6 C8 i będę musiał niebawem wymienić tarcze i klocki, przód tył - podrzucicie czego konkretnie szukać? WAUZZZF25MN082520
-
Panowie, orientuje się ktoś jakie tarcze i zaciski siedzą w S6 C8 2021r? I jaki koszt żeby to wsadzić do zwykłej A6 w tym roczniku?
-
Ogarnąłem w końcu jaki amor potrzebuje na tył przy springach h&r, pytanie tylko czy iść w SACHS 313366 (225zł) czy w BILSTEIN B8 (550zł)?
-
Jakie amortyzatory polecacie do Audi A4 B8?
Osiollekk odpowiedział(a) na Robberto temat w Audi A4 B8
Dev, przy sprężynie -30 h&r jeszcze na tył coś potrzebuje. WAUBFAFL1EN033336 -
Zawieszenie seryjne 1BA w A4 B8, a zestaw Eibach Pro Kit -35/-30mm
Osiollekk odpowiedział(a) na kamela82 temat w Audi A4 B8
Mam wrzucone sprężyny H&R i skończyły się oryginalne 1BA z tyłu. Powiedzcie co wrzucić żeby nie zmieniła się wysokość? Bilsteiny b6/b8? Koni? Czy serie 1be/1bv? Amory dobiera się pod klasy wagowe czy to dotyczy tylko sprężyn? -
Dobra, nowa odma już na aucie, ale nie znalazłem info jakim momentem ją dokręcić. 10Nm będzie ok?
-
Chce wymienić odmę w swoim 2.0TFSI, podrzućcie proszę numer najnowszej wersji do mojego motoru i ewentualnie u kogo z forum można taką zamówić? B8.5 CPMB z USA WAUBFAFL1EN033336
-
Naprawa/Wymiana zrywnego sprzęgła kompresora klimatyzacji
Osiollekk odpowiedział(a) na antonio temat w Audi A4 B6/B7
Mam problem z tym sprzęgłem, nie mogę odkręcić pozostałości po zerwanej tarczy, została mi tylko oberwana „główka” którą zeszlifowałem tak, żeby płaski klucz nr20 ją dobrze trzymał. Trzpień na klucz 7 już się obrobił, a od samego początku próbowałem przez uderzenie młotkiem i nic to nie dało. Koła pasowego też nie mogę sciągnąć. Jakieś rady jak do tego podejść, bez ściągania czynnika? -
Naprawa/Wymiana zrywnego sprzęgła kompresora klimatyzacji
Osiollekk odpowiedział(a) na antonio temat w Audi A4 B6/B7
Przy którym sprzęgle idzie ta podkładka dystansująca? Przy starszym kwadratowym nitowanym czy przy nowszym nakręcanym? I w którym dokładnie miejscu ona jest? U siebie mam 2004 r. i cała nakręcana tarcza łącznie z segerem wyleciała x lat temu -
Wrzuci ktoś zdjęcie obrazujące jakie spinki/wkręty i gdzie są użyte przy montażu podłogi pod silnikiem? Chce uzupełnić braki u siebie