Skocz do zawartości

slaweg

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O slaweg

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia slaweg

0

Reputacja

  1. Hej frezergt, napisałbyś jakie wymiary ma ten oring lub gdzie go dostałeś? Z góry dzięki Edit: Rozebrałem i zmierzyłem go linijka:) Wygląda, że jest to 22x3.
  2. Narazie na czwartek jestem umówiony na wywalenie srodka. Wrzucę logi po tej akcji;) @DivaynEays ten na sprzedaż to używany?
  3. Koledzy takie szybkie pytanie. Po tym zdjęciu da się rozpoznać, czy katalizator nadaje się do wymiany?
  4. Zostawiłem dzisiaj auto u mechanika, ma wywalić kata i zobaczyć co sie będzie działo. Zobaczymy co z tego wyjdzie;)
  5. slaweg

    Błąd17536

    Coś takiego miałem i działał bez problemów: http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i5408960276.html Ten za 20zł wytrzymał mi ok. roku, mimo że za często go nie używałem.
  6. slaweg

    Błąd17536

    Za połowe tej ceny kupisz dobry. VAG KKl
  7. Ten DV wystarczy sprawdzić przez dmuchnięcie? Cewki były w 2013 wymieniane z okazji akcji serwisowe, to może jeszcze dobre są. W bloku 15 i 16 nie pokazuje nic. A ile powinna przepływka pokazywać? Może tez mało pokazuje przez zatkany katalizator i zbyt mały przepływ powietrza?
  8. Mam taki problem, że co jakiś czas wywala mi bład: 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold i wydaje mi się, że auto słabo przyśpiesza jak na ten silnik. Ostatnio sprawiłem sobie kabel i porobiłem kilka logów. Z tego co zdążyłem ogarnąć z forum, widzę, ze turbina wolno wstaje i mam duże korekcje w bloku 020. Czy oprócz tego widzicie jeszcze coś niepokojącego? Grupa 002+115 Grupa 003+020 Grupa 033+118 Grupa 002+031+033 Grupa 090+091+093 Jak narazie wymieniłem świece i zalałem go 98 z orlenu, jednak nie widać dużej poprawy: 003+020 PB98 Zrobiłem też testy w BS w grupie 034, 036 i 046 jednak wszędzie wyszło OK. Proszę o wskazówki co mógłbym jeszcze sprawdzić. Czy te problemy mogą być spowodowane przez zatkany katalizator? Z góry dzięki!
  9. Witam wszystkich! Mam na imię Sławek, pochodzę z podkarpacia, jednak aktualnie mieszkam w Krakowie. Od 3 miesięcy jestem posiadaczem A4 B6 1.8t BEX i staram się ją powoli doprowadzić do stanu idealnego. Dlatego na pewno przyda mi się wasza wiedza i mam nadzieję, ze ja też coś wniosę od siebie;) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...