Jump to content

Tom3k007

Pasjonat
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

About Tom3k007

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    Łódź

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

432 profile views

Tom3k007's Achievements

1

Reputation

  1. Brak aktualnego przebiegu
  2. Tom3k007

    Audi A4 B7 1,8T

    nie no ale ten zderzak z przodu to ABT normalnie spasowało
  3. Jak bezwypadkowy to bez żadnej akcji z ubezpieczycielem z OC sprawcy, śmieszy mnie to że każde auto na otomoto jest bezwypadkowe, co zabawniejsze kolega pracuje w leasingach i ma kontakty w bazach danych aut na europę, i już nie raz te bewypadkowe były po szkodach całkowitych Po prostu jest tyle oszustów i krętczy, ale najelspze jest tłumaczenie "kazdy chce używane auto jak nowe z małym przebiegiem" i to jest wymówka haha że klienci sami chca żeby auta były kręcone i ukrywane wady.. To jest jedna wielka patologia i za to powinny być wysokie kary nie tylko pieniężne ale i pozbawienia wolności.
  4. Sam jestem jestem ciekaw jaki olej, każdy mówi ze 5W40.. Ja leje Ravenol
  5. Popieram w 100%, takich ludzi którzy sprzedają auto z ukrytymi wadami powinno się palić na stosie.
  6. Mogłoby być więcej zdjęć
  7. u mnie te wahania są bardzo sporadyczne zazwyczaj jest równo, a czasem raz na jakis czas wskazówka obrotów się wychyla o 50 w jedną lub w druga stronę, jest takie jedno minimalne wychylenie na 2 sek i wraca do normy na dłuższy czas
  8. Ja również posiadam delikatne zawahania obrotów takie o 50 i różnie, w górę albo w dół, dlatego jestem ciekaw co u Ciebie na to pomoże
  9. Witam, potrzebuje sondę lambda, tą przed katalizatorem do 1.8t BFB. Przeglądałem numery katalogowe części i natknąłem się na : 1K0998262D Myślicie że ta będzie ok ? allegro.pl ALLEGRO.PL
  10. Tom3k007

    Nieszczelny dv

    Właśnie mam podobne odczucie ze przy lekkim przyspieszaniu jak juz dmucha turbina to przy 2,3-2,4k obrotów jest takie uczucie jakby doładowanie lekko spadało na ułamek sekundy.
  11. Kupiłem termostat BEHR wymienili mi i problem ustąpił.
  12. Ja miałem tak ze w zimę stojac w korku temp 90 a jadac w trasie temp byłam zawsze ponizej 90 jakies 60 czy 70. Po wymianie termostatu wszystko jest jak trzeba.
  13. Wymianiałem Sonde i dalej ten błąd sie pojawiiał mimo ze miałem zle ustawiony rozrząd, jak rozrząd ustawiony był prawidłowo to błąd sondy sie nie pojawił. Nie jest tak ze przez przestawiony rozrząd jest zaburzony cykl spalania i komputer próbuje regulowac sondą ale to nic nie daje bo rozrząd przestawiony ?
  14. Ja miałem w grupie 93 przestawione o 1 ząbek czyli -14 CF, rozrząd był wymieniony i ustawiony prawidłowo, teraz w grupie 93 mam -1 co jest prawidłowe, auto jest odmulone z dołu, lepiej się zbiera. Przed prawidłowym ustawieniem miałem błąd pierwszej sondy i na wolnych obrotach auto nie pracowało rowno, było czuć delikatne niesynchroniczne drgania. Po prawidłowym ustawieniu jest super
  15. Kolego, też miałem -14 wskazanie w grupie 93, pierwsze co zrobisz sprawdź ustawienie paska rozrządu na 90% tam jest przesunięcie. Nie ma sensu otwierać pokrywy zaworów od razu.
×
×
  • Create New...