Jump to content

Posypany kat - co wstawić ?


szydlos007
 Share

Recommended Posts

Cześć , szybkie pytanie mam - 1.8T BEX
Dziś przed założeniem nowej turbo (BEX) zauważyłem ze mam katalizator w środku zniszczony , trochę się przemieścił w kierunku wydechu, nie równo jest ułożony monolit i niestety nie ma prześwitu . 

Bede robił po wszystkim mapę i mam dylemat co teraz zrobić. 
 

Wstawic zamienny katalizator czy lepiej downpipe ? Zależy mi żeby się dzwiek

bardzo nie zmienił , nie chce mieć rezonansu w środku . 
 

czy montaż downpipe 2.75 od Hoffman Custom z Alledrogo będzie dobrym wyjściem ? 

Link to comment
Share on other sites

Jak nie będziesz mieć problemów z przeglądem to dp. Starego kata opchniesz za 500-700zł w zależności w jakim stopniu jest zdegradowany.

Mam dp od hoffmana 350zł i pasuje idealanie, w środku nie ma rezonansu ale na zewnątrz i przy opuszczonych szybach zalatuje trochę polonezem :P

Link to comment
Share on other sites

Przegląd to najmniejszy problem , a odnośnie dźwięku załamałes mnie 😟 jest jakieś wyjście żeby ten dźwięk się tak bardzo nie zmieniał ? Może wybebeszyć ten katalizator co mam i zostawić pusta puche ? 
 

Ma ktoś jeszcze jakieś doświadczenie ? 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, szydlos007 napisał:

Przegląd to najmniejszy problem , a odnośnie dźwięku załamałes mnie 😟 jest jakieś wyjście żeby ten dźwięk się tak bardzo nie zmieniał ? Może wybebeszyć ten katalizator co mam i zostawić pusta puche ? 
 

Ma ktoś jeszcze jakieś doświadczenie ? 

Sportowy katalizator lub oryginalny używany. Ja swój wypatroszyłem całkowicie, tani downpipe :D
Gdybym miał kase i chęci to wstawiałbym 2,5" dp z nierdzewki i baja.

Link to comment
Share on other sites

Jak ma byc tanio to wybebesz kata, wspawaj kawalek rury aby dobrze spaliny szly i tyle :)

Jak ma byc mniej tanio kup gotowy DP pod turbo(Pewnie k03/4), wiec jak napiszesz do kogos kto siedzi w temacie to na pewno da rade. Sprobuj uderzyc do Piotr Bel na fb, czesto oglasza sie na grupach b6/b7 w sprawie dolotow/tipow itd.

 

PS. Jak nie wywalisz reszty puszek to nie powinno byc tragedii z rezonansem. 

 

Edited by Aleksandrooo
Link to comment
Share on other sites

Wstawiaj dp, zobaczysz jak turbo odżyje. Po wywaleniu kata na dp jest drażniący dźwięk rezonansu w okolicach 2500 - 3500 obr. ale idzie to ogarnąć.

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, rookie5 napisał:

Wstawiaj dp, zobaczysz jak turbo odżyje. Po wywaleniu kata na dp jest drażniący dźwięk rezonansu w okolicach 2500 - 3500 obr. ale idzie to ogarnąć.

Właśnie zamówiłem DP, jak mówisz że idzie ogarnąć ten dźwięk przy tych obrotach ?

Link to comment
Share on other sites

Ja mam wstawiony DP od hoffmana ale mam owinięty bandażem termicznym, od ok 3,5 tyś obrotów delikatnie słychać "metaliczny rezonans", jest to naprawdę ciche i nie przeszkadza wcale, ale no mówię jest bandaż.

Link to comment
Share on other sites

Potwierdzam, DOBRY bandaż termiczny robi robotę

Link to comment
Share on other sites

Dziękuje za wyczerpujące odpowiedzi , co do starego katalizatora - orientuje się ktoś w jakiej cenie mogę go sprzedać i gdzie  ? Jakiś punkt do którego można to wysłać albo co ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...