Skocz do zawartości

SoltyS123

Pasjonat
  • Postów

    69
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O SoltyS123

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Skępe

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1057 wyświetleń profilu
  1. A nowe z fazatorem masz?
  2. No to raczej nic więcej nie wymyślę, po wymianie i napełnieniu efekt zadowalający także zamykam temat
  3. Nastawy robione, żadnych błędów nie pokazuje a jednak trochę trzeba pojeździć żeby z prawej zaczęło równie zimne lecieć co z lewej strony
  4. Witam, tak więc dziś odebrałem auto od mechanika wymienili ten dławik, jeszcze znaleźli nieszczelność przy jakimś czujniku klimatyzacji, dobili czynnik(brakowało 250g) poprawa w chłodzeniu na plus, wcześniej z nawiewów około 12 wiało teraz 6, schładza szybko ale wciąż problem z schłodzeniem z prawej strony, jest teraz szybciej ale nie jest równo z lewą stroną czuć to szczególnie przy nawiewie na szybę czołową. Drugie pytanie czy tak powinno być że przy zaznaczonym miejscu przewód jest gorący a za nim zimny aż woda na nim wychodzi ???(przed wymianą dławika był szron na mim)
  5. Było tak że uzupełniłem klimę pojeździłem pół roku zrobił się wyciek wtedy zostało to naprawione i uzupełnione, uciekło wtedy 250g czynnika, ale ten problem z tym że z jednej strony daje zimno a z drugiej po jakimś czasie dopiero zaczyna chłodzić jest chyba od początku jak ten samochód kupiłem, teraz myślę że w następnym tygodniu podjadę na uzupełnienie i sprawdzenie szczelności EDIT1: Dziś zdjąłem schowek żeby dostać się do silniczków, wszystko wygląda w porządku, gdy zmieniam temp pasażera poniżej film jak zmieniałem z hi na lo i jak się silniczek zachowuje, błędów brak, jedyne co mnie zastanawia to że jak uruchomiłem silnik to nie mogłem odczytać niektórych danych z bloków pomiarowych np z 009 lub 010, przed uruchomieniem silnika każdy blok byl czytelny, w czwartek jestem umówiony na sprawdzenie szczelności i napełnienie, i się zastanawiam czy przy okazji nie wymienić osuszacza i dławika jak będzie czynnik spuszczony VID_20240628_211247.mp4
  6. Witam chciałbym wziąć się w końcu za ogarnięcie tej klimatyzacji, silnik 1.8T bfb, a więc tak, w zimę gdy grzeje i mam ustawione np na 25 stopni, leci z dwóch stron ciepłe elegancko powietrze, teraz w te upały gdy włączam klimę, od strony kierowcy od razu leci zimne a z prawej najpierw letnie powietrze i późnej stopniowo coraz zimnejsze, na vcds żadnych błędów, robione nastawy, przyuczony Vin, ostatnio jechałem autostradą 200km i miałem wrażenie że im dłużej jechałem tym z jednej i drugiej strony leciało coraz cieplejsze powietrze, od czego mam zacząć sprawdzanie? Niecały rok temu wyeliminowany wyciek z klimy i nabicie. Podjechać jeszcze raz na uzupełnienie czynnika i sprawdzenie szczelności? Każda pomoc się przyda, jakieś bloki pomiarowe do sprawdzania?
  7. Wymiana termostatu (MAHLE) rozwiązała problem
  8. Witam dziś rano, na zimnym w obu blokach pokazywało po 9°C więc czujniki można wykluczyć?
  9. Witam dziś rano jadąc do pracy na fisie wyskoczyła czerwona kontrolka od płynu chłodniczego i wskaźnik temp był na ok100°C i zauważyłem jeszcze brak ciepłego powietrza z dmuchawy, po ostudzeniu brakowalo ok 1l płynu, dolny wąż letni, czy to oznaka termostatu, na vagu błąd 17700, gdy wskazówka była na 90 na zegarach, sprawdziłem vagiem odczyt z g62 w engine 01 wskazywał 96°C a w bloku zestaw wskaźników 102°C, więc czy to na 100% termostat czy może czujnik? Lub jeszcze coś może mieć na to wpływ? I czy to normalne że na zegarach trzymał 90 a w vagu było więcej? Można jeździć? Czy grozi to zatarciem silnika?
  10. SoltyS123

    Szybkie pytanie

    Dziękuję ślicznie.
  11. SoltyS123

    Szybkie pytanie

    Witam, mam pytanie co to jest i do czego służy, gdy odpalę samochód głośno gwiżdże i czasami włącza się na kilka sekund.
  12. No dobra to chyba wezmę się za ten rozrząd i będę informował
  13. Ale co mam dalej szukać? Gdzie mam szukać jeszcze jakieś logi zrobic? Coś spróbować wymienić?
  14. No właśnie ja mam czystą benzyne i średnią 13-14 wychodzi, bez butowania i ruszania spod świateł niewidomo jak, normalna jazda za 250zl zatankuje to robię 300km 320km trzeba gaz zalozyc i zobaczyć jakie będzie spalanie i zastanowić się co dalej
  15. No właśnie kumpel ma tylko ze bez Q to też koło 10 pali mu, sam raczej do rozrządu nie zajrzę.. Niestety, wiem że mam do zrobienia zawór dv bo słychać go i ten króciec od wody bo ubywa po trochu, tylko wątpię żeby to wpływało na spalanie. Czyli w logach oprócz tego rozrządu wszystko dobrze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...