Skocz do zawartości

sitar

Pasjonat
  • Postów

    815
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

61

O sitar

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Mszczonów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

3207 wyświetleń profilu
  1. sitar

    Golf VI 2.0 TDI dymi

    Na tą chwilę doszliśmy do tego że z odpięta wtyczka od turbo auto nie kopci wcale i trzyma niskie obroty. Z podpięta po przejechaniu 100metrow obroty trzymają już 940 i auto dymi . Odpinamy wtyczkę obroty spadają i auto nie dymi. Po zdjęciu rury z IC praktycznie sucho
  2. sitar

    Golf VI 2.0 TDI dymi

    Znaleźliśmy jedna nieszczelnosc i już jest ok. Fura nadal dymi na niebiesko...ciśnienie paliwa w ciągu sekundy skacze 200 bar do 300 bar i tak w kolo...na biegu jałowym ma 940 obr. Z dymieniem na biegu jałowym jest tak że chwilę dymi chwilę nie. Po przegazowaniu na jalowym obroty spadły do 740 i przestał dymic
  3. sitar

    Golf VI 2.0 TDI dymi

    Dzięki sprawdzę w poniedzialek
  4. sitar

    Golf VI 2.0 TDI dymi

    Nie wiemy bardzo od czego zacząć bo kopci tylko na rozgrzanym. Ma moc chodzi ładnie. Zauważyłem przed chwilą że jak jest rozgrzany to ma podwyższone obroty, również egr ma zaślepione podciśnienia i fizycznie też jest zaślepiony...
  5. sitar

    Golf VI 2.0 TDI dymi

    Witam . Może ktoś miał podobny przypadek...kolega kupił golfa 6 cbdc 2.0 na common rail i po 2 miesiącach auto zaczęło mocno kopcić jak jest rozgrzane. Kopci na czarno, niebiesko najbardziej przy przyspieszaniu. Korekty wtryskow są ok. Dpf był zabity i został wyczyszczony. Z intercolera po odpieciu węża polecialo moze z 10 kropli oleju.
  6. Zajmuje się ktoś może wyłączeniem immobilisera w golfie 4? W grę wchodzi wyłącznie wysyłka sterownika i licznika.
  7. Dziękuję za pomoc . Winny okazał się regulator cisnienia na pompie.
  8. Ok sprawdzę. Pompa pierburg
  9. Auto jest kolegi i pomagam mu trochę w temacie . Zawor i czujnik na listwie założył nowe boscha. Jakiś miesiąc temu auto zgasło i nie chciało odpalic- brak cisnienia paliwa-po wymianie pompki paliwa w baku auto jeździ tak jak wcześniej czyli zgaśnie tak z 3 razy dojeżdżając do skrzyżowania i dalej jest już ok. W sterowniku nie ma żadnych błędów. Postaram się podmienić jeszcze zawor na pompie cr.sprawdze jeszcze ten alternator
  10. Padła pompa w baku-zalozona nowa. Filtr paliwa wymieniony-brak opiłków. Podmienione obydwa czujniki na listwie. Regulator na pompie czysty, brak opilkow ale jeszcze nie podmieniany.przed wymiana pompy w baku było to samo
  11. Ostatnio była wymieniana pompa paliwa bo padła. Błędów brak
  12. Witam . Mam problem z Passatem b6 2008r cbab w automacie. Auto gasnie jak dojeżdżam do skrzyżowania itp, następnie odpala bez problemu. Wystarczy że na postoju przegazuje i jak będzie schodził z obrotów to zgaśnie. Przy dłuższej rasie potrafi zgasnąć 4 razy i dalej wszystko jest ok.
  13. Temat wygląda nastepujaco-autem jeździ żona i jak pojeździłem parę dni to z rana ciężko odpalało, mocno przygasały kontrolki. Jednego dnia po odpaleniu ledy nie podniosły się (świeciły tuż przed maska) . Wymieniłem aku na nowy i od tygodnia nie ma najmniejszego problemu. Myślę że duze spadki napięcia powodowały wyżej opisane problemy.
  14. Auto było serwisowane w firmie i je odkupiłem. Co mogę zrobić z tą zawartością 0.07 żeby było ok?po zakupie ok 60000 zrobione beż najmniejszego problemu.
  15. Ok jutro wrzucę pełny auto scan
×
×
  • Dodaj nową pozycję...