Skocz do zawartości

arassVip

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arassVip

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Zamość/UK Nottingham

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

263 wyświetleń profilu

Osiągnięcia arassVip

0

Reputacja

  1. Zacna slicznotka milordzie. Masz może jakieś nagranie wydechu? Powiedz mi jakie parametry ma silnik po remapie. Pozdrawiam
  2. Jak widać do tych felg nie trzeba dystansu a i tak jest good. Jednak teraz chyba muszę pomyśleć o czymś szerszym bo brakuje trakcji a nie mam zamiaru zmieniać opon co pół roku.
  3. Mapa została napisana przez profesjonalistów na podstawie zgranej z mojego samochodu mapy fabrycznej. Samochodem zajęli się ludzie z firmy Supertuning z Middlesbrough. Bez zmiany wtryskow jeszcze trochę można wyciągnąć, choćby zmianą dwóch SMIC na FMIC (wiosenne plany), do tego down pipe oraz oczywiście hybryda mojego K03s na K04 (no tutaj to już wtryski by się przydały). Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Teraz trochę pociesze się tym co jest i zobaczymy.
  4. Dzisiaj wpadła nowa mapa silnika 224KM i 340Nm
  5. Ostatnio wśród przepięknego pomruku wydechu i świstu turbiny pojawił się dziwny dźwięk dochodzący z okolic silnika. Szybka organoleptyczna diagnostyka wskazała okolice tyłu silnika. Co dziwne, był to dźwięk, który przypominał zużyty napinacz paska (delikatnie piszczący). Samochód na podnośnik i dalsza diagnostyka. Po minucie jest diagnoza. Uszkodzone złącze elastyczne (tzw. plecionka). No to wymieniamy... Łatwo powiedzieć.... Wiercenie, spawanie. Skończyło się na wymianie łącznika elastycznego wraz ze sporą częścią rury wydechowej.
  6. Koszt takie zabawy to około £20. Mieszkam w Anglii więc jak wszystko tutaj kupiłem na ebay. Sprzedawca był z UK ale zastaw na 100% z Chin. Niestety chińczyk zalał świat swoim badziewiem i trzeba jakoś z tym żyć. Co do montażu elwire nie trzeba używać kleju. Przewód jest wyposażony w cienką taśmę, którą trzeba wcisnąć między dekor a drzwi. Tutaj potrzeba cierpliwości bo jest bardzo ciasno i jak zatrzaski w dekorze złapią to już praktycznie nie da nic poprawić i trzeba zaczynać od nowa czyli zdjąć dekor i powoli układać nie wciskając dekoru w zatrzaski do końca. Ja chyba z 10 razy poprawiłem.
  7. Rodzaj przetwotnicy dostosowany jest do długości przewodu (jak kto woli można rozumieć odwrotnie, bez znaczenia). Każde drzwi mają osobną przetwornice.
  8. EL Wire czyli przewód elektroluminescencyjny. Ciekawy dodatek za dnia, jednak dopiero nocą robi robotę.
  9. Wolna niedziela i ładna pogoda Dodajmy trochę koloru. Zaciski w niebieski Od razu przyznaję, popełniłem błąd nie kupując lakieru w spray. Myślałem, że spray nie dotrze we wszystkie miejsca i pomyliłem się. Kupiłem podkład w spray'u i jak widać na zdjęciach wyszło fantastycznie. No cóż, pędzel w dłoń i jazda.
  10. BMW i Audi to dwa różne samochody. Konstrukcyjnie to odmienne światy (napęd, położenie silnika (balans masy), zawieszenie itd.). Bez żadnych oporów muszę przyznać, że BMW to dobrze zaprojektowany i wykonany samochód. Jednak BMW nie sprawiało mi frajdy z jazdy. Było po prostu poprawnie. BMW czyli Będziesz Miał Wydatek nie wzięło się znikąd. Miałem kilka przygód, które były dość kosztowne. Ceny niektórych części zdają się być wręcz z kosmosu, a zamienniki cenowo są porównywalne do OEM. No i nie każdy mechanik podejmie się E46. Moja stała u mechanika prawie miesiąc. Problem z diagnozą i brakiem specjalnych narzędzi do naprawy. Oto mój post z forum BMW "Witam, chcę się podzielić historią mojego BMW z silnikiem N42B18A. Wszystko jak marzenie do momentu kiedy pewnego dnia silnik stracił trochę mocy i zaczął głośniej pracować. Następnego dnia kiedy chciałem ruszyć na skrzyżowaniu zgasł. Próby odpalenia spełzły na prawie rozładowaniu akumulatora. Komputer pokazał błędy położenia wałków rozrządu. Po resecie czujników to samo. Co dziwne okazało się, że padła pompa paliwa. Nowa pompa i próba odpalenia... Nic. Sprawdzona iskra, kompresja, wszystko ok ale nadal błędy położenia wałków rozrządu. Po rozebraniu rozrządu wszystko stało się jasne. Przeskoczył łańcuch bo szlag trafił napinacz i ślizgi, a w misce olejowej dziwne kawałeczki plastiku. Jakby tego było mało do wyrzucenia jest też odma. Na szczęście łańcuch przeskoczył na tyle mało, że nie uszkodził zaworów i wymiana rozwiązała problem. Podsumowując nieszczęścia nie chodzą parami a trójkami: pompa paliwa, rozrząd, odma. Jeśli chodzi o rozrząd to łańcuch faktycznie ma długą żywotność, jednak dla reszty elementów producent przewidział czas określony przebiegiem 100 000km dlatego warto zajrzeć by nie skończyć jak ja biedniejszy o kilka kilka tysięcy złotych." Było jeszcze kilka rzeczy które się zepsuły bądź jako części eksploatacyjne należało wymienić. Ale chyba najgorsze jest to, że kiedy wyłączysz radio to słyszysz jak "ruda" wcina błotniki i nie tylko. Chcesz BMW to zastanów się czy masz wystarczająco gruby portfel.
  11. Przepraszam za dziwne wpisy. W związku z tym mam pytanie. Jak usunąć post?
  12. Jeden choć jak dobrze spasujesz spoine to będzie ok. M3 jest bardzo plastyczna z pamięcią kształtu. Oczywiście wszystko w granicach.
  13. Oczywiście, że jeden choć jak dobrze spasujesz spoine to będzie ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...