Skocz do zawartości

Stuntboy18

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Stuntboy18

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Szczerców

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

136 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Stuntboy18

0

Reputacja

  1. Temat do zamknięcia,autko zmieniło właściciela.... sprzedam 18 z ostatnich fotek:)
  2. Dzięki wielkie za fotki poglądowe. Co do króćca na DV to zamówiłem sylikonowy trójnik więc powinno być na miekko:D Gorzej sprawa się ma z redukcją z przepustnicy,gdyż przez niedopatrzenie ile jest miejsca zamówiłem prostą redukcję i teraz mam zagwozdkę czy wszystko wejdzie jak powinno,ale może coś wyrezam:D A tutaj fotki nowych letnich rolek z Audi A8 D3 rozmiar 18x7.5 oraz zdjęcie nowego IC które na dniach wleci razem z pełnym orurowaniem made by me:D do tego wtryski z Saaba i program
  3. Dzięki wielkie za szczegółowy opis całego ukladu,bedzie bardzo pomocny,jak byś jeszcze miał parę fotek jak to wyszło i jak pod zderzakiem leży to była by baja;D Co do wtrysków to mam 320 z BEX-A i jadą do mnie 370 z Saaba
  4. Czyli podjąłem dobrą decyzję o zamówieniu wtrysków:D Jutro zamawiam też ic 180 i łączniki,tylko nie wiem jakie kąty wybrać i jakie są wymiary wyjścia z turbo i przepustnicy do redukcji.... całe orurowanie będzie 57mm tak jak wejścia do ic. Ktoś coś podpowie?
  5. Szkoda że nie udało się wczoraj znaleźć takiej informacji...Pan od którego kupiłem turbawke poradził zmienić gruche na starą lub zostawić z 1 wyjściem ale nie dawał gwarancji że to będzie działać,a mi zależało na tym żeby auto wyjechało jak najszybciej. Swoją drogą ciekaw jestem ile KM doszło bez softu,z 10? Witam po przerwię....w temacie auta to kompletują sie kolejne graty...fmic 180 oraz detale na orurowanie oraz wtryski i tu moje pytanie...mam wtryski z bEX-a i celuje w 240KM....czy wydołają czy lepiej zainwestować w Saaby?
  6. Blow wyleci puki co,bardziej przed obawą o zamarznięcie zimą,ale wyleci:) Co do wydechu to i tak mam do wywalenia środkowy tłumik z powodu korozji więc dużo tańszy od zamiennika okazał się przelotowy tłumik,a przy okazji trochę odetka cały układ razem z DP:D Dziś była operacja zmiany turba,wywalenie kata i wspawanie środkowego przelotowego,nie było to łatwe gdyż okazało się że ori turbina miała 2 wyjścia z "gruszki" a turbo z BEX-A jedno....przekładka gruchy że sztanga i odziwo działa:P do tego dźwięk wydechu mega fajny:D
  7. Może kiedyś jak zajdzie taka potrzeba:P A oto foteczki najważniejszych gratów jakie narazie wpadną na auto narazie wtryski muszą poczekać gdyż brak kasy na remap:/ Nie ma tego złego,może jeszcze się dozbiera trochę gratów żeby wydmuchło chociaż to 230HP:D
  8. Srebrny jedyny w swoim rodzaju:P Co do chromu to raczej wolę się go pozbywać niż dokładać,planuje ramkę grilla i znaczki w Black mat,a co do lusterka to w sumie niezły pomysł,do A3 kosztowało mnie 50zł
  9. Wielkie dzięki....mam nadzieję że powoli uda się sklecić fajne szybkie daily:D UP: Dziś zamówiony filtr powietrza Pipercross w ori puszkę powietrza...mam nadzieję że troszkę odetchnie:D
  10. Witam. Moja przygoda z marką Audi zaczęła się stosunkowo niedawno:D Od zawsze jeździłem Japańcami i nie ukrywam że dalej serce mocniej bije przy tych markach...ale rozum,ekonomia i żona sprawiły że musiałem się troszkę ustatkować...padło na Audi:D Pierwsze było A3 8L w słynnym TDi Z początku byłem zachwycony niskim spalaniem i względnym komfortem:P po pół roku stwierdziłem że Diesel nie dla mnie i pora wracać do benzyny. Sprzedałem Audi..odłożyłem parę zł i już szukałem jakiegoś Japońskiego sedana lub kombi gdy miałem okazję przejechać się Skodą z 1.8t podkręconym na 205 HP. Po tej przejażdżce wiedziałem że szukam tylko 1.8t i napewno nie w Skodzie:P Po tygodniu poszukiwań dosłownie pod nosem trafiła się moja A4 prosto od Niemca....porządne oględziny,mierzenie lakieru itp i zostałem szczęśliwym posiadaczem:D Model: A4 B5 FL Rok: 1999 Przebieg:224000+ Silnik:1.8T ANB+LPG Sekw Wyposarzenie: -Grzane Siedzenia -Climatronik -Radio 2DIN Symphony -8 Poduszek -El,szyby przód+lusterka grzane -Ori Ksenon+ spryskiwacze Co do modów to puki co założona cyfrowa zmieniarka Yatour oraz oklejone dekory w czarny połysk no i wrzucony blow off Properfekt. Z mechaniki czekają na montaż: - zregenerowana turbina K03s z BEX-a - wtryski 320 z BEX-a - Downpipe+bandaż bazaltowy - przelotowy tłumik środkowy Poza tym z napraw to wymiana czujnika biegu wstecznego,łożysk z przodu oraz osłony przegubu zewnętrznego lewego. Założyłem też sekwencję z wydajnością do 200HP. Reszta planów z czasem będzie ujawniana...generalnie ma to być szybkie autko rodzinne:D
  11. Witam,mam na imię Mariusz i jestem z woj.łódzkiego. Od 2 miesięcy jestem posiadaczem A4 B5 FL sedan z 99r z motorem 1.8t o oznaczeniu ANB. Samochód kupiłem tak naprawdę przypadkiem...szukałem auta z 1.8t i z wielu które obejrzałem tylko to okazało się w miarę sensowne:D Planów dużo,część powoli się realizuje...generalnie ma być szybki dupowóz dla mnie i dla żony:D pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...