
Dydki
Pasjonat-
Postów
54 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Dydki

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Konin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
695 wyświetleń profilu
-
Panowie czy podejdzie moduł z końcówką T??
-
Witam mam pytanie. Otóż potrzebuje kupić sterownik wiatraka wraz z wiatrakiem chlodnicy dodam ze mam tylko jeden i zaluzje. Otóż nr mojego sterownika to 8E0 959 501 bez zadnej literki pytanie moje czy da rade wlozyc inny sterownik z którąś z literek razem z wentylatorem?
-
Na zimnym silniku sprawdz vagiem temperature, mozliwe ze czujnik temperatury ktory jest z tylu silnika miedzy silnikiem a sciana grodziowa chyba g62 mogl pasc i pokazuje bzdure przez co moze ciezko palic i moze nie byc ssania na zimnym.
-
To nie dobrze ze sie sprzeczasz bo akurat to jest zwiazane z sai, pompa pompuje powietrze ktore wchodzi w uklad wlasnie przez ten zawor ktory jest sterowany podcisnieniem zaworkiem ktory znajduje sie pod kolektorem ssacym.
-
Ale przed remontem glowicy nic kompletnie nie bylo slychac pompy a od razu po remoncie glosno chodzi i nie wiem czy to moze byc wlasnie nieszczelnosc.
-
wlasnie u mnie tez chodzi odkurzacz i nie wiem czy to wina nieszczelnosci czy pompka kaput, musze sprawdzic szczelnosc tego ukladu
-
Witam. A pytanie czy ten dziwny dzwiek byl przy odpaleniu? Takie buczenie przez okolo 40 sec?
-
Panowie Witam. Po remoncie głowicy słychać po odpaleniu jak buczy sai, przed nie było nic słychać, powiedzcie czy to może być przez jakaś nieszczelność, co można ewentualnie sprawdzić. Po remoncie kilka razy było słychać ja i nie było tak na zmianę, teraz już słychać za każdym razem przy odpaleniu na zimnym. 2. i tak obok tematu, czy przez około 5 dni mógł wylecieć olej z popychaczy zaworowych przy transporcie? Zamówiłem używane i są miękkie ale tez folie w które były zawinięte są wyraźnie w oleju i teraz nie wiem da się je wciskać dość lekko.
-
Panowie a ile taka szklanka ma prawo się że tak powiem nabic bo zrobiłem 200km czy ona jeszcze dojdzie do siebie?
-
Panowie jakieś pomysły?
-
Panowie zakładana była głowica ogólnie był jej remont. Po złożeniu i zalaniu olejem motul 5w40 po rozgrzaniu oleju słychać jedna szklanke, po odpaleniu na zimnym jest dobrze. Wczesniej byl olej castrol , szklanki oczywiście były wyciskane. Smok i miska oczyszczone, przed remontem nie było problemu z ciśnieniem oleju. Przejechalem od remontu dopiero 100km troche chodziła jeszcze na sucho. Myślicie że czekać i jeszcze się ułoży, czy zmieniać olej czy może mechanik mógł uszkodzić szklanke przy wyciskaniu? Jakieś rady?
-
Pierscienie i te bym wymienił. Glowica do plantowania ewentualnie do regeneracji zależy w jakim jest stanie. Uszczelniacze zaworowe. Na dole to obejrzyj panewki jezeli ok to zostaw i ogólnie jak cylindry wyglądają. Przy okazji czyszczenie smoka i ogólnie co się da.. do tego uszczelki pod napinacz łańcucha pokrywy zaworów i kolektory.
-
Zobacz czujnik temperatury na ścianie grodziowej chyba g62 jak się nie mylę. Zobacz na vagu jaka temp. Pokazuje.
-
Panowie czy halogeny w zderzak do a4 b6 moga być z Anglika? Czy nie mają homologacji na eu? Czy musi być z zderzaka eu?
-
Nie. Problem dalej występuje, trzeba ściągnąć głowice coś jest tam nie tak.