magik190
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O magik190
Informacje
-
Imię
Karol
-
Miasto
Łódzkie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
ARG
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
445 wyświetleń profilu
Osiągnięcia magik190
0
Reputacja
-
magik190 obserwuje zawartość Przekładka z ośki na quattro w A4 B6/B7 i Napinacz, łańcuch rozrządu 1.8T BEX AVJ
-
To bardzo dobrze.
-
z tyłu silnika od grodzi jest u mnie tak niebieska wtyczka na 4piny Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
-
Masz błąd od czujnika temperatury G62 i prawdopodobnie on robi całe zamieszanie bo sterownik widzi za wyższą temp niż jest przez co nie włącza się ssanie(mi w b5 pokazywało kiedyś od razu 90 i nie dało rady uruchomić auta).
-
Witam wszystkich forumowiczów. Trochę późno ale lepiej niż wcale. Jestem z łódzkiego okolice Tomaszowa Mazowieckiego. Pozdro
-
Też kleiłem i to nic nie dało, więc najlepiej ogarnij sobie sportową kamerkę i zamontuj na rurze co idzie do chłodnicy i jakieś światło sobie tam ogarnij(użyłem czołówki, którą zamontowałem na tej samej rurze) i będziesz wiedział czy to działa. Najlepiej żeby kamerka miała wifi to na telefonie będziesz mógł oglądać. Powodzenia w naprawie.
-
Głos usunąłem bo nagrało mi się brzęczenie. Jak wcisnę gaz do dechy to gruszka cały czas trzyma co widać na filmie. Podmieniłem link z dźwiękiem . U mnie działa tak jak już opisałem. Prawdopodobnie masz membranę pękniętą i dlatego nie trzyma tobie ta gruszka. Tu masz pokazane jak powinny być podpięte wężyki : z kolektora do zaworu (dolny króciec) i od zaworu (boczny króciec) do gruszki. Sprawdź dokładnie tą membranę i przeczytaj dokładnie ten temat bo jest wszystko opisane.
-
Opiszę w skrócie moją walkę z tą gruszką. Oczywiście ramię zostało w orginalny sposób naprawione ale membrana była pęknięta więc przez kilka miesięcy jeździłem na otwartych klapkach. Auto zaczynało jechać powyżej 3 tysięcy obrótów, chociaż spalanie spadło. W końcu udało się przypadkiem dzięki chudemu ogarnąć nówkę membranę. Po założeniu jej niestety dalej lipa, okazał się walnięty zaworek ale to szybka wycieczka na szrot i działa. Auto odzyskało moc w dolnych zakresach obrotów oczywiście nie jest to v6 ale już lepiej się zbiera do 3 tys. obr. Zobaczy się jak długo membrana wytrzyma. Nagrałem krótki filmik jak gruszka działa podczas jazdy, nigdzie takiego materiału nie znalazłem. Gruszka działa od ok 3 tys obr/min i trzyma do końca, wciśnięcie sprzęgła ją wyłącza, podczas powolnej jazdy do 3 tys się nie rusza. Tyle z moich obserwacji. Krótki filmik
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
magik190 odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Towar dotarł. We wtorek złożyłem zamówienie a w czwartek po 12 miałem paczkę w domu w woj. łódzkim. Polecam. -
magik190 obserwuje zawartość Audi A4 B5 i Audi A4 B5
-
To pokaż jak działa po założeniu membrany ta gruszka. Dlaczego aż cztery kupiłeś na sprzedaż czy inny powód?
-
magik190 obserwuje zawartość Efekt wymiany licznika na FIS
-
Chudy30 Masz już nowa membranę? Jak to się cenowo przedstawia? Wszystko działa?