Skocz do zawartości

magik190

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O magik190

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ARG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

445 wyświetleń profilu

Osiągnięcia magik190

0

Reputacja

  1. z tyłu silnika od grodzi jest u mnie tak niebieska wtyczka na 4piny Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
  2. Masz błąd od czujnika temperatury G62 i prawdopodobnie on robi całe zamieszanie bo sterownik widzi za wyższą temp niż jest przez co nie włącza się ssanie(mi w b5 pokazywało kiedyś od razu 90 i nie dało rady uruchomić auta).
  3. Witam wszystkich forumowiczów. Trochę późno ale lepiej niż wcale. Jestem z łódzkiego okolice Tomaszowa Mazowieckiego. Pozdro
  4. Też kleiłem i to nic nie dało, więc najlepiej ogarnij sobie sportową kamerkę i zamontuj na rurze co idzie do chłodnicy i jakieś światło sobie tam ogarnij(użyłem czołówki, którą zamontowałem na tej samej rurze) i będziesz wiedział czy to działa. Najlepiej żeby kamerka miała wifi to na telefonie będziesz mógł oglądać. Powodzenia w naprawie.
  5. Głos usunąłem bo nagrało mi się brzęczenie. Jak wcisnę gaz do dechy to gruszka cały czas trzyma co widać na filmie. Podmieniłem link z dźwiękiem . U mnie działa tak jak już opisałem. Prawdopodobnie masz membranę pękniętą i dlatego nie trzyma tobie ta gruszka. Tu masz pokazane jak powinny być podpięte wężyki : z kolektora do zaworu (dolny króciec) i od zaworu (boczny króciec) do gruszki. Sprawdź dokładnie tą membranę i przeczytaj dokładnie ten temat bo jest wszystko opisane.
  6. Opiszę w skrócie moją walkę z tą gruszką. Oczywiście ramię zostało w orginalny sposób naprawione ale membrana była pęknięta więc przez kilka miesięcy jeździłem na otwartych klapkach. Auto zaczynało jechać powyżej 3 tysięcy obrótów, chociaż spalanie spadło. W końcu udało się przypadkiem dzięki chudemu ogarnąć nówkę membranę. Po założeniu jej niestety dalej lipa, okazał się walnięty zaworek ale to szybka wycieczka na szrot i działa. Auto odzyskało moc w dolnych zakresach obrotów oczywiście nie jest to v6 ale już lepiej się zbiera do 3 tys. obr. Zobaczy się jak długo membrana wytrzyma. Nagrałem krótki filmik jak gruszka działa podczas jazdy, nigdzie takiego materiału nie znalazłem. Gruszka działa od ok 3 tys obr/min i trzyma do końca, wciśnięcie sprzęgła ją wyłącza, podczas powolnej jazdy do 3 tys się nie rusza. Tyle z moich obserwacji. Krótki filmik
  7. Towar dotarł. We wtorek złożyłem zamówienie a w czwartek po 12 miałem paczkę w domu w woj. łódzkim. Polecam.
  8. To pokaż jak działa po założeniu membrany ta gruszka. Dlaczego aż cztery kupiłeś na sprzedaż czy inny powód?
  9. Chudy30 Masz już nowa membranę? Jak to się cenowo przedstawia? Wszystko działa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...