Skocz do zawartości

Xenoth

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Xenoth

Informacje

  • Imię
    Tolek
  • Miasto
    Pl / Nl

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

191 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Xenoth

0

Reputacja

  1. Xenoth

    B9 Fellows

    Cześć! Nie będę zakładał nowego tematu, tylko zadam kilka pytań tutaj. Jako, że gwarancja się kończy to planuję troszkę podłubać przy swojej B9'tce. Młody jestem, auto szybkie nigdy nie będzie (bo 2.0tdi 190km) - więc planuję troszkę w mody się pobawić, co by bardziej oko cieszyła. Natomiast na necie de facto jest niewiele informacji, o tym co można by konkretnego podłubać. Na 100% wyrzucam felgę 17 i wkładam 18-19. Do tego oczywiście kilka przyjemnych modów za pośrednictwem VCDS'a, takich jak ruch wskazówek przy zapłonie. I w tym momencie jest problem, bo nie bardzo mam pomysł co dalej można pomodzić. W środku mam de facto wszystko co mnie interesuje, jedynie poluję na dekory w ciemnym drewnie. Jak wygląda sprawa z grillem od RS4? Czytałem sporo na forach zagranicznych i ori ponoć nie pasuje, a nie zamierzam montować syfu z aliexpress, który to ponoć pasuje. No i tak... Po prostu brak mi inwencji twórczej, więc jakby ktoś słyszał / widział bądź robił jakieś ciekawe mody z B9 to z wielką chęcią przeczytam o nich Z góry dzięki! Edit: Muszę zmienić informacje w profilu
  2. Xenoth

    A5 8TA vs A4 B9

    Cześć! Wiem, że to dziwny temat - bo większa część materii jest zależna od moich upodobań. Natomiast napiszę mniej więcej czego oczekuję i z chęcią wysłuchałbym ludzi, obeznanymi z obydwoma tworami z Ingolstadt. Więc tak - jeżdżę 90% trasy, około 50-60k rocznie. Rzadko jeżdżę z kimś. Nie rozglądam się za niczym mniejszym (wnętrze w A3 to jakaś porażka, konkurencja też nie ma się czym popisać). Na 90% jednostka to 2.0tdi 190km. Jako 'must have' to na 100% quattro i minimalnie bi-xenon, acz ledem też bym nie pogardził. Jest opcja, że rozważyłbym silnik 3.0tdi 245km, natomiast nie wierzę w znalezienie 'dobrego' samochodu w Polsce, a niestety nie planuję oddawać 18% na nasz aktualny reżim ❤️ I teraz na czym polega mój problem? Otóż w pieniążkach, którymi dysponuję mógłbym 'wskoczyć' w średnio wyposażone A4 B9. Szczerze to z zewnątrz to autko nie przeszło żadnej metamorfozy w stosunku do mojego B8, natomiast w środku jest sporo zmian - które nie ukrywając bardzo mi się podobają. W drugim narożniku jest A5, mowa o samym końcu produkcji (2015-16). Auto dużo żywsze i posiadające troszkę więcej tego 'pazura', natomiast wnętrze pozostaje praktycznie dokładnie to samo, które mam w aucie od 3 lat. Więc tak: serce chciałoby A5, rozum podpowiada że wskoczenie w nową generację wnętrza będzie fajniejszym rozwiązaniem. Co wy sądzicie? Czy jazda taką A5 ma diametralnie inną charakterystykę, w porównaniu do B8 oraz B9? Z góry dzięki za wszystkie przemyślenia!
  3. Cześć wszystkim! Pomimo wcześniejszego braku posiadania konta, cała moja familia może się pochwalić wielką miłością do marki Audi. Na obecną chwilę każdy, z mojej familii jeździ czymś z Ingolstadt, jak i również wszyscy użytkujemy diesli . Generalnie rzecz biorąc, wczoraj zakupiłem lekko bite A4B8 i w związku z tym pojawia się kilka pytań, na które mam nadzieję że pomożecie mi odpowiedzieć. Szerokości! Tolek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...