Skocz do zawartości

Maxero

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Płock

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BWE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1749 wyświetleń profilu
  1. Klosze sobie nowe założyłem ,bo ori były tak zjechane że czas i koszt materiałów by pewnie był wyższy. Sobie zostawiam stare klosze na wszelki. Na ali to nawet obudowy są już.
  2. Co do 3.0T to można uderzać do harp_attack czy custom_werx na IG. Tam robią swapy od b5 do b8.
  3. Nie wiem z czego jest ta osłona kabli ale ona dosłownie zaczyna się kruszyć. A przez to może się spotkać kable ,najmniejszy problem to jak masa się sama ze sobą spotka. Syf też przez to jest
  4. Polerowanie lampy to taki plaster na d*pę z użyciem ppf bez sens. Nie zdjąłeś warstwy ,która zaczyna żółknąć. Najlepiej ściąć warstwę papierem 350/400 i potem wyprowadzać wodnymi od 600 do 3000. Potem odtłuścić i pomalować klerem 2 składnikowym ,inny odpada.Położyć z 3/4 warstwy i wyprowadzić morkę. Wtedy zabezpieczyć PPF. A najlepiej rozebrać lampę i zregenerować odbłyśnik. Sam zrobiłem tą operację tydzień temu i polecam ją wykonać. W środku jeszcze okazało się że osłony kabli zaczęły pękać i goły drut widać. Napisałem to jako moje doświadczenie z robieniem lamp jak ja to wykonuję i nie pierwsze tak zrobiłem.
  5. Folie PPF zamówiłem i czekam czy uda im się wysłać na piątek bym mógł zrobić to zanim lampa trafi na auto. Nie chce zakładać lampy i potem bawić się na aucie.
  6. Temat z tym dziwnym brzdęknięciem się na razie uspokoił. Zabrałem się za regenerację lamp bixenona skrętnego. Rozebrałem na czynnik pierwszy wraz z naprawą wiązki. Odbłyśnik zregenerowany wraz z drugą przesłoną ,bo moja nie zawsze działała. Zmieniłem na nowe klosze ,bo stare były już zniszczone. Oczywiście sobie zostawiam żeby w razie co je naprawić . Efekt finalny na zdjęciach
  7. VID20240918085124(1) (video-converter.com).mp4 VID20240918085124(1) (video-converter.com).mp4
  8. Z braku czasu na foty mogę tylko opowiedzieć co się wydarzyło do tego czasu z autem. Podsufitka stwierdziła że pora na nią i opadła dosłownie cała w 3 dni. A przy okazji tego zamocowałem kable od lusterka fotochromatycznego , czujnika zmierzchu/opadów oraz do mikrofonu od modułu BT. Obecnie czeka już tylko z wymianą szyby na wersje z miejscem montażu czujnika. Założyłem pokrętło w wersji AUTO oraz CLH ,bo DRL już miałem fabrycznie. Wszystko podłączone i sprawdzone czy działa. Ale teraz auto stwierdziło że ma problem przy końcówce hamowania i pojawia się dziwny dźwięk. Nie jest do dźwięk od ABS ,bo nawet nie reaguje pedał hamulca. Zamieszczam video może ktoś się spotkał z tym. VID20240918085124 (online-video-cutter.com)(1).mp4
  9. Dzisiaj założyłem sobie ori moduł BT żeby móc odbierać telefon bez jego dotykania. Wcześniej dołożyłem MF i moduł BT wefa. Wiązkę założyłem ,podłączyłem jak trzeba ,wszystkie funkcje działają. Ale BT nie chce nic ruszyć w adaptacji kanał 133 i 134 są nie dostępne ? Moduł jest z Literką Q i radio RNS-E
  10. Hamulce ogarnięte wraz z zarabiarką i zrobione na stalowych przewodach. Założyłem też metalową podstawę filtra oleju i nic złego się nie dzieje. Ale największe zaskoczenie miałem jak wyciągnąłem wymiennik woda-olej ,a tam w kanale wodnym dosłownie masa przypominająca piasek. Miałem drugą więc nie bawiłem się w czyszczenie. Nie mam zdjęcia ,bo ważniejsza była robota. Mam foto jak już siedzi na miejscu nowa podstawa wraz z uszczelkami elringa ,bo te zestawowe to tak nie bardzo mnie przekonywały.
  11. K04-064 za dużo trzeba rzeźbić. Chyba że koraz z k04 do k03/ihi przeszczepić ale czy da radę i jak to będzie się sprawować
  12. Przy celowaniu w moc 350hp nie musisz zmienić wkładu pompy z vis lub autotecha ? IHI sam myślę czy nie w swoim zastosować ale do kogo hybrydę oddać by to jeździło ,a nie co i rusz demontować do poprawek
  13. Ja to bym jeszcze jeden zabieg z HPFP polecał. Przeróbka tłoczka na nowszą wersję jak jest w b8. Sam się zastanawiam nad tym modem ,bo wtedy nic tam się już nie dzieje.
  14. Przepolerowałem klamki i zmiana przewodów od hamulców miała pójść w miarę gładko. Ale jak to bywa nic nie może być za łatwo. I taki widok zastałem. Leci zmiana na przewody stalowe ,bo miedziane nawet nie są rozważane. Już większość części mam więc będzie montowane. Wspornik nowy z ASO wleci ,bo ten skończy życie przy demontażu.
  15. Felga to BBS CH028 8.0" x 18" 5x112 ET 43
×
×
  • Dodaj nową pozycję...