-
Postów
52 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
7O Maxero
Informacje
-
Imię
Dominik
-
Miasto
Płock
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
BWE
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1707 wyświetleń profilu
-
Klosze sobie nowe założyłem ,bo ori były tak zjechane że czas i koszt materiałów by pewnie był wyższy. Sobie zostawiam stare klosze na wszelki. Na ali to nawet obudowy są już.
-
Co do 3.0T to można uderzać do harp_attack czy custom_werx na IG. Tam robią swapy od b5 do b8.
-
Nie wiem z czego jest ta osłona kabli ale ona dosłownie zaczyna się kruszyć. A przez to może się spotkać kable ,najmniejszy problem to jak masa się sama ze sobą spotka. Syf też przez to jest
-
Polerowanie lampy to taki plaster na d*pę z użyciem ppf bez sens. Nie zdjąłeś warstwy ,która zaczyna żółknąć. Najlepiej ściąć warstwę papierem 350/400 i potem wyprowadzać wodnymi od 600 do 3000. Potem odtłuścić i pomalować klerem 2 składnikowym ,inny odpada.Położyć z 3/4 warstwy i wyprowadzić morkę. Wtedy zabezpieczyć PPF. A najlepiej rozebrać lampę i zregenerować odbłyśnik. Sam zrobiłem tą operację tydzień temu i polecam ją wykonać. W środku jeszcze okazało się że osłony kabli zaczęły pękać i goły drut widać. Napisałem to jako moje doświadczenie z robieniem lamp jak ja to wykonuję i nie pierwsze tak zrobiłem.
-
Folie PPF zamówiłem i czekam czy uda im się wysłać na piątek bym mógł zrobić to zanim lampa trafi na auto. Nie chce zakładać lampy i potem bawić się na aucie.
-
Temat z tym dziwnym brzdęknięciem się na razie uspokoił. Zabrałem się za regenerację lamp bixenona skrętnego. Rozebrałem na czynnik pierwszy wraz z naprawą wiązki. Odbłyśnik zregenerowany wraz z drugą przesłoną ,bo moja nie zawsze działała. Zmieniłem na nowe klosze ,bo stare były już zniszczone. Oczywiście sobie zostawiam żeby w razie co je naprawić . Efekt finalny na zdjęciach
-
VID20240918085124(1) (video-converter.com).mp4 VID20240918085124(1) (video-converter.com).mp4
-
Z braku czasu na foty mogę tylko opowiedzieć co się wydarzyło do tego czasu z autem. Podsufitka stwierdziła że pora na nią i opadła dosłownie cała w 3 dni. A przy okazji tego zamocowałem kable od lusterka fotochromatycznego , czujnika zmierzchu/opadów oraz do mikrofonu od modułu BT. Obecnie czeka już tylko z wymianą szyby na wersje z miejscem montażu czujnika. Założyłem pokrętło w wersji AUTO oraz CLH ,bo DRL już miałem fabrycznie. Wszystko podłączone i sprawdzone czy działa. Ale teraz auto stwierdziło że ma problem przy końcówce hamowania i pojawia się dziwny dźwięk. Nie jest do dźwięk od ABS ,bo nawet nie reaguje pedał hamulca. Zamieszczam video może ktoś się spotkał z tym. VID20240918085124 (online-video-cutter.com)(1).mp4
-
Maxero obserwuje zawartość Instalacja fabrycznego modułu Bluetooth w Audi A4 B6/B7
-
Instalacja fabrycznego modułu Bluetooth w Audi A4 B6/B7
Maxero odpowiedział(a) na malik temat w Audi A4 B6/B7
Dzisiaj założyłem sobie ori moduł BT żeby móc odbierać telefon bez jego dotykania. Wcześniej dołożyłem MF i moduł BT wefa. Wiązkę założyłem ,podłączyłem jak trzeba ,wszystkie funkcje działają. Ale BT nie chce nic ruszyć w adaptacji kanał 133 i 134 są nie dostępne ? Moduł jest z Literką Q i radio RNS-E -
Hamulce ogarnięte wraz z zarabiarką i zrobione na stalowych przewodach. Założyłem też metalową podstawę filtra oleju i nic złego się nie dzieje. Ale największe zaskoczenie miałem jak wyciągnąłem wymiennik woda-olej ,a tam w kanale wodnym dosłownie masa przypominająca piasek. Miałem drugą więc nie bawiłem się w czyszczenie. Nie mam zdjęcia ,bo ważniejsza była robota. Mam foto jak już siedzi na miejscu nowa podstawa wraz z uszczelkami elringa ,bo te zestawowe to tak nie bardzo mnie przekonywały.
-
Black B7 / Avant / 2.0TFSI / Quattro / Tiptronic / S-line
Maxero odpowiedział(a) na DubixPL temat w Audi A4/S4/RS4 B7
K04-064 za dużo trzeba rzeźbić. Chyba że koraz z k04 do k03/ihi przeszczepić ale czy da radę i jak to będzie się sprawować -
Black B7 / Avant / 2.0TFSI / Quattro / Tiptronic / S-line
Maxero odpowiedział(a) na DubixPL temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Przy celowaniu w moc 350hp nie musisz zmienić wkładu pompy z vis lub autotecha ? IHI sam myślę czy nie w swoim zastosować ale do kogo hybrydę oddać by to jeździło ,a nie co i rusz demontować do poprawek -
Black B7 / Avant / 2.0TFSI / Quattro / Tiptronic / S-line
Maxero odpowiedział(a) na DubixPL temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Ja to bym jeszcze jeden zabieg z HPFP polecał. Przeróbka tłoczka na nowszą wersję jak jest w b8. Sam się zastanawiam nad tym modem ,bo wtedy nic tam się już nie dzieje. -
Przepolerowałem klamki i zmiana przewodów od hamulców miała pójść w miarę gładko. Ale jak to bywa nic nie może być za łatwo. I taki widok zastałem. Leci zmiana na przewody stalowe ,bo miedziane nawet nie są rozważane. Już większość części mam więc będzie montowane. Wspornik nowy z ASO wleci ,bo ten skończy życie przy demontażu.
-
Felga to BBS CH028 8.0" x 18" 5x112 ET 43