Skocz do zawartości

chudy__

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O chudy__

Informacje

  • Imię
    dawid
  • Miasto
    wlkp

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

272 wyświetleń profilu

Osiągnięcia chudy__

0

Reputacja

  1. chudy__

    Regeneracja maglownicy

    Panowie czy magiel moze stukac przy hamowaniu jak reszta zawiasu jest ok? przy hamowaniu czuc stuki az w podlodze. czuc jak sie rusza kierownica ze cos juz stuka. Ktos moze ma sprawdzone miejsce do regeneracji?
  2. chudy__

    jaka sonda ANB

    A wiec spedzilem troche czasu zeby poszukac jaka sonda bedzie pasowac do mojego auta.siedzi tam AEB na calym osprzecie itp z ANB wiec tez taka sonde pod ANB szukalem. czy sonda boscha o nr 0 258 006 978 bedzie dobra? chodzi o ta przed katem Prosze o przeniesienie do odpowiedniego dzialu bo pokrecilem.
  3. weldug rozpiski kodow bledow jest to druga sonda za katem
  4. ale ta druga sonda za katem jak juz ktos kiedys pisal nie wplywa na prace silnika? to sprawdze ta przed i wtedy wymienie. Brac tylko orginalne o tych samych nr co stara? Bo u mnie siedzi slupek AEB na osprzecie ANB
  5. Witam. po przestudiowaniu tematu z vagiem zakupie kabla pobraniu samego vaga zabralem kompa do auta i zrobilem skan. Takie cos mi pokazalao. po przetlumaczeniu bledow okazuje sie ze 2 sondy do wymiany i kat juz zasyfiony lub cos w tym stylu? Co lepiej zrobic najpierw? Jedna z sond? a tu screen
  6. ja sie dokleje do tematu z moim "dziwnym dzwiekiem" czy to moze byc pompa wspomagania? mam wrazenie ze na postoju jak pokrece prawo lewo i obroty bede trzymal w okolicy 1500 to jeczy jeszcze bardziej. caly rozrzad z pompa wody itp itd nowy.
  7. przepustnica niby ok, mysle jeszcze nad swiecami czy moga dawac taki efekt. chetnie bym wymienil ale 150zl na boku a tak przed swietami nie bardzo heh ewentualnie moze cewki? czy te czesci raczej bym czul w kazdym zakresie obrotow?
  8. ok super dzieki za odp no wlasnie przy puszczaniu i dodawaniu tym bardziej ze ledwo na obrotomierzu bedzie to widoczne ze wciskam gaz a szarpniece wystepuje, jest to chwilowe co prawda 1sek albo bardzo to wkurza. jak sie smiga po miescie to tego sie nie odczuwa ale w trasie jadac rowna predkoscia i puszczenie czy dodanie powoduje szarpniecie i dzieje sie to tylko po calkowitym odpuszczeniu gazu, moge wcisnac go w podloge i odpuscic do polowy i znowu dac w podloge i tego efektu nie ma. i mam wrazenie jak by na zimnym bylo to mniej wyczuwalne a innych bledow jak ta sonda nie wyrzuca. a adaptacja odbywa sie tylko przez vaga ? czytalem gdzies ze odpiecie aku i i tam zabawa z oborotami tez adaptuje przepustnice.
  9. Witam was Jestem z okolic poznania aktualnie nie mam audi ale jest w planie
  10. Witam, jestem tu nowy i na dzien dobry mam pewne pytanie i problem z ktorym sie juz dluzszy czas mecze. A wiec tak siedzialo 1.8T ANB ale panewka uciekla.. Wpadl slupek AEB a cala reszta zostala z ANB. Na kompie pokazuje mi blad sondy (siedza 2) a w AEB byla 1. Czytalem juz pelno tematow na temat tych sond i czy ktos wie konkretnie jakie sondy powinienem kupic? Czy to prawda ze jedna z tych sond nie odpowiada za prace silnika? Teraz drugie pytanie AEB ma przepustnice na linke ja mam zalozna aktulanie elektroniczna. Problem jaki mam jest taki ze po odpuszczeniu gazu autem przez sekunde szaprnie a jesli juz go calkiem puszcze i ponownie bede wciskal nawet bardzo delikatnie go przycisne to odrazu czuc te samo chwilowe szaprniecie. Czy to moze byc wina przepustnicy jakiegos czujnika jej polozenia czy moze pedal gazu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...