-
Postów
223 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
@audicoman skoro jeszcze furki nie wyminiłeś na nic innego to chyba dobrze się sprawuje ta A6 Jak spalanie w rzeczywistości się kształtuje? Nie pytam o katalogowe, tylko z własnego doświadczenia, mając taki zapas mocy pewnie czasem się depnie a czasami trzeba postać w korkach Robiłeś softa skrzyni i silnika czy jeździsz na serii? I co olejem, faktycznie "łyka" jak mówią? A7 na rzecz A6 avant czy inne powodu? Pozdro!
-
shogu obserwuje zawartość Przesiadka na A6C7/A7
-
Czołem Panowie, Od paru tygodni zacząłem się rozglądać A6C7/A7, przymierzam się do zakupu od razu zaznaczę, że mi się nie pali. Chciałbym podpytać włścicieli jak wam się jeździ, jak to jest z wiekszymi naprawami no i bolączka rorząd. Osobiście jeżdże A4B7 1.8T Q pomimo swojego wieku staruszka daje radę, no ale przyszedł czas na zmiany, padło na trzy typy Skoda, BMW lub Audi. Przeważa jak narazie A6C7 lub A7. Tematy na forum już sprawdziłem. Zaczne od silnika jaki mnie interesuje: 1. 3.0 BiTDI który jest zarówno w a6 i a7 byłby idealny, niestety wersja 326KM poza zasięgiem, więc zostaje 313KM 2. Zwykłe 3.0 TDI 245KM 3. 2.0 TDI 190KM - Czy warto sobie zawracać głowę 2.0tdi przy takiej masie auta? - Czy zwykłe 3.0TDI można chipnąc do ok 300KM bez przeróbek? - Jakie są różnice w allroad i zwykłej oprócz zawieszenia? - Jakieś konkretne roczniki należy wykluczać? - Jak z tymi rorządami przy ilu KM trzeba wymieniać? Przeglądając polskie portale z ogłoszeniami wpadam na oferty tych samochodów taniej niż na mobile.de co jest dla mnie troche absurdem bo na mobile.de ceny są wyższe niż w PL a pochodzenie auta na polskim portalu jest wpisane np. Niemcy. No i oczywiście przebiegi się trochę nie zgadzają. Z wyposażenia chciałbym już pełny s-line. Nie napisałem nic o silnikach benzynowych dlatego, że nie zgłebniałem ich tematu jedyne co mi się obiło o uszy to, że lubią olej. Fajne TFSI moża z USA sobię ogarnąc z niewielką szkodą, ale jestem zielony w temacie tych motorów. Poza tym myśle, że spalanie jest wysokie ale może się myle. Z góry dzięki za jakieś sugestie i otwartą dyskusje. PS wiadomo że w tej kwocie moge sobie kupić coś młodszego, lepszego itd ale myśle, że C7 jest jeszcze udaną wersją, nie wiem jak C8 ale to poza moim budżetem.
-
Udało się rozwiązać temat z pomocą kolegi @Łukasz13 🍻 Poprosiłem warsztat o wgranie serii i zwrot pieniędzy, nie robili żadnego problemu i dość szybko doszło do transakcji bez żadnych oszczerstw itd. Oczywiście później znalazłem inne buble zrobione przez nich… ale to później. Pojechałem do Łukasz13, pojeździliśmy, zrobili logi, podmienili zaworek znowu logi, pogadali no i w końcu chip (międzyczasie pompa paliwa zaczęła nam wyć jak sk***ysyn🤦) . Chip zrobiony, japa sie cieszy na powrocie 😁 Pompa coś mi nie dawała spokoju, miałem inna na podmianę wiec zabrałem się za rozbiórkę, okazało się, ze Panowie z warsztatu nie mieli chyba czasu/chęci/pojęcia i pompkę zamiast zamontować w kołnierzu, włożyli ją w gumowy wąż z fmic tak aby siadła idealnie a wszystko podtrzymali na opasce.. już jest całe szczęście jak powinno być. ps udało mi się jeszcze znaleźć zdjęcia wtrysków z demontażu przez warsztat Wrzucam wykres i logi: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...
-
Do zaufania to daleko, po prostu chciałem dać im drugą szanse. Skoro auto już sprawne jest, ciekawy byłem czy moje uwagi zostały wysłuchane…
-
Pompka zmieniona, trzyma równo 4 bar. Pokazałem tunerowi zdjęcie ile wyszło na poprzedniej pompce, wytłumaczyli się, że pewnie przez niskie ciśnienie im ta góra nie chciała wyjść.. Dałem im szanse na korektę, czy to dobrze? Logi po korekcie poniżej: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Jakie są wasze opinie?
-
Wierze i nie neguje ? nie ma świetego grała wśród części zamiennych, jeden Czesław powie ze to dobre bo tak robi od lat x a pójdziesz gdzie indziej i powiedzą ze tak jest chu.. i kto to robił ? <facepalm> najlepiej zrobić samemu tak aby spełniało swoje funkcje i tyle
-
Taki kosz tez mam, wyciągnięty z fwd. Więc co 2 typy koszy szły do Q czy jaki ch..? Bo jak kupujesz te dw dostajesz zestaw montażowy tj pompka, wężyk, opaski, uszczelki i to wsio wiec filterka nie ma w zestawie chyba ze sam sobie dokupisz i wszystko ma być p&p wg producenta. Nie mam pod ręka drugiego koszta o tych samych numerach co siedzi obecnie, pierwsze co mi wyskakuje po wpisaniu nr kosza to co na zdjęciu. Reasumując jak znajdę kosz od Q to sobie porównam, bo na weekendzie i tak to będę rozbierać od nowa ? z obserwacji żadnych wyciec nie widziałem, jest jeden większy pierścień/oring który jest przymocowany do kosza na gumach, kolejny który trzyma pompkę wchodzi w niego również na gumach i trzyma się wszystko sztywno
-
Po nr oem moj koszyk wyglada identyko jak oryginał vdo. Gdyby coś było rzezane nie włożyłbym oryginalnej pompy vdo P&P co właśnie zrobiłem ? wstępnego nie zakładałem, bo nie wiedziałem ile bar pompka poda i czy sprawna. Powiem tak, montując ją (dw) w nowy kosz kupiony w aso włożysz ją p&p bo masz do tego zestaw montażowy dzięki któremu nie musisz nic robić z koszem. Przeglądałem temat walbro 255, ma jeszcze inna średnice niż oryginał i dw.
-
No to patrz, te dw65v awd siedziało u mnie w koszu na takim oto pierścieniu. Ile mm pokazuje na zdjęciu? Dużo więcej niż seria co nie? Nie montuje i demontuje pomp zawodowo ale mając coś w rękach jestem w stanie stwierdzić czy się da czy nie. Co do drugiego króćca, tak te pompki wypuszczają z fabryki, bo pasują do różnych 1.8t Q i tak chodzi tutaj o przelew do drugiej komory. Więc jeżeli tego nie ma w b6 to nie ma potrzeby kupowania np pompy dedykowanej do Q. Poniżej masz potwierdzenie producenta ?
-
Wsadzisz dw65 przecież ja dopiero co zdemontowałem. Podjechałem sobie z moja zużyta dw65 do sklepu w celu weryfikacji czym się różni wersja fwd od Q. Różnią się jedynie króćcami, wersja Q ma dwa a wersja fwd 1. Więc jeden pieron, równie dobrze włożysz pierburg 63 i będzie działać, jezeli umiesz to wsadzic w kosz..
-
, Ma to sens, chociaż były wkłady z 3 króćcami, czasami można się zafixować z tym wszystkim. Co do pierburga 63 przerabiałeś ten temat @przem8 ?
-
Właśnie patrząc na zagranicznych forach i YT w Q do kosza są pociągnięte 2 węże może dlatego ten króciec w tej dw jest bo pasuje do wielu modeli z serii Q.. zostawiłem na samochodzie tą która trzyma sztywne 4bar w tamtą będę reklamować. Jaka jest różnica miedzy pompą do fwd i Q? Trzymając w ręce dw dedykowaną do Q i vdo do fwd są identyczne po względem wymiarów i spodu .. czy wrzucając Pierburg 63 w odpowiednie mocowanie będzie wszystko działać jak powinno?
-
Tez sie wczoraj namęczyłem z tym. W pewnym momencie już myślałem czy całego kosza w jakiś sposób nie da sie wyciągnąć, No ale wyszło. Masz jakiś sprawdzony sposób na włożenie całości? Strasznie dużo tych gumek do założenia.. finalnie włożyłem ale nie obeszło się bez opaski aby całość była sztywna, pompka z jednej gumki spadała. Wymontowalem starą ponieważ trzymała 2.8bar ale była cicha i poza tym nie dawała żadnych innych oznak swojego końca. Był to dw65v który jest większy niż oryginalna bo ma 50mm szerokości i 136mm długości, siedziała w innym mocowaniu wiec wszystko spełniało swoje funkcje. Pytanie do Was, czy króciec który był zaślepiony wężykiem, a wężyk pękł mógł mieć wpływ na niższe ciśnienie? Zdjęcie poniżej kolejna sprawa założyłem oryginał, który wcześniej jeździł na tym samochodzie. Pompka trzyma równo 4 bar, ale jest głośna i nawet evap po jej założeniu zaczął dziwne dźwięki wydawać, filmiki poniżej. Przy wymianie jakie sitko założyć i gdzie bo miejsca jest bardzo mało? IMG_4274.mov IMG_4275.mov
-
@Langista jak podważyłes kluczem wyskoczył Ci cały kosz czy ten plastikowy pierścień razem z pompka?
-
Ok dzięki @przem8 filtr wymieniony ale ile oryginalu jest w oryginale okaże się po podmianie pompki w weekend biore się za pompke i sprawdzam manometrem jaki wynik. Jak turbo przeładowuje może to mieć związek ze słabym ciśnieniem paliwa? N75 sprawdzę i wyczyszcze