Skocz do zawartości

kamiles900

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamiles900

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Łuków/Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

474 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kamiles900

1

Reputacja

  1. Wygląda jak nowe bo myłem tą okolice preparatem do silnika bo był syf Ktoś tego kolanka nie zapiął dobrze i pewnie taki był powód, że wypadło. Przynajmniej była okazja żeby umyć silnik i dolot. Teraz bedę mógł łatwiej znaleźć miejsce gdzie ucieka płyn chłodnicy jak jest czysty silnik.
  2. Problem rozwiązany, okazało się że przewód wchodzący do podstawy filtra oleju wypadł z mocowania i to od niego dochodził ten dziwny dźwięk. Poza tym delikatnie ubywało mi płynu chłodniczego.
  3. Ten dźwięk jest nawet przy spokojnym przyspieszaniu. Wiem, że odma jest pod kolektorem- czy ona może wydawać takie dźwięki? Do kolektora są też przykręcone 2 zaworki podcisnienia.
  4. Tego jeszcze nie sprawdzałem, dzięki za uwagę
  5. Cześć wszystkim! W ostatnim czasie spod maski dochodzi dziwny dźwięk, może komuś uda się rozpoznać- wrzucam filmik. Słychać go do pierwszej sekundy filmiku, a potem przy gaszeniu pod koniec trzeciej sekundy. Ciężko nazwać ten dźwięk, można porównać go do dźwięku jakiejś kaczki Może to jakiś zaworek czy coś. Udało mi się namierzyć albo wydaje mi się, że dochodzi on z okolicy dolotu lub gdzieś pod nim. W czasie jazdy występuje czasem przy przyśpieszaniu, podczas gazowania na postoju nie udało mi się go uzyskać, jedynie przy odpalaniu i gaszeniu silnika. Czy ktoś potrafi oceni jaki element mógł by wydawać taki dźwięk? Silnik 1.8T BEX VID_20210529_124343.mp4
  6. Odłączyłem większość wtyczek od czujników, przepsiukałem preparatem do styków i odpalił
  7. Zabezpieczenie robiłem sam i to nie jest problemem, coś powoduje, że ECU nie podaje impulsu do cewek.. Według schematow tutaj nie ma żadnego wzmacniacza po drodze. Sprawdzę jeszcze wiązki, może gdzieś kabel się przetarl
  8. Tak, gwint świecy był dociśnięty do pokrywy zaworów...
  9. Wpiąłem swiecę do cewek i na żadnej nie było iskry, co ma wpływ na brak iskry? Wiem, że impus idzie bezposrednio z komputera wiec po drodze nie ma co paść. Nie mam komputera na podmianę... Jakieś pomysły?
  10. taki jest zamiar ale to jutro jak bede mial swiece.
  11. Cześć, mam problem z moim Audi, gdyż ostatnio jeździłem nim cały dzień i nie było problemu, a następnego dnia kiedy chciałem odpalić to kręcił kręcił ale nic nie zagadał. Dodam że nie odpala ani na LPG ani na benzynie. Sprawdziłem już wiele rzeczy, ale dalej nic, poniżej przedstawiam listę rzeczy sprawdzonych: -na LPG w trybe awaryjnym nie odpala -po wyjęciu bezpiecznika ze sterownika LPG nie odpala -napięcie dochodzi na cewki (pin 1) czyli przekaźnik J271 jest sprawny (na wszelki wypadek go wyjąłem i rozebrałem- styki wyglądają OK) -brak impulsów z ECU na pinie nr 3 we wtyczce od cewek (jeszcze nie sprawdzałem czy jest iskra wypinając cewke i wpinając świece bo nie miałem żednej wolnej) -czujnik położenia wału wymieniłem na nowy BOSCH- na starym czujniku przy odpalaniu pokazywał około 300 obrotów/min przy temp ototczenia około +2st.C. Po wymianie czujnika przy odpalaniu pokazuje 200 obr/min przy temp otoczenia -6st.C -tym się nie przejmuje bo stawiam na to, że olej jest gęstszy -czujnik temperatury silnika sprawdzony i pokazuje -6st.C czy zgodnie z temperaturą na dworze -benzyna dochodzi do listwy przy wryskach -akumulator doładowany do 14,4V- wymienieny rok temu (BOSCH) -VAG nie pokazuje żadnych błędów -olej jest -płyn chłodniczy jest Czy ktoś ma jakieś pomysły co mógł bym jeszcze sprawdzić?
  12. Witam, dzisiaj podczas grzebania w samochodzie na chwile odpiąłem akumulator (tylko plus), po podpięciu na liczniku wyskoczyła masa bledow: immo, temp oleju, brak paliwa chociaz bylo a poza tym klimatronic ma ciagle podswietlone przyciski nie wazne czy jest zaplon przekrecony cczy nie a wyswitlacz na nim wogole sie nie włącza. Adaptacja licznika nic nie dała, pomoże ktoś bo juz nie mam głowy jak to ugryźć. Dodam tyle ze z racji ze nie dziala immo nie moge nigdzie pojechac. Pozdrawiam
  13. Mógł by mi ktoś napisać dlaczego na kanale 033 mam wskazania tylko z 1 sondy lambda? Dodam ze mam kata i są tam fizycznie 2 sondy? Czyżby ktoś przede mną mogł jedną wyłączyć?
  14. Możecie polecic cos z okolic Warszawa - Siedlce, montaż w BEXie tak do 240KM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...