
wiciu6
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O wiciu6

Informacje
-
Imię
Tom
-
Miasto
Tarn
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
438 wyświetleń profilu
-
Panowie/Panie, Mam plytę oryginalną do nawigacji ale na moje nieszczęście dzieci się za nią wzieły i porysowały lekko. Kiedyś udało mi się zreanimować przez polerowanie ale tym razem już nie ma takiej opcji. Auto nie czyta płyty ale komputer tak. Czy da się jakoś zgrać z niej dane na kartę SD żeby działała nawigacja? Jeśli tak to czy wszystko czy jakiś plik?
-
Witam. Mam b8 2.0 TDI. Problem mam taki, że nie generuje silnik swojej mocy tj. 140km a jedynie okolice 120 km. Bylem już u dwóch "speców" i nikt nie może mi znaleść przyczyny spadku mocy. Wszystkie podzepsoły sprawdzane komputerem i na hamowni wykazywały normy. Szukam dobrego speca co mi zrobi Logi dynamiczne i zna się na diagnostyce tego modelu w okolicach Kraków-Tarnów-Rzeszów. Proszę o jakieś kontakty. Albo może druga opcja - niech mi ktoś pomoże przeanalizować logi dynamiczne które sam wykonam i prześle ( oczywiście nie charytatywnie
-
Kto zrobi dobrze logi dynamiczne i je zinterptertuje w okolicy Tarnowa
-
Firma Mototronik z Ilkowic sprawdzali mi auto na hamowni i komputerowo. Czy dynamiczne logi robili musze zapytać. Jest ktos kto zna się na tym okolice Tarnów, Rzeszów, Kraków?
-
co sądzicie o tych swiecach?
-
CAGA wg VINU Da się to jakoś potwierdzić na silniku?
-
wg VINu etc jest 143KM. Da się to jakoś sprawdzić fizycznie jaki to silnik - bo już sam nie wiem . W dodatku byl wgrany program dla 143KM i pokazywał mi te 140KM a tuner powiedzial że jakby była 120 to by i tak pokazało dużo więcej mocy.
-
Witam. Mam b8 2.0 TDI. Problem mam taki, że nie generuje silnik swojej mocy tj. 140km a jedynie okolice 120 km. Bylem już u dwóch speców i nikt nie może mi znaleść przyczyny spadku mocy. Wszystkie podzepsoły sprawdzane komputerem i na hamowni wykazywały normy. Chciałbym się dowiedzieć czy świece mogą mieć wpływ na moc, spalanie i okopconą rure którą mam teraz. EGR był czyszczony jakieś pół roku temu i ostatnimi dniami znowu zawalony. Kompletnie nie wiem czego się złapać. Kompresja w cylindrach jest też w normach. Turbo ok , CIśnienie paliwa ok, Przeplywomierz ok. DPF ciągle się zawala prawdopodobnie przez za dużą dawke i występuje wypalanie.
-
Czy ktoś może wiedziec co może oznaczać namalowany markerem znak X na czujniku turbiny? Nie wiem jak sie dokladnie nazywa ten czujnik ale są tam podpięte kable .
-
Jest Ktos zeby cos poradzic? Nie ma nikogo
-
Jest Ktos zeby cos poradzic?
-
Jakim cisnieniem powinien wyrzucac Regulator Cisnienia na listwie CR? U mnie przy max obrotach na 3 biegu jest 1700bar. poluzowalem srubki mocujące wtrysk i po włączeniu silnika i przejechaniu 5km sam puścił. Załączam poniżej zrzutę z maksymalnych obrotów na 3 biegu. Jeszcze dwa zrzuty mam dla sondy Lambda. Jakbyscie rzucili na to okiem co z tymi wartosciami. Czytalem gdzies ze powinno byc : Min ponizej 0.2V Max powyzej 0.7 V Srednio 0.4-0.5 V Szukam bo dalej brakuje mi mocy z Chipa a reszta wygląda w miarę dobrze. Wtrysk wadliwy podmieniony na nowy i jest ok. Bulwersuje mnie również przebieg auta na pelnym baku 760-800km przy 60 litrach i normalnej jezdzie autostradą do 150km/h
-
Mam problem z wyciagnieciem akurat tego wadliwego wtrysku.
-
Dzisiaj dostalem wyniki z pomiaru sprezania i wychodzi wszystko ok. 1. 24bar 2. 22bar 3. 22bar 4. 23bar Firma co robila pomiar mowila o minimum 19bar. Nie mogę nigdzie znaleść ile powinno być. Jutro może sprawdze jeszcze te wtryski zamieniając miejscami i zobaczymy co bedzie.
-
Wtryski byly wymienione na " czyszczone " "regenerowane" dokładnie nie wiem co robione ale sprawdzone i mialy normalne wartości wydajności. Aczkolwiek po tej sprawie 2 razy oddawalem jeszcze pompę do poprawy. Po ich zamontowaniu nie widzialem jakiejs różnicy w mocy. Sprawdzę je jeszcze raz w Turbo Tec. Bralem je z Piekar Śląskich