
zieluch
Klubowicze-
Postów
208 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O zieluch

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Zurych
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Cześć, problem częściowo rozwiązany tzn, udało się połączyć sposobem wskazanym przez misiek_gda do navi tylko strasznie rwało mi połączenie i za nim udało się zakodować trochę czasu mineło (pewnie przez to że użyłem za długi i gruby kabel do połączenia). Pytanie teraz do bardziej wtajemniczonych w instalacje w A4, gdzie szukać braku komunikacji w oryginalnym k-line przewodzie. Widziałem że idzie gdzie w kierunku słupka, ale tyle nie rozbierałem jeszcze tego, a chciałbym unikną rozebrania pół samochodu zanim znajdę przyczynę. pozdrawiam
-
Cześć możesz powiedzieć nieco dokładniej o co chodzi ?, obd2 czyli złoże przy polaczeniu do kabla czy chodzi o kostkę B w RNS i k-linie ?
-
sporttig , kiedyś robił w ząbkach profi robotę
-
Roberto będziesz może we wtorek na spocie to możemy spróbować ?
-
Panowie Potrzebuje kogoś z ori VAG-COM. Mam ze 3 kable i żadnym nie mogę się podłączyć do RNSE led i go zakodować. Wszystkie podłączenia kabli raczej są prawidłowe, wcześniej miałem std RNSE i nie było problemu z połączeniem. Chce wykluczyć na 100% że to nie jest problem kabli.
-
Panowie mam pytanie: Czy jest różnica w schemacie podłaczenia kabli pomiędzy starym RNSE a RNSE LED z 2011 roku. Ponieważ miałem starego RNS który był zakodowany i bez żadnych problemów mogłem połączyć się z nim. Wysiadł w nim wyświetlacz kupiłem wersję LED RNS-EU numer katalogowy 8E0 035 193 A. Podpiąłem go w miejsce starego i navi działa ale nie startuje po kluczyku ani się nie wyłącza, więc zapewne brakuje kodowania. W tym celu próbowałem się połączyć ale niestety bez skutku ani Navi 056 ani Radio. Zawaliłem temat na chiński kabel ale wczoraj to zweryfikowałem ori kablem i dalej nic. Pytanie czy jest możliwość że któryś z pinów jest źle wspomina C7 nie jest w miejscy B5 i miałem zakodowany stary RNSE ? Czy możne jest coś jeszcze trzeba zrobić ? Dzisiaj postaram się sprawdzić te kostki. pozdrawiam
-
Kolega polecam pojechać do ogarniętego tnera i niech zobaczy twój soft bo czuje że masz dowalone niutona i przez to te wibracje
-
Wszystko o pielęgnacji auta - kosmetyki samochodowe
zieluch odpowiedział(a) na lukaszr temat w Pielęgnacja nadwozia
Witam po dłuższej przerwie. Mam pytanie bo widzę, ze trochę w kosmetykach się pozmieniało Mam pytanie odnośnie past, jak się ociepli planuje renowację lakieru + zabezpieczanie w końcu muszę przetestować C1 i Cq quartz. Pytanie dotyczy past poleskich. Widzę że jak ostatnio robiłem jedynie makki wspominał o pastach scholla a teraz jest małe boom. Do tej pory miałem styczność z FC+ i fg500. Odnośnie scholla która jest zbliżona do której s3 bardziej jak fg500 czy fc+, chodzi o ścieralność. Rozumiem że z tego co wyczytałem to pylenie jest znacznie mniejsze w przypadku tych dwóch past. I jeszcze odpowieniki żołtego i granatowego korka na scholla to które to pasty ? pozdrawiam -
wygląda że robi Sachs Performance Kupplung - Verstärkt - Kit 999666 99N104 - S-Performance GmbH i nawet tanie
-
Na seryjnych coolerach te 315,655, niuton zacny jak znosi to automat ?
-
Wątpie żeby to pasował szczególnie na wejściu rur w puszkę. S4 ma dwie rury idące od kolektorów, a 3.0tdi ma Y pipie a samochodzie i obawiam się że pod innym kątem będą szły rury w przód puszki wydechu. Sama puszka będzie podobna
-
Powie 260-270KM i 530-540NM
-
Sprawa wygląda tak ze jeżeli masz BKN i masz oryginalne wtryski z końcówką numeru Q to na 90% są walnięte. Nie koniecznie te korekcje z komputera dają miarodajny wynik. U mnie niby wszystko było w normie a wtryski lały. Co do regeneracji nikt tego nie robi trzeba szukać nowych
-
Nie jestem pewien ale po b6 cooler musi mieć max 55mm grubości żeby wszedł bez przycinania belki i zderzaka. Co do wykonania takiego coolera polecam Pawła z sport-tig
-
za te 400zł jedź lepiej zrób przegląd auta może coś na paliwo zostanie