Skocz do zawartości

zieluch

Klubowicze
  • Postów

    208
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zieluch

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Zurych

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zieluch

0

Reputacja

  1. Cześć, problem częściowo rozwiązany tzn, udało się połączyć sposobem wskazanym przez misiek_gda do navi tylko strasznie rwało mi połączenie i za nim udało się zakodować trochę czasu mineło (pewnie przez to że użyłem za długi i gruby kabel do połączenia). Pytanie teraz do bardziej wtajemniczonych w instalacje w A4, gdzie szukać braku komunikacji w oryginalnym k-line przewodzie. Widziałem że idzie gdzie w kierunku słupka, ale tyle nie rozbierałem jeszcze tego, a chciałbym unikną rozebrania pół samochodu zanim znajdę przyczynę. pozdrawiam
  2. Cześć możesz powiedzieć nieco dokładniej o co chodzi ?, obd2 czyli złoże przy polaczeniu do kabla czy chodzi o kostkę B w RNS i k-linie ?
  3. sporttig , kiedyś robił w ząbkach profi robotę
  4. Roberto będziesz może we wtorek na spocie to możemy spróbować ?
  5. Panowie Potrzebuje kogoś z ori VAG-COM. Mam ze 3 kable i żadnym nie mogę się podłączyć do RNSE led i go zakodować. Wszystkie podłączenia kabli raczej są prawidłowe, wcześniej miałem std RNSE i nie było problemu z połączeniem. Chce wykluczyć na 100% że to nie jest problem kabli.
  6. Panowie mam pytanie: Czy jest różnica w schemacie podłaczenia kabli pomiędzy starym RNSE a RNSE LED z 2011 roku. Ponieważ miałem starego RNS który był zakodowany i bez żadnych problemów mogłem połączyć się z nim. Wysiadł w nim wyświetlacz kupiłem wersję LED RNS-EU numer katalogowy 8E0 035 193 A. Podpiąłem go w miejsce starego i navi działa ale nie startuje po kluczyku ani się nie wyłącza, więc zapewne brakuje kodowania. W tym celu próbowałem się połączyć ale niestety bez skutku ani Navi 056 ani Radio. Zawaliłem temat na chiński kabel ale wczoraj to zweryfikowałem ori kablem i dalej nic. Pytanie czy jest możliwość że któryś z pinów jest źle wspomina C7 nie jest w miejscy B5 i miałem zakodowany stary RNSE ? Czy możne jest coś jeszcze trzeba zrobić ? Dzisiaj postaram się sprawdzić te kostki. pozdrawiam
  7. zieluch

    Koło zamachowe BKN

    Kolega polecam pojechać do ogarniętego tnera i niech zobaczy twój soft bo czuje że masz dowalone niutona i przez to te wibracje
  8. Witam po dłuższej przerwie. Mam pytanie bo widzę, ze trochę w kosmetykach się pozmieniało Mam pytanie odnośnie past, jak się ociepli planuje renowację lakieru + zabezpieczanie w końcu muszę przetestować C1 i Cq quartz. Pytanie dotyczy past poleskich. Widzę że jak ostatnio robiłem jedynie makki wspominał o pastach scholla a teraz jest małe boom. Do tej pory miałem styczność z FC+ i fg500. Odnośnie scholla która jest zbliżona do której s3 bardziej jak fg500 czy fc+, chodzi o ścieralność. Rozumiem że z tego co wyczytałem to pylenie jest znacznie mniejsze w przypadku tych dwóch past. I jeszcze odpowieniki żołtego i granatowego korka na scholla to które to pasty ? pozdrawiam
  9. wygląda że robi Sachs Performance Kupplung - Verstärkt - Kit 999666 99N104 - S-Performance GmbH i nawet tanie
  10. Na seryjnych coolerach te 315,655, niuton zacny jak znosi to automat ?
  11. zieluch

    Wydech z S4 B7 do 3.0tdi ?

    Wątpie żeby to pasował szczególnie na wejściu rur w puszkę. S4 ma dwie rury idące od kolektorów, a 3.0tdi ma Y pipie a samochodzie i obawiam się że pod innym kątem będą szły rury w przód puszki wydechu. Sama puszka będzie podobna
  12. Sprawa wygląda tak ze jeżeli masz BKN i masz oryginalne wtryski z końcówką numeru Q to na 90% są walnięte. Nie koniecznie te korekcje z komputera dają miarodajny wynik. U mnie niby wszystko było w normie a wtryski lały. Co do regeneracji nikt tego nie robi trzeba szukać nowych
  13. zieluch

    FIMC pod seryjny zderzak.

    Nie jestem pewien ale po b6 cooler musi mieć max 55mm grubości żeby wszedł bez przycinania belki i zderzaka. Co do wykonania takiego coolera polecam Pawła z sport-tig
  14. za te 400zł jedź lepiej zrób przegląd auta może coś na paliwo zostanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...