Skocz do zawartości

Marina_Yacht

Pasjonat
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O Marina_Yacht

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    M-k

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

613 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Marina_Yacht

0

Reputacja

  1. rozumiem ale dlaczego cykl nie przesuwa się o tą odległość w której wypala się jak gdyby sam .... powinieniem mieć odczyty powiększone co najmniej o kilkaset km a to nie występuje
  2. ciekawa toeria ale jak to się ma do rzeczywistości? bardzo często jadę w trasę 800 km i nigdy nie zdarzyło się by parametry wypalania tj,. przejechane km od ostatniej regeneracji jakoś drastycznie się podwyższyły czyli przejechałbym pomiędzy wypalaniem większą odległosć, obserwując auto kilka mc wypalanie pojawiało się co np okolice 600-700 km , a według tej teorii po takiej trasie powinno przesunąć wypalanie o kilkaset km. a tak się nigdy nie zdarzyło ...
  3. a ma chociażby taki jak u mnie , w trasie wywaliło błąd egr przez co nie ma możliwości by sterownik wymusił wypalanie DPF...
  4. powodów czestego wypalania może być kilka, np. zła kondycja turbiny, lejący wtrysk, nie sprawny układ egr, nie sprawny czujnik cisnienia .... uprzedzając egr nie zawsze pokazuję błąd mimo nie sprawności tak samo jak czyjnik cisnienia, dpf to tak jakby zatyczka tych problemów , jesli jest to są one nie widoczne, zacznij od dobrej diagnozy ale o fachowca dobrego niestety trudno, są tylko wymieniacze, wycinacze i bajkopisarze .....
  5. grzej na sygnale do tunera bo pewnie jeszcze dolewa paliwa co jakiś czas chcąc wypalać coś czego już może nie być, tuner sprawdzi czy wydłubali filtr czy jakimś cudem tam jest nie sprawny ale gdyby był to zapewne wszelkie możliwe tryby awaryjne byś załapał
  6. takim że go dopiero czyściłem więc sądziłem że po tym zabiegu po wypalaniu osiągnie wartości bliskie zeru , tak widziałem kiedyś jak wyglada dpf
  7. mnie też ciekawi bo po wypaleniu coś zostaje , czy nie powinno wypalać się w okolice 0 ?
  8. szkoda że poszedłeś na skróty, w obecnych czasch dpf off to strzał w kolano, dwa smród i jeszcze egr wyłączony, jeszcze klapy wywalić do kompletu ...? ale Twoje auto Twoja sprawa pamiętaj tylko że 90 % problemów z dpf to problem z osprzętem silnika a nie z samym dpf który jest do zapchania tylko przy jeździe 99% w mieście
  9. W takim razie szkoda oleju zaraz znów go przybędzie .... zdemontować wysłać do czyszczenia wodnego -500 zł założyć , sprawdzić egr , czujnik ciśnienia ujeździć dalej , w tym stanie nie jezdzij, narobisz tylko szkód
  10. ja też jestem chory jak mam mieć małe felgi ale chociaż bym sprawdził jaka była by różnica na 17' :) pewnie założe zimę na 19 stki tak to się skończy :)
  11. Ale czujesz słabsze osiągi przy większym kole czy szerokość tez poszła w górę ? Jak możesz podaj mi jakie masz teraz opony , może pierwszy raz w życiu kupię na zimę 17’ i tez trochę polatam szybciej ?
  12. Problemy maja biedacy którzy maja auta pow 200 tys km , jak ktoś kupuje nowy to pojęcia nie ma co to jest ... niestety
  13. w dowolnym momencie musi pokazywać wszelkie opcje... ja wysałem swój do regeneracji w servisie Bosch, za jakiś czas dam znać jak to podziałało, czyszczenie detergenty + woda teoretycznie bezinwazyjne dla ceramicznego wkładu,,,,,zobaczymy
  14. i Także wypala sie u Ciebie co 150/200 km i uważasz ze to daleko do granicznej wartości ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...