spectrum89
Pasjonat-
Postów
132 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O spectrum89
Informacje
-
Imię
Mario
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
753 wyświetleń profilu
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
spectrum89 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
WAUZZZ8E12A071428 Dziękuję :) -
Witam, Szukałem informacji na temat wymiany kierownicy, ale wszędzie są inne przypadki. Ja potrzebuje wymienić kierownicę z takiej: Na taką: Tylko, że bez "S-Line". Wiem, że potrzebuję moduł Q, taki też zakupiłem. I taśmę. Pytanie jak teraz wykonać cały zabieg krok po kroku i zaprogramować, by było dobrze? Nigdzie nie spotkałem całego poradnika na taki przypadek, żeby zmienić z 4-ramiennej kierownicy bez multi na 3-ramienną z multi. Będzie ktoś w stanie mi to krok po kroku wytłumaczyć? Z góry bardzo dziękuję. Pozdrawiam!
-
Czy ktoś zna odpowiedź na to pytanie?
-
Ok, a w takim razie Camshaft B, gdzie się lokalizuje? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Witam, Czy jest ktoś w stanie mi opisać, który w silniku to Bank 1 i Bank 2 oraz gdzie są wałki wydechowe (Exhaust) i gdzie jest Camshaft B? Czy to wszystko dotyczy się jednej strony? Może mi to ktoś opisać?
-
Klubowicze, Wykonałem świeże logi grup od 90 do 92: http://www.vaglogi.pl/log-090_091_092_ZuE9F.html Tutaj zdjęcie ukazujące działanie faz w grupach 094 i 096: https://www.fotosik.pl/zdjecie/f72fa2462ec93ad8 Po skasowaniu błędów jako pierwszy pojawia się błąd 16399, dopiero po jakimś czasie dochodzi drugi, czyli 16409 Jest ktoś, kto będzie stanie pomóc? Czy nasze forum żyje??
-
Trzęsie samochodem przy hamowaniu z dużych prędkości
spectrum89 odpowiedział(a) na tomek899 temat w Audi A4 B6/B7
A zawieszenie masz sprawne? Zero luzu? Miałem podobnie przed wymiana wahaczy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk -
I dodatkowo ja probowalem wejsc na strone vaglog.pl, a nie vaglogi.pl, gdzieś znalazłem tamtą stronę i dziwiłem się co jest nie tak, czeski błąd ;p
-
No to dziś nowego się nauczyłem.. Teraz nic, tylko czekać na rozczytanie tego ^^ Dzięki za pomoc, zaraz zakładam tam konto. Teraz czy ktoś będzie w stanie to ogarnąć z tych danych?
-
Czy coś takiego może być? Ale tak czy inaczej poproszę instrukcje do ogarnięcia tego na vaglog 002,091,092.xlsx 093,094,096 2.xlsx 093,094,096.xlsx
-
chyba jestem głupi, bo ja tu czegoś takiego nie widzę (panelu rejestracji), spróbuję zrobić to w excellu
-
Yyy... jest mi wstyd, ale nie wiem jak to zrobic ^^
-
Panowie, dziś zrobiłem logi. Grupy 002,091,092 na 3 biegu i od 1500 do ok. 6000rpm, a pozostałe 2 logi grupy 093,094,096 na działanie faz. Jest ktoś na tyle bystry, by to rozkminić? Logi.rar
-
Wyświetlającą sie podczas jazdy kontrolka oleju..
spectrum89 odpowiedział(a) na spectrum89 temat w 3.0
Wymiana odmy? Coś polecasz? Jeśli chodzi o czujnik, to mam niby oryginał (zeszlifowane jest tylko logo audi) ale nie kojarzę, że to Valeo, wiem, że kosztował koło 200-paru złotych. Tani nie był. A odma może faktycznie pomóc w podbieraniu oleju jakoś? -
Panowie, Problem dalej jest, natomiast błędy pojawiają się 3 w tej chwili od jakiegoś czasu, mianowicie: Błąd: 16399 - Bank 1 Camshaft B (Exhaust): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) - P0015 -35-10 --- Intermittent Błąd 16409 - Bank 2: Camshaft B (Exhaust): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) - P0025 -35-00 --- - jak wyżej, błąd pojawił się po naprawie (tutaj też zamiennie z błedem 16408 - Bank 2: Camshaft B (Exhaust): Retard Setpoint not Reached (Over-Retarded) - P0024 -35-00 i po wycięciu katów błąd doatkowy: 19718 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2/ B2 S2 Connections Swapped, ale to mnie teraz najmniej boli. Zmienne fazy są dla mnie teraz tematem nr 1. Podczas zakładania gazu musiałem też wymienić kolektor (w starym nie było wałka), ale po tym zabiegu nic nie zmieniło się na plus niestety. Przez chwilę myślałem też, że może czujnik położenia wałka rozrządu coś nie działa prawidłowo (był wymieniany) albo wałek rozrządu jest uszkodzony (była na nim mała skaza po utrąceniu poprzedniego czujnika, który prawdopodobnie nie pasował do tego modelu). Może jest z nami ktoś, kto naprawdę jest ws tanie pomóc? Jakieś rady dodatkowe? Będę dozgonnie wdzięczny za pomoc, bo mi to nie daje spokoju...