Skocz do zawartości

Nebros

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Nebros

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Augustów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Nebros

1

Reputacja

  1. Wymieniałem sprzęgło z dwumasem, dość kosztowny zabieg. Komplet Luka coś około 3 tys zł. Po wymianie biegi wchodzą elegancko, polecam wymienić olej w skrzyni. Zabieg tani a różnica odczuwalna.
  2. Ładnie błyszczy?. Też zastanawiam się nad odświeżeniem lakieru i zabezpieczeniem powłoką ceramiczną. Zrobię to na wiosnę, najpierw wleci sline zewnętrzny.
  3. Bez awaryjności i powodzenia w dalszych modach.
  4. Pomiaru nie robiłem, nie mam czym, w środku nie jest głośno. Najlepszy dźwięk jest między 2000 a 3000 tys. obrotów
  5. Nagrałem filmik telefonem Lg v 30, niżej link: https://1drv.ms/v/s!AvDTg3WJTNrMaHi80TrgmujUsnU
  6. Witam, coś mnie tknęło żeby pochwalić się swoim Audi. Od listopada 2016 roku jestem posiadaczem ASN-a. Auto sprowadzone ze Szwajcarii, jestem pierwszym właścicielem w kraju. Avant s-line, rok 2003, silnik 3.0 v6 ASN, manualna skrzynia biegów. Wyposażenie: - ABS- ESP- Skórzana kierownica (trójramienna)- Dwustrefowy klimatronic- 4 elektryczne szyby domykane z pilota- Tempomat- Roleta bagażnika- Elektrycznie regulowane lusterka- Xenon + spryskiwacze- Nawigacja RNS - D + zmieniarka na 6 CD w schowku- Nagłośnienie BOSE- Fotele pół skórzane z pompowanym odcinkiem lędźwiowym - Podgrzewane przednie fotele - Pełny kolorowy FIS- Czujniki parkowania tył - Alufelgi 18" S-Line- Pakiet oświetlenia wnętrza samochodu Na dzień dzisiejszy w Audi zrobiłem sporo rzeczy: - Wymiana kompletnego rozrządu, oleju i filtrów, uszczelnienie silnika, wymiana świec - Regeneracja i malowanie felg i zacisków hamulcowych - Wymiana kompletnego sprzędła wraz z dwumasem - Wspawanie przelotowych tłumików: środkowy TurboWorks X-pipe, końcowe RM-Motors, katy na swoim miejscu; fajnie mruczy? - Cyfrowa zmieniarka Yatour w schowku - Oświetlenie wnętrza Led - Wymiana wahaczy, końcówek kierowniczych, łączników i tulejek na stabilizatorze w przednim zawieszeniu, amortyzatory tył - Postojówki Led - Montaż zewnętrznych listew s-line, listwy obklejone folią 3M - Wymiana ramion wycieraczek: przód aero z B7, tył z Q5 Posiadam sporo faktur, paragonów na wymienione części. Plany na przyszłość to dołożenie pakietu s-line na zewnątrz. Jestem na etapie kompletowania części. W wolnej chwili zrobię więcej zdjęć i wrzucę.
  7. Nebros

    Znaczenie ET Felgi

    Witam, felgi 18 8j et 43 jaki dystans dobrac zeby nic nie tarlo, zawieszenie 1BV?
  8. Witam! po długiej nieobecności .. problem został rozwiązany. Odma przymarzła i puściły uszczelki pokrywy zaworów. Po zdjęciu pokryw uszczelki były w tak fatalnym stanie że nie miały prawa być szczelne. Struktura bardziej przypominała plastik niż gumę i dosłownie rozpadała się w rękach. Po wymianie na nowe z ASO koszt ok. 175zł za sztukę wszystko jest ok, a auto śmiga bez problemu, a co najważniejsze jest szczelne. pozdrawiam i dzięki za pomocne opinie... pozdro
  9. Witam ! Dzisiejszego "feralnego" dnia miała miejsce dziwna sytuacja. Przy normalnej miejskiej jeździe nagle z pod maski zaczęło dymić i śmierdzieć przypalonym olejem. Auto na bok, maska do góry, a tam wszystko obryzgane olejem.. Auto na hol i do mechanika.. Na szybko zrobiłem 2 zdjęcia które zamieszczę poniżej, jak wygląda silnik po zdjęciu cewki.. Widać tam olej, tak jak by poszedł górą silnika. Mechanik stwierdził że najprawdopodobniej puściły uszczelki pokrywy zaworów.. Czy ktoś z forumowiczów miał może podobny przypadek albo domyśla się co może być przyczyną ? Dodam że auto jeździło normalnie.. silnik pracował równo, odpalał na strzała i dobrze przyśpieszał.. na korku od wlewu oleju był delikatny biały nalot ale to raczej z "niedogrzania silnika" cytując mechanika. Podejrzewałem też odmy ale sam nie wiem co już myśleć. Zdjęcia sugerują jak by olej uciekł przez cewki... Coś o samochodzie: A4 B6 Avant 2003 rok, silnik 3.0 V6 ASN 162 kw (220 km), przebieg 252tys manual przód napęd.. Po kupnie auta wymieniony został kompletny rozrząd wszystkie flitry i olej. Zalany Valvoline syntetyk 5w40 Od wymiany oleju i rozrządu przejechane ok 3 tys, km aż do dzisiejszej usterki. Jeżeli macie jakieś sugestie albo przerabialiście już podobny przypadek to proszę o sugestię bo mechanik sam się zdziwił jak to zobaczył auto. Auto ma robić w przyszłym tygodniu.. dziękuję i pozdrawiam
  10. Witam Wszystkich! Mam na imię Szymon i jestem nowym użytkownikiem Jestem posiadaczem A4 B6 Avant sline 3.0 V6 od Listopada zeszłego roku pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...