
rs7
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O rs7

Informacje
-
Imię
Przemek
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A6 C6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.7 TDI V6
-
Kod silnika
BPP
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Klimatyzacja chłodzi na zimnym, przestaje po rozgrzaniu
rs7 odpowiedział(a) na Fresh90 temat w Audi A4 B6/B7
Sprawdź czy wentylator od chłodnicy klimatyzacji się załącza, miałem podobnie, że na zimnym i podczas jazdy klima chłodziła, a po rozgrzaniu, a szczególnie na postoju nie chłodziła, bo nie działał wentylator przy chłodnicy. Podczas jazdy jak nie było dużych upałów i wiatr schładzał chłodniczkę było ok, a po zatrzymaniu po chwili się klima wyłączała. -
Na szczęście okazało się że tylko przewód przy samej kostce od tego ustrojstwa jest przerwany. Polutowałem i jest ok
-
Witam, wczoraj zapalił mi się na desce CHECK, więc wieczorem podłączyłem VCDSa i w sterowniku silnika jest zapisany taki błąd: 009253 EXHAUST GAS RECIRCULATION COOLING VALVE CONTROL: OPEN CIRCUIT P2425-001 UPPER LIMIT EXCEED poniżej w szczegółach tego błędu jest jeszcze określona temperatura wskazana przez czujnik: 829,4 stopni C. Po wykasowaniu błąd od razu powraca. Silnik pracuje normalnie. Domyślam się, że uszkodzeniu uległ jakiś czujnik temperatury przy EGR. Może miał ktoś taki problem i może coś poradzić w tym zakresie? Jeśli to czujnik to gdzie go dokładnie szukać? Ewentualnie jaki on ma numer?
-
Może simmering na wale przepuszcza
-
Być może, ale u siebie miałem taki sam problem jak kolega, że kontrolka świec się paliła wtedy nie działał mi stop właśnie.
-
Po prostu sprawdź czy działa ci światło stopu. Jeśli nie to masz odpowiedź.
-
Skoro w PL piszą 100% Synthetic a w Niemczech na tym samym oleju jest Synthese Technologie to z tego wynika że Niemiecki gorszy i podobno PH Motula na Polskę też tak twierdzi...?
-
To ja proponuję niech się wypowiedzą nasi forumowi sprzedawcy Motula czy polski Motul Specific 504 00 507 00 to 100% Synthetic a ten sam z Niemiec to już tylko Synthese Technologie..? Jakoś nie chce mi się wierzyć że na polską dystrybucję robią lepszy a na Niemcy gorszy.
-
To jest jeden i ten sam olej tylko u Angeli nie mogą napisać 100% Syntetyk na hydrocracku dlatego piszą Synthese Technologie a w PL już to samo jest sprzedawane jako Full Syntetyk. Po prostu inne etykiety bo nasze prawo pozwala robić ludzi w balona a niemieckie nie. Także ten Motul to akurat zawsze będzie tylko Synthese Technologie obojętnie czy z Niemiec czy z Polski. Też się zdziwiłem kiedyś jak go kupiłem u sprzedawcy z naszego forum, bo etykiety na zdjęciach w sklepach internetowych mają z napisem 100% Synthetic jedynie na zachodzie musieli zmienić na zgodne z prawdą.
-
Ja zalałem Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40 i jest ok, parametry ma dobre.
-
Uszkodzony Wąż przewód odmy? Podciśnienia ? Ssący skrzyni korbowej
rs7 odpowiedział(a) na k03nrAd4lvarob6 temat w Audi A4 B6/B7
wąż łączący 06B133783BC -
Hej, co do wentylatora sprawdź tutaj: www.zmserwis.eu Wiem, że naprawiają różne sterowniki, komputery itp. i są z Ozorkowa, więc masz nie daleko.
-
Motul Specific 504/507 to nie full syntetyk tylko hydrokrak, więc proponowałbym Ci coś innego...
-
Dzięki, zamówione 10L Diesel Synthoil 5W40
-
rs7 obserwuje zawartość Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?
-
Witam. Szukam dobrego oleju do 2.7 tdi BPP bez DPF i planuję zalać Meguin Super Leichtlauf 5W40 - to samo co LM a tańszy - będzie ok? Nie ma DPFa więc normy 507 spełniać chyba nie musi?