Skocz do zawartości

rs7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rs7

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Kod silnika
    BPP
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rs7

1

Reputacja

  1. Sprawdź czy wentylator od chłodnicy klimatyzacji się załącza, miałem podobnie, że na zimnym i podczas jazdy klima chłodziła, a po rozgrzaniu, a szczególnie na postoju nie chłodziła, bo nie działał wentylator przy chłodnicy. Podczas jazdy jak nie było dużych upałów i wiatr schładzał chłodniczkę było ok, a po zatrzymaniu po chwili się klima wyłączała.
  2. Na szczęście okazało się że tylko przewód przy samej kostce od tego ustrojstwa jest przerwany. Polutowałem i jest ok
  3. Witam, wczoraj zapalił mi się na desce CHECK, więc wieczorem podłączyłem VCDSa i w sterowniku silnika jest zapisany taki błąd: 009253 EXHAUST GAS RECIRCULATION COOLING VALVE CONTROL: OPEN CIRCUIT P2425-001 UPPER LIMIT EXCEED poniżej w szczegółach tego błędu jest jeszcze określona temperatura wskazana przez czujnik: 829,4 stopni C. Po wykasowaniu błąd od razu powraca. Silnik pracuje normalnie. Domyślam się, że uszkodzeniu uległ jakiś czujnik temperatury przy EGR. Może miał ktoś taki problem i może coś poradzić w tym zakresie? Jeśli to czujnik to gdzie go dokładnie szukać? Ewentualnie jaki on ma numer?
  4. Może simmering na wale przepuszcza
  5. Być może, ale u siebie miałem taki sam problem jak kolega, że kontrolka świec się paliła wtedy nie działał mi stop właśnie.
  6. Po prostu sprawdź czy działa ci światło stopu. Jeśli nie to masz odpowiedź.
  7. Skoro w PL piszą 100% Synthetic a w Niemczech na tym samym oleju jest Synthese Technologie to z tego wynika że Niemiecki gorszy i podobno PH Motula na Polskę też tak twierdzi...?
  8. To ja proponuję niech się wypowiedzą nasi forumowi sprzedawcy Motula czy polski Motul Specific 504 00 507 00 to 100% Synthetic a ten sam z Niemiec to już tylko Synthese Technologie..? Jakoś nie chce mi się wierzyć że na polską dystrybucję robią lepszy a na Niemcy gorszy.
  9. To jest jeden i ten sam olej tylko u Angeli nie mogą napisać 100% Syntetyk na hydrocracku dlatego piszą Synthese Technologie a w PL już to samo jest sprzedawane jako Full Syntetyk. Po prostu inne etykiety bo nasze prawo pozwala robić ludzi w balona a niemieckie nie. Także ten Motul to akurat zawsze będzie tylko Synthese Technologie obojętnie czy z Niemiec czy z Polski. Też się zdziwiłem kiedyś jak go kupiłem u sprzedawcy z naszego forum, bo etykiety na zdjęciach w sklepach internetowych mają z napisem 100% Synthetic jedynie na zachodzie musieli zmienić na zgodne z prawdą.
  10. Ja zalałem Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40 i jest ok, parametry ma dobre.
  11. Hej, co do wentylatora sprawdź tutaj: www.zmserwis.eu Wiem, że naprawiają różne sterowniki, komputery itp. i są z Ozorkowa, więc masz nie daleko.
  12. Motul Specific 504/507 to nie full syntetyk tylko hydrokrak, więc proponowałbym Ci coś innego...
  13. Dzięki, zamówione 10L Diesel Synthoil 5W40
×
×
  • Dodaj nową pozycję...