Skocz do zawartości

przemek2410

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O przemek2410

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Pajęczno

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, mam pytanie, u mnie zaczął swirowac czujnik temp na desce rozdzielczej, pidpialem vag pokazywal błąd czujnika, po jakims czasie zauwazylem płyn, nie wiem czy to zbieg okoliczności, wydaje mi sie ze to kapie z miejsca tego trojnika, aczkolwiek 100 procent pewnosci nie mam, mozna to jakos podejrzeć zeby sie upewnic na 100, nierozbierajac tego ustrojstwa?
  2. Witam, jak rozpoznac czy błotnik jest oryginalny?, zauważyłem że na moim uszkodzonym oryginale, jest numer dwucyfrowy na dole przy mocowaniu, ten który kupiłem tez ma numer w tym samym miejscu. Lakiernik twierdzi ze to podróbka, na zamiennikach sprzedawanych w internecie nie ma tego numeru, i ogólnie wygląd jest inny, zaczepu itp.. i sam juz nie wiem jak to jest...
  3. Ale, to miales wyciek po zmianie wezy?, o zakuciu tez myslalem w ostatecznosci..., no chodzi o koszty 300 za nowa trzeba dac..., a ta moja jest w wyjatkowo dobrym stanie.
  4. Aha, wiem ze tam jest inna srednica tej srubki co sie ja przykreca. Jak 2 rodzaje to nie tak zle, a masz moze numer tego weza?, a ciekawe czy od strony sprężarki bedzie pasował. Nie widziałem jak tam wyglada drugi wylot od chlodnicy czy tez trzeba ten waz wymieniać...
  5. Witam wszystkich, kupiłem pas przedni, o którym pisałem od silnika AVJ, jednak nie pasuje mi chłodnica klimatyzacji. Moja oryginalna miała numer 8E0 260 401 D a ta z kupionego pasa ma inne średnice wlotu i wylotu ( tak mi mówił mechanik). Później odczytam z niej numery i napiszę, a czy mógłbym teraz poszukać i zmienić same przewody?, czy znajdzie sie to po numerach?, bo troche lipa teraz kupić nową chłodnicę za 300 zł? jak za cały pas dałem 500?. Ktoś pomoże mi jak dopasować te przewody?,
  6. tak jest z b6 na 100%, no mi sie nie podoba, a po drugie dol ma pekniety wlasnie ta dokladke s line...
  7. Witam, mam pytanko czy w a4 b6 hokej s line od zderzaka przedniego mozna odczepić i zalozyc zwykły z halogenami, czy to bedzie pasowało? z góry dzieki za odpowiedz
  8. dzieki za info, daleko jade po niego i chce mieć pewność, mam jeszcze jedno pytanko moze nie ten dział.., ale gość ma też zderzak przód w kolorze w dobrym stanie ale ma dokładkę taką chyba z s line taką usportowioną "hokej", ja takiej nie chce... czy pasowałby jakbym kupil oryginalny sam hokej na podmianke? czy tez zaczepy beda pasowac?
  9. Witam, korzystając z okazji ze rozmawiacie o pasach przednich, pas do 1.8T 150 KM AVJ, będzie pasował do BFB 163KM???(mam jeden wentylator), miałem stłuczkę i muszę podmienić. Z góry dzieki za odpowiedz.
  10. dzieki, juz wiem tak to jest do ustawienia tzw element dystansowy, dzieki ze mnie naprowadziles na trop. pozdro
  11. a wiesz moze gdzie to siedzi? jutro bede to skladal i zeby mi czesci nei zostalo sie boje:)
  12. witam, pomoże ktos, jestem na etapie wymiany mechanizmu szyb, przy wyciaganiu gornej czesci spadla mi taka blaszka, wiecie moze gdzie to powinno byc??, kompletnie nie wiem gdzie to siedzi..z gory dzieki
  13. Witam, potrzebuję zamontować wzmacniacz pod tylnie głośniki w a4 b6, zmieniłem radio nieoryginalne na oryginał. Fabrycznie były kable podciągnięte( bo grały na nieoryginalnym). Nie wiem czy dobrze rozumuje, w razie czego proszę o poprawienie. Mam kostkę mini iso, z żóltej wyprowadzić? czy lepiej kupić gotową z zarobionymi gniazdami cinch?, mam zamiar kupić taki niedrogi wzmacniacz jak ten, czy wystarczy?, i z tej wtyczki żółtej wpinam w input? Zasilanie do wzmacniacza ciągnę od akumulatora, i gdzie najlepiej umiejscowić taki wzmacniacz? Którędy przeprowadzić kable zasilające?, z góry dzięki za pomoc.
  14. Witam, jestem świeżo po podłączeniu Can do radia z licznika. Wszystko zaskoczyło od pierwszego razu, także aktywacja RDS na Fis, jakby ktoś potrzebował pomocy chętnie podpowiem. Wg mnie nie trzeba wyciągać licznika, lepiej odkręcić dolną półkę pod kierownicą, wtedy mamy lepszy dostęp do radia od dołu, od boczku od bezpieczników i od dołu bez problemu odłączymy wtyczkę i wsuniemy piny, nie wiem jak u was ale mi największy problem stworzyło wciśniecie licznika s powrotem na miejsce, masakra... ale się udało. Pozostaje mi jeszcze uruchomienie tylnych głośników, jak juz ktoś ma to za sobą, to niech podpowie jak to podłączyć?, wiem ze opcjonalnie zasilacz jest w suboferze, lepiej założyć oryginalny sub z wzmacniaczem?, czy tylko wzmacniacz jak to zrobić, dodam ze mam sedana. Z góry dzięki za pomoc.
  15. Po 2 wizytach u mechaników, ostatecznie podejrzenie padło na instalację gazową. Podjechałem do mojego gazownika, który pół roku temu zakładał mi nową instalację, okazało się, że puszczał parownik, i auto odpalało na 2 paliwach. Wymieniono mi na nowy poprzedni był KME TUR a założono mi KME Silver. Samochód po dniu pracy na nowym reduktorze, zaczął znowu na zimnym lekko trząść silnikiem ale tylko przez moment. Podjechałem znowu do gazownika i okazało się ze ten nowy tez puszcza..... masakra.., nie wiem czy to taki zbieg okoliczności, czy przez "coś" strzelają tak te parowniki.. słyszał ktoś z Was o takim podobnym przypadku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...