przemek2410

Pasjonat
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O przemek2410

    Informacje

    • Imię
      Przemek
    • Lokalizacja
      Pajęczno

    Auto

    • Model
      Audi
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      1986
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. przemek2410

      dzieki, juz wiem tak to jest do ustawienia tzw element dystansowy, dzieki ze mnie naprowadziles na trop. pozdro
    2. przemek2410

      a wiesz moze gdzie to siedzi? jutro bede to skladal i zeby mi czesci nei zostalo sie boje:)
    3. przemek2410

      witam, pomoże ktos, jestem na etapie wymiany mechanizmu szyb, przy wyciaganiu gornej czesci spadla mi taka blaszka, wiecie moze gdzie to powinno byc??, kompletnie nie wiem gdzie to siedzi..z gory dzieki
    4. Witam, potrzebuję zamontować wzmacniacz pod tylnie głośniki w a4 b6, zmieniłem radio nieoryginalne na oryginał. Fabrycznie były kable podciągnięte( bo grały na nieoryginalnym). Nie wiem czy dobrze rozumuje, w razie czego proszę o poprawienie. Mam kostkę mini iso, z żóltej wyprowadzić? czy lepiej kupić gotową z zarobionymi gniazdami cinch?, mam zamiar kupić taki niedrogi wzmacniacz jak ten, czy wystarczy?, i z tej wtyczki żółtej wpinam w input? Zasilanie do wzmacniacza ciągnę od akumulatora, i gdzie najlepiej umiejscowić taki wzmacniacz? Którędy przeprowadzić kable zasilające?, z góry dzięki za pomoc.
    5. przemek2410

      Witam, jestem świeżo po podłączeniu Can do radia z licznika. Wszystko zaskoczyło od pierwszego razu, także aktywacja RDS na Fis, jakby ktoś potrzebował pomocy chętnie podpowiem. Wg mnie nie trzeba wyciągać licznika, lepiej odkręcić dolną półkę pod kierownicą, wtedy mamy lepszy dostęp do radia od dołu, od boczku od bezpieczników i od dołu bez problemu odłączymy wtyczkę i wsuniemy piny, nie wiem jak u was ale mi największy problem stworzyło wciśniecie licznika s powrotem na miejsce, masakra... ale się udało. Pozostaje mi jeszcze uruchomienie tylnych głośników, jak juz ktoś ma to za sobą, to niech podpowie jak to podłączyć?, wiem ze opcjonalnie zasilacz jest w suboferze, lepiej założyć oryginalny sub z wzmacniaczem?, czy tylko wzmacniacz jak to zrobić, dodam ze mam sedana. Z góry dzięki za pomoc.
    6. przemek2410

      Po 2 wizytach u mechaników, ostatecznie podejrzenie padło na instalację gazową. Podjechałem do mojego gazownika, który pół roku temu zakładał mi nową instalację, okazało się, że puszczał parownik, i auto odpalało na 2 paliwach. Wymieniono mi na nowy poprzedni był KME TUR a założono mi KME Silver. Samochód po dniu pracy na nowym reduktorze, zaczął znowu na zimnym lekko trząść silnikiem ale tylko przez moment. Podjechałem znowu do gazownika i okazało się ze ten nowy tez puszcza..... masakra.., nie wiem czy to taki zbieg okoliczności, czy przez "coś" strzelają tak te parowniki.. słyszał ktoś z Was o takim podobnym przypadku?
    7. przemek2410

      To będę go musiał wymontowac i sprawdzic czy jest dobry, albo kupic i wymienić w ciemno.
    8. przemek2410

      U mnie nie ma teraz żadnych błędów, nic nie pokazuje... ewidentnie nie łapie na wszystkie, niekiedy uda mu się odpalić dobrze, a niekiedy nawet zgaśnie. Czy ten zaworek może powodować ze nie pali na wszystkie cylindry?
    9. przemek2410

      Zrobiłem logi dynamiczne, jeśli ktoś może ocenić. Z góry dzięki. http://vaglog.pl/log-003_020_ZRq1v.html http://vaglog.pl/log-115_118_Vh0Om.html http://vaglog.pl/log-002_033_07zTzC9.html
    10. przemek2410

      Raz wyskoczył mi błąd grzałki sondy lambda, druga sprawa to ta wylaczajaca sie turbin, ale to logi zrobie dynamiczne.
    11. przemek2410

      Zrobiłem log na zimnym, bo na zimnym silniku nie pali na wszystkie gary, trzesie silnikiem, jak się rozgrzeje to działa ok. Błędów nie ma. Cewki wymienione i swiece.
    12. przemek2410

      Witam, zrobiłem logi statyczne, możecie zerknąć, co jest nie tak?? Silnik zimny, po odpaleniu nie chodzi na wszystkie gary. 002+033 -> http://vaglog.pl/log-002_033_4oxR7e.html 115-118-> http://vaglog.pl/log-015_118_kOqO3.html
    13. Witam, Mam problem z moim A4 B6 1.8T w lpg, auto łapie muła, ostatnio jechałem 600km i turbo raz dmucha a raz nie. Czasami "sie naprawia" i moc wraca. Ponadto zaobserwowalem, ze silnik nie pali jakby na wszystkie gary na zimnym (ale musi byc tak okolo 20 C na zewnatrz, przy upałach odpala nawet dobrze), cewki wymienione na nowe i swiece. Wiem, ze przyczyn może być wiele dlatego z których grup zrobić logi dynamiczne żeby cos później zdiagnozować?
    14. przemek2410

      Ja mam ten sam silnik tylko , że w sedanie. Założyłem miesiąc temu: reduktor KME TUR do 205 KM, wtryski Baracuda, sterownik Stag Qbox Basic, butla 55L, wlew w klapce. Za całość zapłaciłem 2350. Smiga super zero róznicy czy na lpg czy na benzynie.
    15. przemek2410

      witam, czy po wyjęciu licznika łatwo jest przeciągnąć kabel CAN do wnęki radia?