przemek2410

Pasjonat
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O przemek2410

  • Urodziny 24.03.1985

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Przemek
  • Lokalizacja
    Pajęczno

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rocznik
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, potrzebuję zamontować wzmacniacz pod tylnie głośniki w a4 b6, zmieniłem radio nieoryginalne na oryginał. Fabrycznie były kable podciągnięte( bo grały na nieoryginalnym). Nie wiem czy dobrze rozumuje, w razie czego proszę o poprawienie. Mam kostkę mini iso, z żóltej wyprowadzić? czy lepiej kupić gotową z zarobionymi gniazdami cinch?, mam zamiar kupić taki niedrogi wzmacniacz jak ten, czy wystarczy?, i z tej wtyczki żółtej wpinam w input? Zasilanie do wzmacniacza ciągnę od akumulatora, i gdzie najlepiej umiejscowić taki wzmacniacz? Którędy przeprowadzić kable zasilające?, z góry dzięki za pomoc.
  2. przemek2410

    Witam, jestem świeżo po podłączeniu Can do radia z licznika. Wszystko zaskoczyło od pierwszego razu, także aktywacja RDS na Fis, jakby ktoś potrzebował pomocy chętnie podpowiem. Wg mnie nie trzeba wyciągać licznika, lepiej odkręcić dolną półkę pod kierownicą, wtedy mamy lepszy dostęp do radia od dołu, od boczku od bezpieczników i od dołu bez problemu odłączymy wtyczkę i wsuniemy piny, nie wiem jak u was ale mi największy problem stworzyło wciśniecie licznika s powrotem na miejsce, masakra... ale się udało. Pozostaje mi jeszcze uruchomienie tylnych głośników, jak juz ktoś ma to za sobą, to niech podpowie jak to podłączyć?, wiem ze opcjonalnie zasilacz jest w suboferze, lepiej założyć oryginalny sub z wzmacniaczem?, czy tylko wzmacniacz jak to zrobić, dodam ze mam sedana. Z góry dzięki za pomoc.
  3. przemek2410

    Po 2 wizytach u mechaników, ostatecznie podejrzenie padło na instalację gazową. Podjechałem do mojego gazownika, który pół roku temu zakładał mi nową instalację, okazało się, że puszczał parownik, i auto odpalało na 2 paliwach. Wymieniono mi na nowy poprzedni był KME TUR a założono mi KME Silver. Samochód po dniu pracy na nowym reduktorze, zaczął znowu na zimnym lekko trząść silnikiem ale tylko przez moment. Podjechałem znowu do gazownika i okazało się ze ten nowy tez puszcza..... masakra.., nie wiem czy to taki zbieg okoliczności, czy przez "coś" strzelają tak te parowniki.. słyszał ktoś z Was o takim podobnym przypadku?
  4. przemek2410

    To będę go musiał wymontowac i sprawdzic czy jest dobry, albo kupic i wymienić w ciemno.
  5. przemek2410

    U mnie nie ma teraz żadnych błędów, nic nie pokazuje... ewidentnie nie łapie na wszystkie, niekiedy uda mu się odpalić dobrze, a niekiedy nawet zgaśnie. Czy ten zaworek może powodować ze nie pali na wszystkie cylindry?
  6. przemek2410

    Zrobiłem logi dynamiczne, jeśli ktoś może ocenić. Z góry dzięki. http://vaglog.pl/log-003_020_ZRq1v.html http://vaglog.pl/log-115_118_Vh0Om.html http://vaglog.pl/log-002_033_07zTzC9.html
  7. przemek2410

    Raz wyskoczył mi błąd grzałki sondy lambda, druga sprawa to ta wylaczajaca sie turbin, ale to logi zrobie dynamiczne.
  8. przemek2410

    Zrobiłem log na zimnym, bo na zimnym silniku nie pali na wszystkie gary, trzesie silnikiem, jak się rozgrzeje to działa ok. Błędów nie ma. Cewki wymienione i swiece.
  9. przemek2410

    Witam, zrobiłem logi statyczne, możecie zerknąć, co jest nie tak?? Silnik zimny, po odpaleniu nie chodzi na wszystkie gary. 002+033 -> http://vaglog.pl/log-002_033_4oxR7e.html 115-118-> http://vaglog.pl/log-015_118_kOqO3.html
  10. Witam, Mam problem z moim A4 B6 1.8T w lpg, auto łapie muła, ostatnio jechałem 600km i turbo raz dmucha a raz nie. Czasami "sie naprawia" i moc wraca. Ponadto zaobserwowalem, ze silnik nie pali jakby na wszystkie gary na zimnym (ale musi byc tak okolo 20 C na zewnatrz, przy upałach odpala nawet dobrze), cewki wymienione na nowe i swiece. Wiem, ze przyczyn może być wiele dlatego z których grup zrobić logi dynamiczne żeby cos później zdiagnozować?
  11. przemek2410

    Ja mam ten sam silnik tylko , że w sedanie. Założyłem miesiąc temu: reduktor KME TUR do 205 KM, wtryski Baracuda, sterownik Stag Qbox Basic, butla 55L, wlew w klapce. Za całość zapłaciłem 2350. Smiga super zero róznicy czy na lpg czy na benzynie.
  12. przemek2410

    witam, czy po wyjęciu licznika łatwo jest przeciągnąć kabel CAN do wnęki radia?
  13. przemek2410

    mam tylko pytanko, czy te kable CAN od FISa to musze przeciągać samemu?, czyli demontować zegary itp???? i gdzies tam się wpiąć, czy są one może fabrycznie w jakiejś wiązce???, bo jeśli tak to ta cała operacja nie ma sensu.... i jeszcze to kodowanie przez kabel, chcąc to oddac w rece fachowca to koszty...a cała inwestycja dal wyglądu jedynie...
  14. przemek2410

    ja miałem przygodę z tym mechanizmem, wyciągnąłem i urwałem go przy wybijaniu trzpienia, kupiłem zamiennik nowy w portalu aukcyjnym, bo zamontowaniu silnik uderzał o karoserie, wyjmowałem go jakies 6 razy, ustawiałem i nic, okazało sie ze był wadliwy, a dokładnie źle wyprofilowana rurka przez co silnik wycieraczek był za wysoko i uderzał, kupiłem w sklepie stacjonarnym zamiennik za 30 zł droższy niz w internecie i po załozeniu smiga az miło. Mój mechanik jak mu o tym powiedziałem to mowi ze naprawiłby mi to za 30 zł( nasmarował oryginał i wybił z trzepienia, i oczywiscie wyciągnał i założył spowrotem). Opisuję moją historię ponieważ uważam że z niektórymi usterkami lepiej jechać do mechanika bo można stracić dużo więcej czasu i pieniedzy jak sie nie ma pojęcia o naprawie....
  15. przemek2410

    Witam, niedawno kupiłem swoją Audi A4 B6 z Niemiec. Posiadała ona radio niefabryczne Blaupunkt Essen CD33. Drażniło mnie jesli chodzi o wygląd, i kupiłem oryginalne Audi Concert cd symbol 8EO... Mysłałem, że tylko wepne wtyczki i bedzie po robocie a tu nie ma tak łatwo. Czy możliwe jest, że niemiec jak kupował nowe to wziął sobie to radio zamiast fabrycznego?, wychodzą tylko 2 wtyczki (brązowa i czarna) i antena. Z tego co czytam to nie ma wyprowadzonego CAN-a( połączenia od zegarów). Radio uruchamia się ale nie ma podświetlenia i nie wyswietla na desce rozdzielczej i nie graja tylne głośniki. Mam tez założoną chyba fabryczna kieszeń na radio nieoryginalne, (jest nawet ten chromowany pasek) i musze jakos ja zdemontowac zeby wsadzic to oryginalne, ale jak to zrobic to nie wiem.. Pytanie do forumowiczów, czy podłącze to samemu, bez spalenia czegos w aucie czy prowadzić do jakiegoś elektronika?, a może jest gdzieś opisane w miarę czytelny sposób?, dzieki za pomoc.