Skocz do zawartości

muszysty

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O muszysty

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia muszysty

0

Reputacja

  1. Siemka. A jak sobie poradziliście z Toptether ? Ja znalazłem takie schematy i zdjęcia myślicie, że coś z tego może być ? Z góry dzięki.
  2. O kurczę to mnie zaskoczyłeś. A ja już chciałem pod kompa podpinać w tym tygodniu bo żadne błędy nie wyskoczyły. Ktoś jeszcze tak ma i może potwierdzić info od kolegi wyżej ?
  3. muszysty

    Nie kręci wyżej 3900

    Siema siema. Zauważyłem dzisiaj, że przy obrotach powyżej 3900 odcina mi pedał gazu. Dokładnie mówiąc po prostu nie da się wkręcić wyżej dwójka trójka to samo. Wcześniej nie widziałem bo na codzień jeżdżę z żona i bąblem z tyłu i rzadko zdążą mi się deptać. Dodam, że miałem wymieniany rozrząd dwa tys. kilometrów temu. Silnik 1.8 TFSI 120km. Może miał ktoś coś podobnego lub ma pomysł ? Z góry dzięki
  4. O stary !!! Głowa mała. Zazdroszczę i gratuluje Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Siemka. Zrobiony rozrząd i świece problem zniknął. Przebieg 161 łańcuch rozciągnięty o 3mm i wytarty ślizg. Olej motul 5/30. Chodzi pięknie. Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Siemka. 161 tys świeżo po wymianie rozrządu na oryginalnych częściach audi ale nie w aso. Koszta 1860 z motul xclean i nowymi świecami. Łańcuch rozciągnięty o 3 mm jeden ślizg zaczął się już wycierać ale na warstwie ścieralnej wiec był to dobry czas na zmianę. Po wyminie zupełnie inne auto brak drgań tu winie świecie. Ale sama praca silnika o niebo lepsza. Ogólnie polecam robić po zakupie i mieć spokój zamiast jeździć z tykająca bomba. Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Zdjęcie z zaślepkami. Delikatnie odstają ale to wina nadmiaru pianki jaki zostawiłem specjalnie zobaczymy jak się będzie zachowywać wyciąć zawsze można dołożyć już niebardzo. Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. W fotelach s-line tez się da. Aczkolwiek zabierałem się do tego dość długo. Części kupione w aso za grosze wyszło całkiem całkiem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Witam. Chciałbym trochę odgrzać temat. U mnie bez dramatu co jakiś czas na luzie delikatnie zatrzęsie ale na pewno po za normą. Bez trybu awaryjnego z tym, że u mnie wciśnięcie sprzęgła niweluje problem do zera. Czy tak jak wcześniej pisali może mieć wpływ na to zapłon czy może jakiś inny winowajca ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Wyleciał jeszcze na parkingu od razu po podpisaniu umowy
  12. muszysty

    Mikoda czy ATE ?

    Jest tip top. Wszystko jak trzeba. Pozdrawiam i dzięki za pomoc
  13. Dzięki... minęły trzy miesiące od zakupu wszystko bez zmian przebieg rośnie tylko eksploatacja. Modzenie dopadło miałeś racje pozdrawiam
  14. Witam wszystkich. Jak w temacie poszukuje specjalisty od spawania plastiku drobna robota przy otarciu przedniego zderzaka naprezyl się material i wylamaly się oczka do spryskiwacza ksenonu u element wypadl (mam go na szczęście). Zderzak nie jest Igła i pewnie skończy się malowaniem ale i tak trzeba to zrobić. Może ktoś polecić jakiś zakład w Poznaniu lub okolicach ? Mam też taki pomysł żeby kupic kompletny na allegro nie koniecznie w kolorze ale w lepszym stanie i pomalować i się w ogole z tym nie paprać a ten sprzedać za 150 zl co sadzicie ? Pozdrawiam.
  15. muszysty

    Mikoda czy ATE ?

    Fusse normalnie to dużo powiedziane jeżdżę jak dziadek żadnych gwałtownych przyspieszeń hamować trzymania na zderzaku itp... zwykła jazda z punktu a do b. Zaryzykuje te mikody przejeździe z dwa miesiące i napisze opinie co i jak a powiedz mi tylko jakie klocki do nich masz ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...