Skocz do zawartości

Toksichny

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Toksichny

Informacje

  • Imię
    Hubert
  • Miasto
    Toruń/Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Toksichny

0

Reputacja

  1. Witam! Moje pytanie brzmi: Jaka może być maksymalna szerokość felgi, która wejdzie do Audi A4 B5? Czytaj: z tyłu, jak i z przodu. Pozdrawiam!
  2. Witam, moje pytanie jest szybkie - Czy podłogo w Audi A4 B5 jest przystosowana do montażu quattro? Czytaj wał, tylny most.
  3. Co do odkręcania to porządne szczypy/rurcęgi/kombinerki cokolwiek znajdziesz (na końcu elastycznego jest metalowa końcówka) i dzida, ukręcisz to ukręcisz bywa. Zestaw do zarabiana przewodów metalowych +/- 70 zł (ja tyle dałem za zestaw YATO). Złącza między przewodami idą po podłodze, czytaj między podłogą a osłonami termicznymi, jak nie masz cierpliwości i wyobraźni to bez odkręcania kawałka układu wydechowego się nie obejdzie.
  4. Jestem chwilę po wymianie i zostawiałem wszystko oryginalne (czytaj te same rozmiary). Więc tak: Tarcze przód 280 mm - polecam BOSCH(bo oryginał) albo TRW, co do marki BREMBO - nie miałem, nie mam zdania Tarcze tył 245 mm - to samo co u góry Klocki - również BOSCH Co do zacisków to ważny jest typ zacisku, jako że mamy podobne auta to zakładam, że masz typ: LUCAS 54 i takich samych szukaj, jarzma dobierane są do zacisku. Mogę ci jeszcze dorzucić kilka fotek z tego jak u mnie wyszła taka regeneracja: Ps. Jeśli nie podoba ci się niebieski to spoko. Ja to szanuje, ale ty uszanuj, że mi się podoba.
  5. Zacznij od sprawdzenia klocków i tarcz, miałem tak kiedyś jak skończyły mi się klocki i ta część na której jest okładzina zamocowana (metalowa) tarła o tarczę
  6. Niestety B5 ma to nieszczęście, że regulacja jest NAD osłonami od układu wydechowego.
  7. Ja zawsze wychodziłem z założenia, że "oryginały" są najlepsze. Sam sprawdziłem kilka razy TRW i zdarza się, że mogą szumieć. Co do Brembo, jest to marka, ale nie wiem jak sprawuje się w Audi. Polecam mimo wszystko BOSCH'a.
  8. Toksichny

    Hamulce, problem

    Najprostszym sposobem jest suwmiarka, ale nie wiele tarcz na to pozwala (zwykle wytwarza się taki rancik na tarczy). Pozostaje więc mikrometr. Producent jasno określa MINIMALNĄ grubość tarczy, nie jestem pewien, ale dla ciebie (A4 B5 1.8T) jest to 23 mm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...