Skocz do zawartości

Robert1984

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Robert1984

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 FSI
  • Kod silnika
    BPJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Czy mógłbym prosić o sprawdzenie wartości, czy są w porządku? Nie pokoi mnie jedna rzecz. Gdy opalam rano samochód i wrzucam wsteczny to występuje coś w rodzaju dość odczuwalnych narastających wibracji wraz ze wzrostem ciśnienia. Gdy odpuszczam hamulec i auto pełza, nie wibruje. Wystarczy przejechać ok. 2km i wszystko wraca do normy. Zastanawiam się czy to nie kwestia tego, że nie zapisuje mi się adaptacja skrzyni. mam stały błąd związany z ogrzewaniem prawego lusterka nic poza tym. Wrzucam 2 zrzuty na zimnym {12st.} i po małej przejażdżce {ok 40st:}
  2. Witam. Może opiszę swój przypadek z adaptacją. Auto od samego początku jeździło wzorowo i któregoś dnia pojawiły się drgania samochodu na biegu jałowym i szarpnięcia przy wrzucaniu na R i D. Jak wyjeżdżałem z parkingu na wstecznym i do tego dochodziło skręcanie kół, wrzutka na D puszczenie hamulca i drgania aż przyduszało silnik. Następna sprawa to nerwowe ruszanie, trochę jak w manuału na 1 biegu. Kolejna sprawa to przy prędkości około 80-100km i jazda pod górkę np. pod wiadukt skrzynia zachowywała się tak jak w manuału gdy wrzuciło się za wysoki bieg. Największy problem był ze wstecznym bo wrzucenie na R wiązało się ze sporym szarpnięciem i wibracjami. Zacząłem szukać w internecie (Czasem lepiej nie czytać opinii na temat tej skrzyni żeby normalnie móc przespać noc). I znalazłem o adaptacji. Póżniej skojarzyłem, że samochód był w warsztacie i mechanik wymieniał sprzęgieło od alternatora i odpinał akumulator. Rozgrzałem silnik i podpiąłem vcds-a. Blok 10 adaptacja przód OK, 11 blok tył, pokazuje, że jest w trakcie czyli adaptacji brak. Wykasowałem błędy, wyzerowałem starą adaptację i czas na jazdę. Temperatura ok 67st. Przód zaadaptował się za pierwszym razem, natomiast jazda w tył dłuuuuuugo nic. Auto zachowywało się dość dziwnie. Słychać było, że coś rzęzi, auto przyśpieszało i zwalniało. Póżniej w między czasie dochodziły też delikatne regularne szarpnięcia i przy wciskaniu hamulca pojawiały się dość mocne drgania. Minimum 10 razy powtarzałem i nic nadal brak adaptacji, a temperatura wskoczyła na 90st. W końcu darowałem sobie, zrobiłem kółko z 500m już było czuć różnice, że skrzynia inaczej pracuje płynnej. Podjeżdżam pod dom, zaczynam parkować tyłem zatrzymuje auto i adaptacja w końcu wskoczyła. Na biegu jałowym wibracji brak, nie szarpie przy wrzucaniu na R i D. Mam pytanie, czy to normalne, że ta skrzynia przy adaptacji tak się zachowywała? Kod skrzyni KTB, A6 C6
  3. Mam to samo. Przekręcam kluczyk, wszystko działa - podświetlenie, poza fis i nie odpala. To co zaobserwowałem, im dłużej stoi nie nieużywany zjawisko to pogłębia się, dłużej załapuje za 5-8 razem. Ale wystarczy przejechać się parę kilometrów i wszystko działa. Macie jakieś pomysły?
  4. Robert1984

    Sterownik silnika

    Witam, Uszczelniałem uszczelkę pod ecu i zauważyłem że wymieniany był sterownik silnika. Po dalszej analizie stwierdziłem że ecu jest od wersji 1,8t, a posiadam 1,8 adr. Przepływomierz był również wymieniony na 1,8t. Jakiś czas temu wymieniałem przepływomierz po numerze vin i nie współpracuje dobrze. Co radzicie zrobić, szukać nowe ecu czy przepływomierz wymienić?
  5. No tak wszystko jasne. Na kanale 55 i 59 pokazuje 9st, na zegarach pusto.
  6. Masa jest, dla pewności przeczyściłem przewody. Bez zmian. Natomiast Zastanowiła mnie jedna rzecz, po przekręceniu kluczyka ikonki albo nie świecą albo mrugają. Jak chce odpalić to świecą normalnie. Rozkrecilem osłonę kolumny coś tam pomerdalem w kablach też nic. Umówiłem się z elektrykiem wsiadam do auta, zapalam działa. Zajechałem na miejsce, działa. Obstawiam że stacyjka nie łączy. . Jedyne co zostało to nie wyświetla temperatury otoczenia, puste pole a licznik wywala błąd czujnika g17.
  7. Tak błędy wracają i jest problem z odpaleniem samochodu.
  8. Okazuje się że to raczej coś grubszego. Podłączyłem vag i w sterowniku skrzyni jak i po podłączeniu do zegara widnieją następujące błędy. Dodam że w sterowniku silnika był jeden błąd - za bogata mieszanka.
  9. Dzięki za podpowiedz. Masz racje zegary poszły. Czy jest sens naprawiać czy szukać coś innego? Auto mam w automacie, czy ma to znaczenie w wyborze używki, numer licznika 8D0920900P np. taki: https://allegro.pl/licznik-zegary-audi-a4-b5-fis-igla-8d0920980kx-vdo-i7547006668.html bedzie pasował?
  10. Witam, Nastała jesień, deszcze, mgły i zaczęło. Przekręcam kluczyk, zapłon i wszystko wariuje, kontrolki, czujniki. Po odpaleniu silnika ustaje. Akumulator sprawny, podszybie drożne. W środku auta sucho. Umieszczam link z filmem do ściągnięcia. https://wetransfer.com/downloads/13e82c8361d711ff258a040563604e8520181029214119/483871 Od czego zacząć?
  11. Witam, Planuje zabrać się w końcu za ogarnięcie sterownika. I mam do Was pytanie, czy proces wymontowania i przepłukania sterownika jest skomplikowany? A drugie pytanie, czy wymiana konwertera wiąże się wyjęciem całej skrzyni?
  12. Zrobiłem jak na razie 1500km na RTS i na różnych drogach i na tą chwilę jestem zadowolony. Zawieszenie pracuje bardzo dobrze.
  13. Odnawiam temat. Pomału mam tego auta dosyć. Ciągle coś. Opuszczające się drzwi, luzy w fotelach to teraz piszczy podczas kręcenia kierownicą jak stara szafa. Nie jest to wina wahaczy, coś w kolumnie. Wstyd kogoś wozić.
  14. Nie słuchaj tych bzdur. U mnie też pojawiał się problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku ale tylko latem. Do tego błąd sondy, przepływomierza, mieszanki. Też mam instalacje i myślałem że tak musi być. Po wymianie przepływomierza, jak ręką odjął, 0 błędów
  15. Najlepszym lekarstwem to stosowanie dobrego w pełni syntetycznego oleju i prawidłowy poziom oleju. I żaden napinacz łańcuszka nie będzie do wymiany, ani nic. Ponieważ pompa oleju będzie wszystkie elementy prawidłowo smarować. Ale jak ktoś stosuje o zgrozo pół syntetyki, minerał, no cóż...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...